10 סיבות לכך שהאתר שלכם איטי יותר מאתרי המתחרים שלכם
חיפוש

10 סיבות מדוע האתר שלך איטי יותר מהמתחרים שלך

האם האתר שלך איטי יותר מהעסק המתחרה שלך? גולשים שקונים ברשת האינטרנט. הם גולשים בררנים מאוד ברשת האינטרנט וחושבים לעצמם; "אוקי. איפה אוכל להשיג את הדבר הזה שאני צריך? כמה זה יקר? איפה הכי קרוב לקנות או מי ישלח אלי את זה הכי מהר?" כל אלה שאלות סבירות לחלוטין והכל חלק מחוויית הקנייה. השלב הבא עבור הקונה הדיגיטלי יהיה לבדוק באתרי העסקים הרלוונטיים לקבלת הדיל הטוב ביותר.

אני בטוח שהעסק שלך מציע שירות מעולה עם המחירים הכי טובים האפשריים או התמורה הטובה ביותר. אבל זה לא טוב שקונה באינטרנט צריך להשקיע רגעים יקרים בהמתנה לטעינת האתר שלך.(בינינו אף אחד לא יחכה בעולם האמיתי שבעל העסק יפתח את החנות שלו כולם ימשיכו לעסק הבא)

האם האתר שלך נמצא מקודם במילות מפתח בגוגל ? מצוין! עם זאת, מה הטעם אם לוקח יותר מדי זמן לטעון את האתר? מדוע הלקוח לא יקפוץ לאתר הבא? למה שלא? מדוע עליהם להמתין כאשר ליריב העסקי שלך יש אתר מהיר יותר? אלו דברים רציניים ביותר שכל מי שיש לו אתר אינטרנט צריך להסתכל עליו, כדי להציל את העסק שלו או לשפר את יחס ההמרה.

אני עובד עם אתרים עסקיים ואתרי איקומרס שפותחו בפלטפורמת וורדפרס עם תוסף ווקומרס כבר הרבה זמן ואני יכול לספר לך את הדברים הנפוצים ביותר שיש לחפש אם האתר שלך לא נטען מהיר.

מומחה באופטימיזציה ושיפור מהירות וביצועים של אתרי אינטרנט זמין כעת!
להגעה לתוצאות אופטימליות והשגת ציונים ירוקים במהירות האתר

אפשר לשלוח WhatsApp בלחיצה כאן או למלא את הטופס המצורף:

10 סיבות מדוע האתר שלך איטי מדי

1) יותר מדי תוכן פלאש

יותר מדי דברים חזותיים נוצצים שמעצב אתרים חובב דחס באתר שלך ללא שום תועלת. הלקוחות חכמים ויכולים לדעת מתי עסק מנסה לפצות יתר. גם אם זה נראה מדהים מבחינה ויזואלית, אנימציות נוצצות מאטות את האתר שלך ולגולשים לא אכפת. הם ממהרים, במיוחד אם הם משתמשים במכשיר נייד, ולכן חשוב לשים לב לא להעמיס על האתר.

2) יותר מדי מודעות

סימן ברור נוסף לכך שאתר האינטרנט שלך מנוהל על ידי חובבים. שירותי אירוח אתרים בחינם לרוב נאלצים לסבסד את הכנסותיהם באמצעות חסות של פרסומות שאין להם שליטה עליהם. אם תזמין מעצב אתרים מקצועי, הם יוכלו לארח את האתר באופן פרטי והוא לא יכיל פרסומות כלשהן. אם תסתכל על אתר אינטרנט מקצועי כלשהו, ​​תבין את ההבדל שיש.

יותר מדי מודעות באתר אינטרנט זה כמו רחוב בסין בתמונה

3) יותר מדי תוספים

באותו אופן שיותר מדי תוכן פלאש מיותר הורג את ביצועי האתר שלך, כך גם יותר מדי תוספים. אל תבינו אותי לא נכון, תוספים מאוד שימושיים אבל לדחוף אותם בכל דבר זה פשוט לא נכון, לכל דבר יש זמן ומקום. כמומחה וורדפרס, אני יודע היכן ומתי הם נדרשים. אני יודע גם מתי הוא מאט את האתר שלך.

4) תנועה רבה

תנעה זה דבר טוב ומבורך. העסק שלך פורח אבל זה לא דבר טוב אם האתר שלך לא יכול לעמוד בקצב. שוב זה משהו שבונה אתרים מקצועי יצפה וישקול בבחירת ספק אירוח האתרים. אם אתה מסתכל על כל החברות הגדולות באינטרנט, אתרי האינטרנט שלהן לעולם אינם איטיים מאותה סיבה ממש.

עומס גדול בכבישים התנועה לא זורמת, כמו שקורה עומס באתרי אינטרנט

5) אין אחסון במטמון עמוד

שמירת העמודים מתבצעת במטמון על השרת, המטמון הוא חלקים שונים באתר שמדברים זה עם זה. אם זה לא עובד אז זה רמז שבונה האתרים שלך לא יודע מה הוא עושה ואתה צריך בונה אתרים שיעשה זאת.

6) יותר מדי תמונות גדולות במיוחד

בדומה לתוכנת הפלאש, אין צורך בשימוש יתר, תנו למוצרים ולשירותים שאתם מציעים לדבר בעד עצמם. כן, זה נחמד שיש תוכן מרתק ויזואלית אבל זה איכות, ולא כמות שמוכרת. זה בסדר אם אתה רוצה לתת ללקוחות מבט מקרוב על הסחורה וליצור חוויית קנייה אותנטית ככל האפשר. הקפידו להזמין בונה אתרים שיודע לגרום לכך לקרות מבלי להאט את האתר שלכם ומכאן את העסק שלכם. עליך לבצע אופטימיזציה עבור התמונות באתר בשביל שיטען מהר יותר.

7) תמונות ללא תיאורי טקסט

חשוב גם לוודא שבתמונות יש טקסט 'אלט-תגים' מכיוון שלא לכולם בעולם יש את המותרות של האינטרנט המהיר בפס רחב, אך הם עדיין לקוחות פוטנציאליים.

8) פשוט לא עודכן

אם אתר לא מתוחזק, הוא יירד והלקוחות יכולים לחוש בכך. ככל שהאתר נראה איטי ומסורבל יותר, משקף את התדמית העסקית שלך. זכרו שהאתר המודרני הוא חלון הראווה הווירטואלי החדש ואם חלון הראווה שלכם נראה מוזנח ולא מטופל, מדוע הלקוח יקנה ממכם?

9) הקבצים שלך אינם דחוסים

אתה יכול לעשות הרבה באתר שלך ובניגוד לפלאש ולתמונות גדולות, הכל חיוני. יש לך הרבה מקום, ספק אחסון טוב אבל זה עדיין איטי. יש סיכוי גדול שהאתר שלך לא מכווץ עם קבצי zip אשר בעצם מצמצמים את הבקשות מהשרת ולכן חשוב לוודא שהשרת יכול לתמוך בכך.

10) האתר לא רספונסיבי(מותאם) לנייד.

זו בעיה גדולה עבור הקונה המודרני. לפני שנתיים דווח כי 36% מהרכישות הדיגיטליות נעשות ממכשירים ניידים.  אתרים ידידותיים לנייד הם כעת חובה לכל עסק. אם לאתר שלך אין תצוגה זורמת בנייד (שאותה אתה יכול לבדוק על ידי ביקור וניסיון להזיז את דף האינטרנט בטלפון הנייד שלך) אז זה לא טוב וחובה לתקן את זה. בהקדם האפשרי. איננו יכולים להפחית בחשיבות הדבר.

רשימה זו היא קטנה מאוד ולא מקיפה את כל הדברים שמאיטים את האתר האינטרנט שלך, אם יש לך חששות נוספים אני תמיד זמין לעזור. כל שעליך לעשות הוא להתקשר אלי למספר 054-9006307.

אביחי אהרוני
אביחי אהרוני
עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019. היום בעיקר עוסק בשיפור מהירויות אתרי אינטרנט. נָשׂוּי + 3 וגר בפרדס חנה כרכור.

יש כאן עוד מאמרים מעניינים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *