דף הבית / שיווק שותפים / שיווק שותפים בוקינג | תוכנית השותפים של Booking – המדריך המלא !

שיווק שותפים בוקינג | תוכנית השותפים של Booking – המדריך המלא !

שאלתם את עצמכם מה זה שיווק שותפים בוקינג Booking ? מה זה בוקינג תוכנית שותפים ואיך נרשמים ?Booking הוא אתר הנסיעות עם מספר המבקרים הכי גדול בעולם. יותר מ-500 מיליון אנשים מבקרים ב-Booking.com בחיפוש אחר מקומות אירוח ובכל יום יותר ממיליון הזמנות מתבצעות.

יש כל כך הרבה אתרי בוקינג (הזמנות) אבל לא קיים אחד שמתקרב לפופולריות שלו זוכה Booking.com.

שיווק שותפים בוקינג

ולכן זה לא מפתיע שתוכנית השותפים של Booking.com מאוד פופולרית בקרב משווקים שותפים בנישת הטיולים.

בסקירה הזו, תלמדו הכל אודות שיווק שותפים בוקינג.

אולי יעניין אותך לקרוא על שיווק שותפים אמזון – לחץ כאן


איך נרשמים עם בוקינג תוכנית שותפים


ניתן להצטרף לתוכנית שיווק שותפים בוקינג של Booking ישירות מעמוד הנחיתה לשותפים. ( עמוד יחיד בלבד הנועד או להשארת פרטים או קניה ישירה)

תהליך הרישום הוא מאוד פשוט והחשבון שלכם מאושר כמעט במיידית.

הדרישה היחידה על מנת להפוך לשותף של Booking.com היא שתהיו בעלי אתר אינטרנט המכיל תוכן רלוונטי.

זה לא אומר שאתם בהכרח חייבים להיות בעלי בלוג או אתר המתמקדים בטיולים.

 כל עוד יש לכם לפחות מעט תוכן הקשור לטיולים ומקומות אירוח, לא תהיה לכם כל בעיה להתקבל.

 מהרגע שהתקבלתם לתוכנית שיווק שותפים בוקינג, יסופק לכם קישור שותף הייחודי לכם ואתם יכולים להתחיל לקדם.

booking איך נרשמים עם בוקינג תוכנית שותפים

מיותר לציין שתוכנית שיווק שותפים של Booking מאפשרת ליצור קישורים "עמוקים" ( קישורים המצויים בתוך האתר) אתם יכולים ליצור קישורים כמעט לכל דבר.

מלבד נכסים ספציפיים, גם עבור אזורים, ערים, אתרים מיוחדים ועוד.

למרות שזה נהדר שיש את האפשרות ליצור קישור לכל מקום, לא הייתי ממליץ ליצור יותר מידי קישורים לאזורים ואתרים מיוחדים.

הסיבה היא לתוכנית יש תקופת הפניה מאוד קצרה. למעשה, תקופת ההפניה הקצרה ביותר שיש לתוכנית שיווק שותפים booking להציע, והיא מעקב Session ( סשן – תפקידו לשמור מידע על גולש באתר)

זה אומר שאם המבקר שלכם עוזב את דף האתר של Booking.com וחוזר לאחר מכן לגלוש באתר , לא תקבלו כלל עמלה.

לכן, עדיף ליצור קישור למקום אירוח ספציפי או לתוצאות חיפוש עבור עיר מסוימת שכן כך הסיכויים יהיו יותר גבוהים להמרה(לחיצה על קישור תוביל למכירה).

אולי יעניין אותך לקרוא על שיווק שותפים שיווק שותפים אלי אקספרס AliExpress – לחץ כאן


באילו כלים יכולים להשתמש עם שיווק שותפים בוקינג ?

Booking.com הוא השחקן הגדול ביותר בהזמנות האונליין של מקומות אירוח ולכן יש יתרונות בלהיות בתוכנית שיווק שותפים בוקינג

שיווק שותפים בוקינג יש כלים רבים שניתן להשתמש בהם בחינם.

להלן תיאור קצר שלהם:


ווידג'ט (יישומון) מפה


יישומון מפה הוא כלי נהדר אם אתם רוצים להציג למבקרים שלכם אפשרויות למיקום אירוח באזור מסוים. כשהם נעים על גבי המפה באתר שלכם, “קופצות" אפשרויות למקומות אירוח חדשים.

booking.com ווידג'ט (יישומון) מפה

הכלי הזה יכול להיות מאוד שימושי כאשר אתם רושמים פוסט על מקום ספציפי.

ניתן להמליץ על מקום האירוח הטוב ביותר באזור ולכלול את המפה בפוסט.

אם הקוראים שלכם לא אוהבים את מקום האירוח עליו אתם ממליצים, הם יכולים במהירות ובקלות לקבל גישה למודעות של מקום אירוח בקרבת מקום.


תיבת חיפוש


תיבת החיפוש מאפשרת למבקרים שלכם לבחור את היעד והתאריכים המבוקשים שלהם. לאחר שהם לוחצים על כפתור ה"חיפוש", הם מופנים לBooking.com אל מודעת הנכס שתואמת לקריטריונים שלהם.

ניתן לעצב את סגנון תיבת החיפוש בהתאמה אישית ולקבוע פילטרים מראש. ובכן, לדוגמה:

אם יש לכם עמוד קטגוריה שבו מופיעים כל הפוסטים שלכם הקשורים לפריז, אתם יכולים לקבוע פילטר מראש לפריז.

תיבת חיפוש booking.com

כמובן, מלבד ערים, אתם יכולים גם למקד את החיפוש למדינות, אבל ככל שאתם יותר ספציפיים, כך יותר טוב.

באופן אישי, אני חושב שתיבות חיפוש יותר מתאימות לעמודי הקטגוריה שלכם.

לפוסטים, יותר הגיוני להשתמש ביישומון המפה כך שאתם יכולים למקד אזורים מסוימים שמתאימים לפוסט שלכם.

ובנוסף, מפה היא יותר אינטראקטיבית מאשר תיבת חיפוש.


תיבת חיפוש המספקת השראה


תיבת חיפוש המספקת השראה דומה לתיבת חיפוש רגילה אבל היא מספקת לכם אפשרות נוספת להצגת תמונות של יעדים לבחירתכם.

בוקינג תוכנית שותפים תיבת חיפוש המספקת השראה

מה שהופך את תיבת החיפוש לקצת יותר מעניינת.


"מוצא הדילים"


כפי שהשם רומז, מוצא הדילים מאפשר לכם להציג נכסים במחיר מוזל.

"מוצא הדילים" שיווק שותפים booking

כל שעליכם לעשות הוא לבחור עיר ויום בשבוע ו-Booking.com יציג באופן אוטומטי את הדילים העדכניים.


באנרים(מודעות גרפיות)


שיווק שותפים booking מציע לשותפים שלו באנרים ב-6 גדלים שונים במגוון עיצובים.

יותר מכך, כל הבאנרים זמינים ב-43 שפות.


תוספי וורדפרס (מערכת ניהול תוכן)


אם יש לכם אתר וורדפרס (מערכת ניהול תוכן) , התקנת הכלים של שיווק שותפים booking שהוזכרו לעיל תהיה מאוד פשוטה בעבורכם.

ל-Booking.com יש תוספים שמאפשרים לכם להוסיף בצורה מהירה תיבות חיפוש, יישומונים של מפה ובאנרים עבור כל אחד מהפוסטים או העמודים שלכם.

מיותר לציין שהתוספים גם מאפשרים ליצור קישורים "עמוקים" לכל אחת מהרשומות שב-Booking.com


מה העמלה שניתן להרוויח עם שיווק שותפים בוקינג ?


עם שיווק שותפים בוקינג יכולים להרוויח עמלה מהזמנות ובנוסף מבעלי נכסים אשר מפרסמים מודעה ב-Booking.com דרך הקישור שלהם.


שיווק שותפים בוקינג


מבנה העמלה של Booking.com עשוי להיות קצת מבלבל בעבור השותפים.

שיווק שותפים בוקינג יש מודל מובנה באופן מדורג מה שאומר ששיעור העמלה שלכם תלוי במספר ההזמנות שאתם מייצרים בכל חודש.

בהתחלה, אתם מתחילים עם שיעור עמלה של 25%. כפי שאתם יכולים לראות בטבלה שלהלן, שיעור העמלה המקסימלי שאתם יכולים לקבל הוא 40%.

שיווק שותפים בוקינג booking booking.com

עם זאת, אנא שימו לב כי לא תקבלו עמלה השווה לאחוז מערך ההזמנה, אתם רק מרוויחים את אחוז העמלה שמציע אתר Booking.com.

העמלה שBooking.com מקבל מבעלי הנכס עשויה להיות 15%, 17% או 20% תלוי בסוג הנכס.

למרבה הצער, Booking.com לא חושף איזה סוג נכס שייך לאיזה שיעור עמלה.

בואו נאמר שמבקר שלכם באתר הזמין מקום אירוח דרך הקישור שלכם ששווה 100$ והמקום אירוח הזה שייך לסוג נכס שעליו Booking.com מקבל 15% עמלה.

במקרה הזה, Booking.com מרוויח 15$ ולכן אתם מרוויחים 25% מהעמלה הזו שהם רק 3.75$.


בוקינג תוכנית שותפים הפניות לנכסים


Booking.com תמיד שואף להתרחב ולהציע יותר אפשריות של מקומות אירוח ברחבי העולם ולכן הוא מאפשר לשותפים להרוויח עמלה על כל סוג של נכס שנוצרת עבורו מודעה חדשה באתר של Booking.com

בוקינג תוכנית שותפים

לפני שאתם מקבלים עמלה כלשהי, המודעה החדשה תצטרך לעבור בדיקות אימות שגרתיות של Booking.com

בשלב הבא, הנכס המפורסם במודעה צריך להיות פתוח לקבלת אורחים תוך 30 יום ולקבל לפחות הזמנה אחת תוך 90 יום.

אם הדרישות הללו ימולאו, תקבלו עמלה של 50 יורו (55$).

ההפניות שלכם מזכות אותכם ב 5 הזמנות ללא עמלה מ-Booking.com. זה לא הרבה, אבל עדיין, אתם יכולים להשתמש בזה כתמריץ.


אפשרויות תשלום


גם בוקינג תוכנית שותפים וגם תוכנית ההפניות לנכסים של בוקינג מציעות 2 אפשרויות לקבלת תשלומי העמלה.

האפשרות הראשונה היא העברה ישירה ביורו, דולר אמריקאי או פאונד בריטי והאפשרות השנייה היא העברה דרך פייפאל.

בהעברות ישירות מטבע ברירת המחדל הוא ביורו אבל Booking.com גם יכול לעבד את ההעברות בדולר אמריקאי ופאונד בריטי. רק תצטרכו לשלוח בקשה.

אם החלטתם למשוך את התשלומים דרך פייפאל, אנא שימו לב כי Booking.com יכול לעבד את התשלומים רק במטבע יורו.

כמובן, שאתם יכולים לאחר מכן למשוך כסף מחשבון הפייפאל שלכם במטבע שתבחרו, אבל על המשיכות יחולו שיעורי ההמרה של פייפאל.

רף המשיכה הוא די גבוה: המינימום שעליכם להרוויח הוא 100 יורו (110$).

תקופת ההמתנה לתשלום גם כן ארוכה: צפו לקבל את העמלה בסביבות חודשיים אחרי שהאורחים ביצעו צ'ק-אאוט(תשלום ועזיבת מקום האירוח).

אם אתם רוצים לדעת באופן ספציפי איך תקופת ההמתנה לתשלום עובדת, אני ממליץ לצפות בסרטון שבהמשך.


האם אתם יכולים להרוויח 1000$ בחודש כשותפים של שיווק שותפים בוקינג ?


למדתם כי הרווחים בתור שותף של בוקינג תוכנית שותפים הם לא כל-כך גבוהים, אז האם זה אפשרי להרוויח 1000$ בחודש עם שיווק שותפים בוקינג?

בהחלט שכן, אבל זה יצריך עבודה קשה.

בואו ונעשה את החישוב באמצעות דוגמה היפותטית (מצב משוער) של קידום בית מלון בארה"ב.

התעריף היומי הממוצע עבור הזמנת חדר בבית מלון בארה"ב הוא בסביבות ה-130$. דמיינו שהאורח שהופנה באמצעותכם מזמין שהייה ל-2 לילות.

מחיר ההזמנה יהיה 260$ ו-Booking.com יקבל חלק מהסכום בסך של 39$ (בהנחה שסוג הנכס שייך לקטגוריה המזכה בעמלה של15%).

אתם כשותפים של שיווק שותפים booking תרוויחו עמלה של 5.85$.

זה לא הרבה, אבל כמובן שמדובר בדוגמא היפותטית (מצב משוער). הרווחים הממוצעים שלכם יכולים להיות יותר גבוהים ( וללא ספק גם יותר נמוכים).

זוהי רק דוגמא כדי לתת לכם מושג על הסכום שניתן להרוויח להזמנה אחת של מקום אירוח.

אם אתם בממוצע, הרווחתם בסביבות ה-6$ להזמנה, תצטרכו כ-170 אנשים שיזמינו דרך הקישורים שלכם מקום אירוח ב-Booking.com בכדי להרוויח 1000$ בחודש.

זוהי לא משימה פשוטה. אל תשכחו כי ל-Booking.com יש מעקב סשן (סשן – תפקידו לשמור מידע על גולש באתר).

על כל אדם ללחוץ על הקישור שלכם ולהזמין מקום אירוח לפני שהוא סוגר את חלון הדפדפן.

הרבה מהאנשים שלוחצים על הקישורים שלכם לא יבצעו עדיין הזמנה. הם רק יחפשו אחר טיפים וקבלת השראה.


איך להרוויח כסף בתור שותף שיווק שותפים בוקינג ?


אם זו לא הכתבה הראשונה שאתם קוראים בבלוג שלי, אז אתם יודעים שעבור כל תוכנית שותפים אני כולל מספר טיפים על הדרך שבה אני נוקט כדי לקדם תוכנית ספציפית. במיוחד כמו שיווק שותפים בוקינג.

שיווק שותפים בוקינג booking.com

Booking.com הקל עליי בכתיבת החלק הזה מכיוון שהתוכנית מספקת לשותפים של Booking.com כמה טיפים חשובים.


היישום בעל הביצועים הטובים ביותר של Booking.com


Booking.com טוען כי היישום בעל הביצועים הטובים ביותר שלו הוא תיבת חיפוש מספקת ההשראה.

אני חייב להודות שכאשר גילתי זאת, הייתי די מופתע. לא הייתי מצפה שתיבת חיפוש מספקת ההשראה תהיה היישום בעלת הביצועים הטובים ביותר.

תיבת חיפוש מספקת ההשראה מאפשרת לכם לקדם מקומות אירוח במדינות שאתם בוחרים, אבל מה שהיא לא מאפשרת לכם לעשות זה להציג ערים ספציפיות.

אתם בוחרים מדינה והיישום מציג תמונות של 3 היעדים הכי פופולריים באותה המדינה.

מה שזה אומר שאתם לא יכולים להיות ספציפיים עם ההתמקדות כפי שאתם יכולים להיות עם יישומון המפה, אשר מאפשר לכם ליצור מפה לכל עיר שהיא.

אם תיבת חיפוש מספקת ההשראה היא היישום בעל הביצועים הטובים ביותר שBooking.com ממליץ עליו, זה אומר ששותפים של Booking.com מרוויחים את מרבית הכסף מקידום היעדים הכי פופולריים במדינות מסוימות. זה כמובן הגיוני; זו הסיבה שהם יעדים פופולריים מלכתחילה.

לכן, אם אתם רוצים להתמקד אך ורק בתוכנית השותפים של Booking.com, הגיוני יהיה להתמקד בעיקר בתוכן סביב היעדים עם הכי הרבה מבקרים.

Booking.com טוען שהיעדים הפופולריים משתנים באופן תדיר ולכן על השותפים של Booking.com לשים לב למה שמוצג בתיבות החיפוש מספקות ההשראה.

כמו כן, Booking.com ממליץ להם לבדוק יעדים טרנדיים בבלוג שלהם כי הוא לעיתים קרובות חושף שם את הטרנדים העכשוויים.


מצאו מילות מפתח פחות תחרותיות


זה טוב לדעת כי תיבת חיפוש מספקת ההשראה היא היישומון בעל הביצועים הטובים ביותר אבל זכרו כמובן שגם ליעדים הכי פופולריים יש את מילות המפתח הכי תחרותיות.

אתם צריכים לתכנן בצורה אסטרטגית על מה לכתוב את התוכן בשביל להניע לפעולה את הגולשים עם שיווק שותפים בוקינג.

הרשו לי לתת לכם דוגמא של קידום יעדים פופולריים בצרפת.

מצאו מילות מפתח פחות תחרותיות booking

פריז תהיה תמיד העיר שמבקרים בה הכי הרבה תיירים בצרפת. גם תוכן האונליין על טיול בצרפת יהיה ברובו על פריז.

אם הייתם צריכים לכתוב פיסת תוכן על ביקור במגדל אייפל, הייתם מתחרים עם אלפי כתבות דומות.

מה שכתבתם לא ידורג בצורה טובה במנועי החיפוש ולא תקבלו שום תנועה אורגנית( ביקור באתר שלא באמצעות קישור או פרסומת).

עליכם למצוא מילות מפתח שהן פחות תחרותיות אך עדיין בעלות נפח חיפוש מספיק גדול.

בנישת הטיולים, לא כל כך קשה למצוא מילות מפתח שהן פחות תחרותיות, אפילו אם מדובר ביעדים פופולריים כמו פריז.

יש כל כך הרבה נופים לראות, מסעדות לאכול בהן ואטרקציות לבקר. נישת הטיולים היא מאוד רחבה; אתם תמיד יכולים למצוא משהו לכתוב עליו שהוא לא תחרותי מידי.

אבל הבעיה היא בכתיבת תוכן עבור מילות המפתח שהן הכי פחות תחרותיות.

אם לא ביקרתם במקום באופן אישי ואין לכם חוויות משלכם ותמונות עם איכות טובה, אז קרוב לוודאי שלתוכן שלכם יחסר איכות.

זו הסיבה שבלוגרי טיולים שמטיילים ללא הפסקה הם בעלי סיכוי טוב יותר להצליח בתוכניות שותפים לטיולים.

בהנחה שהם מבינים ב-קידום אתרים (אופטימיזציה של מנועי חיפוש) ומתכננים באופן אסטרטגי את הפוסטים שלהם.

יש המון אתרים ובלוגרים של טיולים, אבל רק מעטים שבאמת מטיילים הרבה.

אני לא אומר שאינכם יכולים להצליח כשותפים של בוקינג אם אתם לא מטיילים, אבל זה יקשה קצת יותר. זה לא חל רק על תוכנית השותפים של בוקינג, אלא בעצם כמעט על כל תוכנית שותפים בנישת הטיולים.


מסקנה: האם כדאי לכם להיות שותפים של שיווק שותפים בוקינג?


אם רק הקמתם אתר לטיולים ומחפשים דרך להרוויח מכך, אני לא חושב שתוכנית שיווק שותפים בוקינג היא הנכונה עבורכם.

העמלה שמקבלים מהתוכנית היא די נמוכה, ולתוכנית יש רק מעקב סשן בלבד (סשן – תפקידו לשמור מידע על גולש באתר)

אם המבקר שלכם סוגר את החלון של הדפדפן ומזמין את מקום האירוח רק ביום שלמחרת, זה לא ייזקף לזכותכם.

תחרות בנישת הטיולים היא עצומה ואם אתם לא יכולים לייצר תוכן מקורי, לעולם לא תהיה לכם הצלחה גדולה עם שיווק שותפים booking.

ולהיפך, אם אתם בלוגרי טיולים שמבינים ב-קידום אתרים ומצליחים למצוא מילות מפתח פחות תחרותיות ולכתוב תוכן מקורי סביבן, לתוכנית יש פוטנציאל גדול עבורכם.

אודות על avichay

בדוק גם

אופטימיזציה לאתר חדש מהם הדברים שצריך לבצע בקידום אתר חדש

אופטימיזציה לאתר חדש: מהם הדברים שצריך לבצע בקידום אתר חדש?

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ומאתגר שנסמך על כמה וכמה יסודות: יצירת תוכן איכותי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *