קידום אתרים 2020 - המדריך שיעזור לכם להגדיל את הטראפיק האורגני
חיפוש

קידום אתרים 2020 – המדריך שיעזור לכם להגדיל את הטראפיק האורגני

שנת 2020, מביאה אתה שטף של מודעות לחשיבות קידום אורגני של אתר אינטרנט. התפרצות העולמית של נגיף הקורונה, הבהירה לכל מי שזלזל בחשיבות של נכסים דיגיטליים – מדוע יש צורך באתרי אינטרנט. חנויות שפעלו רק בשיטת המסחר הקמעונאי, נאלצו לבנות חנות דיגיטלית. נותני שירות רבים, התחילו לבנות מוצרי ידע, ולמכור אותם באתרים השונים. בעלי העסקים הישראלים הבינו – שכל בעל עסק צריך אתר.

יש אתר – איך מביאים אליו תעבורה?

ברור לכולם, שלא מספיק רק שיהיה אתר אינטרנט. כאשר אין מספיק כניסות לאתר האינטרנט, האתר לא ימכור.

צריך שיכירו את האתר, ויכנסו אליו לפחות אלפי גולשים לחודש, כדי שהאתר יביא רווח טוב. לשם כך, נדרשות פעולות של קידום אתרים בגוגל.

חלק מהפעולות יהיו בתוך ממשק הניהול של אתר האינטרנט, וחלק יהיו פעולות חיצוניות, בתוך אתרים חיצוניים ברשת.

חלק מהפעולות נעשות בצורה אורגנית, וחלק נעשות על ידי תשלום עבור פרסום האתר.

החלק החשוב ביותר לקידום האתר – נמצא בממשק הניהול!

רבים מאתנו חושבים שהחלק החשוב ביותר בקידום האתר, הוא יצירת בלוגים עם מילות המפתח. אולם בפועל, החלק החשוב ביותר של קידום האתר, נמצא בתוך ממשק הניהול.

בכל מערכת בניית אתרים, יש תוספי SEO. תוספים אלו ממירים את המלל המוזן אליהם, אל תגים בשפת הHTML.

בתוספים אלו מזינים את מילות המפתח העיקריות של האתר, ונותנים שמות לדפי האתר.

לכותרת הראשית של האתר, יש לתת תגית h1, הגורמת לגוגל לסרוק בצורה טובה יותר את האתר.

לכן, מילת המפתח הראשית של האתר, צריכה להיות בכותרת האתר.

מומלץ לא לשים את מלל הכותרת כתמונה, אלא כמלל חי.

חשוב להזין בתספי הקידום בכל דף, את מילות המפתח המרכזיות, שצריכות גם להיות בטקסט הדף.

חשוב להשקיע בתוכן של דפי האתר.

לתוכן של דפי האתר, יש חשיבות גדולה מאוד בקידום האתר. מומלץ שמלל של כל דף, יכיל לפחות 400 מילים, כדי שגוגל יסרוק את הדף.

חשוב שהמאמרים יהיו מעניינים, כדי שהגולשים ישהו יותר באתר, וכך יעלה הדירוג של האתר.

חשוב בכל דף לשים את מילות המפתח אותם רוצים לקדם בצורה חכמה.

מומלץ לשים בכותרת הדף, ו2-4 פעמים בצורה מפוזרת במלל הדף.

בשביל קידום אתר – יש לבנות מערך קישורים.

הפעולה החיצונית החשובה ביותר בשביל קידום אתר, היא בניית מערכת קישורים לאתר.

ישנם 2 דרכים עיקריות לקדם אתר באמצעות קישורים: דרך ישירה, ודרך עקיפה.

דרך ישירה – הכנסה של כתובת האתר למנועי החיפוש השונים. נכנסים אל "הוסף אתר", ומזינים דומיין של האתר.

לפעמים, יש צורך למלא טופס, הכולל תקציר אתר, תיאור אתר, ומילות מפתח. מומלץ להשקיע בשדות אלו, משום שהן יקדמו משמעותית את קידום האתר בגוגל.

מומלץ להכין בקובץ וורד מלל לשדות אלו, וכך בכל פעם לעשות "העתק הדבק".

טכניקה זו, חוסכת שעות רבות של כתיבת המלל מחדש.

גוגל סורק את מילות המפתח שהוזנו בכל מנוע חיפוש ואינדקס, ומקדם גם את תתי הקישורים.

דרך עקיפה – בדרך העקיפה, אנו שותלים קישורים של האתר בדרכים עקיפות ברשת

יש 2 דרכים עיקריות לשתול קישורים בדרכים עקיפות ברשת: דרך אחת היא באמצעות חילופי קישורים, והדרך השנייה היא באמצעות כתיבת בלוגים ברשת, ובהם שמים קישור אל האתר.

מדוע מקדמי אתרים רבים משתדלים לכתוב כמה שיותר בלוגים?

בכתיבת בלוג על אתר, יש 2 יתרונות: כמובן, אנו מקדמים את האתר באמצעות שתילת קישור.

אולם בנוסף, אנו עושים יחסי ציבור לאתר.

ישנם 2 סוגי בלוגים: יש בלוגים שיווקיים, בהם כותבים על העסק, ויש בלוגים שהם מדריכים.

מומלץ להשקיע בכתיבת המדריכים, כדי להראות שאנו אוטוריטה – מומחים מאוד בתחום שלנו.

כאשר הקורא נתקל במאמר מושקע, הוא יתייחס לעסק בצורה רצינית, ואף ירצה לפנות אל שירותיו.

יש בלוגים חינמיים רבים בעסק, וחלקם מפרסמים בתשלום, או בתמורה לחילופי קישורים.

מאמר אורח – נכתב בשיתוף אייל רחמים מייסד חברת דיגיטאץ' ומנהל בלוג מוביל בשם seolinks  קידום אתרים בגוגל עם כל החדשות והעדכונים החמים.

עוד מאמר מומלץ שכתבתי: מה זה WooCommerce ? הפתרון המושלם לחנויות וירטואליות

אביחי אהרוני
אביחי אהרוני
עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019. היום בעיקר עוסק בשיפור מהירויות אתרי אינטרנט. נָשׂוּי + 3 וגר בפרדס חנה כרכור.

יש כאן עוד מאמרים מעניינים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *