דף הבית / מכירות / איך למכור באיביי מדריך בחינם + 10 טיפים למכירה ב-איביי

איך למכור באיביי מדריך בחינם + 10 טיפים למכירה ב-איביי

איך למכור באיביי ? שאלת השאלות המון אנשים מוכרים ב-איביי, אבל האמת היא שיש המון מוכרי איביי שלא מצליחים לייצר רווח משמעותי.

למה אתה שואל ?

הם פשוט לא לומדים או לא יודעים איך למכור באיביי.

לדוגמא צעד כמו להגדיר נכון את הרישומים שלהם, או לנהל את עלויות המשלוח שלהם,

למצוא מוצרים מעולים עם רווח גדול למכירה, ולבנות את ציון המשוב(רייטינג) שלהם.

הם פשוט לא שמים לב לכך ורק מעניין אותם למכור ומאבדים את הדרך איך למכור באיביי.

לכן במאמר ובמדריך זה נעבור כיצד למכור באיביי בשיטת צעד אחר צעד.

במדריך זה אנו גם נספק לך 10 טיפים למכירה ב-איביי, שגם מתחילים וגם מומחים יכולים ללמוד מהם.

לפני שנצלול פנימה, בואו נעבור על כמה שאלות נפוצות בנושא מכירות ב-איביי.

תוכן עניינים הצג

שאלות נפוצות בנושא מכירות באיביי

כמה עולה למכור באיביי ?

קל להתעלם מהעלויות הכרוכות ב-איביי. מוכרים רבים ממשיכים לרשום פריטים מבלי להעריך את הרווחיות של מכירותיהם.

העלות הכוללת למכירת פריט ב-איביי תלויה בכמה גורמים, כגון אופן הגדרת רשימת המוצר שלך, וכמה תרצה למכור אותו.

העלות למכירה ב-איביי אינה בדיוק תשובה ישירה,

לכן אני ממליץ להשתמש במחשבון זה כדי לבדוק את העלויות הכרוכות במכירת המוצרים שלך.

האם עדיף למכור באיביי או באמזון ?

ההחלטה למכור באיביי או באמזון תלויה ביעדים שלך.

בסופו של דבר, הנה המסקנות שאליהן הגענו:

אתה צריך למכור ב-איביי אם:

  • אתה רוצה ליצור מותג שאנשים זוכרים וחוזרים אליו.
  • למכור מוצרים ייחודיים. 
  • לא חושש לטפל בשירות לקוחות ולוגיסטיקה.
  • רוצה עמלת רווח גבוה יותר. 
  • לקבל תשלום מיידי כאשר המוצרים שלך נמכרים. 

אתה צריך למכור באמזון אם:

  • אם אין לך כל כך מותג ופשוט אתה רוצה למכור. (זה גם תקף לאיביי)
  • בדוק וחקור שהמוצר שאתה מוכר יש לו ביקוש בשוק ומה המחירים שלו.
  • לא אכפת לך לחתוך מהרווחים שלך כדי לקבל תוכנית הכל כלול ולהשאיר מחירים נמוכים למוצרים שלך.
  • אתה יכול לחכות לתשלום עבור מכירות המוצרים שלך.

האם כדאי למכור באיביי ?

כן בהחלט.

תוכלו לראות כאן בפורום הקהילתי של איביי כי טונות של מוכרים מרוויחים רווח אמיתי ממכירה ב-איביי.

עם זאת, זה לא אומר שזה קל.

אם תרצו להרוויח ממכירות ב-איביי, עליכם לוודא כי אתם מוכרים באופן שיאפשר לכם להרוויח,

על שלב זה נשוחח בהמשך בפירוט רב.

האם אתה יכול למכור ב-איביי בלי פייפאל ?

כן אתה יכול! בעוד ש-פייפאל היא שיטת התשלום המוגדרת כברירת מחדל, קיימים חלופות למוכרים שמעדיפים שלא להשתמש בה.

האפשרויות שלך הן כדלקמן:

  • סקריל – Skrill הוא שירות תשלום באינטרנט המקובל על ידי איביי. פשוט הרשמו כאן. הקונים רוכשים את הפריט שלך ב-איביי באמצעות אמצעי התשלום המועדף עליהם, אשר לאחר מכן מעובד ונשלח לחשבון ה-Skrill שלך.
  • קבל כרטיסי אשראי – אם אתה מעדיף להימנע גם מ-פייפאל וגם מ-Skrill, פשוט קבלת כרטיסי אשראי היא אלטרנטיבה מעשית. לשם כך, יהיה עליך להיות בעל חשבון סוחר באינטרנט – חשבון בנק המאפשר לך לקבל אמצעי תשלום זה באופן מקוון – ולספק ל-איביי את חשבון שער התשלומים. למרות ש-איביי לא גובה תשלום עבור זה, תצטרך להתמודד עם דמי עיבוד כרטיסי האשראי בעצמך. (פחות מומלץ מתאים לתושבי ארה"ב)

כיצד למכור ב-איביי – מדריך שלב אחר שלב למתחילים

איך למכור באיביי שלב 1 – להבין כיצד איביי עובד

אם אתה מתכוון לקפוץ למערכת של איביי ולהתחיל לרשום את המוצרים שלך,

חשוב שתהיה לך הבנה טובה כיצד פועלת הפלטפורמה הזאת.

להלן מספר דברים שעליך לדעת לפני שתתחיל למכור ב-איביי שידריכו אותך איך למכור באיביי.

מכירה פומבית של איביי לעומת מכירת קנה עכשיו Buy-It-Now

עוד בשנת 1995 כאשר איביי התחילה לראשונה, האפשרות היחידה לרשום מוצר הייתה מכירות פומביות.

כעת איביי מאפשרת למוכרים לרשום מוצרים במחירים קבועים של "קנה עכשיו" המכונים Buy-It-Now.

מכירות פומביות הופכות להיות נחלת העבר. הסיבה לכך היא הדחיפות הגוברת של רכישות של קנה עכשיו מקוונות.

הקונים פשוט לא רוצים לחכות 7 ימים לסיום המכירה הפומבית לפני שישלח אליהם המוצר שהם רוצים.

זו הסיבה ש-איביי מתקדמת לעבר האופציה "קנה עכשיו" או באנגלית "Buy-It-Now",

אשר מציעה ערבויות להחזר הכסף ומעודדת את המוכרים להציע משלוח חינם ומשלוח מובטח.

מכירות פומביות אינן רק חיסרון ל-איביי – המוכרים חווים גם חסרונות בעת הרישום של פריטי סגנון מכירה פומבית בפלטפורמה. כמו:

  • היעדר אינדקס של גוגל – יצירת פריטי האינדקס שלך על ידי גוגל היא חלק חשוב בהיחשפות המוצר שלך לקהל הנכון אם ברצונך לנהל את חנות איביי שלך כמו כל עסק אחר של מסחר אלקטרוני. למרבה הצער, מכירות פומביות אינן נמצאות באיביי מספיק זמן כדי שגוגל תוכל למקם אותן בתוצאות החיפוש שלה.
  • נראות מוגבלת – מכיוון שלמכרזים יש תאריך התחלה וסיום מוגדרים, יתכן שהם לא יגיעו לחשיפה טובה לאנשים במהלך הזמן שהם חיים ב-איביי. קונים פוטנציאליים עשויים להחמיץ את המוצר על ידי חיפוש אחרי שהמוצר ירד מהמכירה הפומבית.
  • אין אוטומציה – יש לנהל מכירות פומביות ידנית. ניתן לנהל רשימות מסוג Buy-It-Now באמצעות תוכנת אוטומציה וניתוח של איביי.

אם אתה פשוט רוצה להיפטר ממוצר במהירות, הרישום בסגנון מכירה פומבית עשוי להיות הדבר הטוב ביותר שלך.

עם זאת, אם אתה רוצה להגדיל את העסק שלך במסחר אלקטרוני משגשג ב-איביי, רשימות Buy-It-Now (קנה עכשיו) הן הדרך הבטוחה והטובה ביותר עבורך.

איך הקונים מוצאים מוצרים ב-איביי

אם אתה רוצה למכור ב-איביי, עליך להבין כיצד קונים פוטנציאליים ימצאו את המוצר שלך.

ב-איביי משתמשים מוצאים מוצרים בשתי דרכים עיקריות:

  • ההזנה
  • פונקציית החיפוש של איביי

העדכון (The feed) הוא עמוד הבית המעוצב החדש של איביי המספק המלצות לעסקות יומיות, פריטי טרנד ועוד.

לעתים קרובות אנשים גולשים בקטגוריות אלה בחיפוש אחר מוצרים חדשים שלא שמעו עליהם קודם.

להלן מספר קטגוריות שמוצגות ב-איביי בעדכון הבית שלהם:

איך למכור באיביי

עם זאת, רוב האנשים מגיעים ל-איביי בחיפוש אחר מוצר מאוד ספציפי. זה כאשר הם מכניסים פילטרים אל פונקציית החיפוש.

לדוגמה, אם אני מקליד "electric guitar" בתיבת החיפוש, הנה מה שאני רואה…

איך הקונים מוצאים מוצרים ב-איביי

שימו לב כי בתוצאה העליונה (אחרי הממומן) מוצגים המוצרים הטובים ברשימה שמספקים:

  • משלוח חינם
  • מועד אספקה ​​מובטח
  • ביקורות טובות

חשוב לזכור כשאתה מבצע אופטימיזציה של הרישום שלך, שנכנס אליו בהמשך מאמר זה.

הכר את מדיניות המכירה של איביי

לפני שאתה מוכר ב-איביי, חשוב להבין את כללי איביי לגבי המוכרים. אי ביצוע המדיניות של איביי עלול לגרום להשעיית החשבון.

אני ממליץ לך לקרוא בעצמך את המדיניות של איביי, הנה כמה דברים לוודא שאתה נשאר בהנחיות שלהם:

  • משלוח פריטים במהירות – ב-איביי קונים רבים בודקים את תאריך האספקה ​​המשוער של מוצר לפני ביצוע הרכישה. אם הקונה לא יקבל את המוצר בזמן או לא ישלח אליו בזמן, הדבר מביא לחווית קניה שלילית.
  • העלה את פרטי המעקב שלך – הקונים תמיד להוטים להשיג את הפריט שהם שילמו עבורו. איביי יודעת זאת, ודורשת שתשתף את פרטי המעקב עם הקונים בכדי לספק חוויה טובה. אתה גם מגן על עצמך למקרה שהקונה יפתח בקשת אחריות להחזר כספי.
  • מכור ביושר ותספק רק את האמת – אם אתה מוכר פריט משומש, אל תסמן אותו כחדש. זה אמור להיות ברור, אך ישנם מוכרים שמנסים לשחק באופן לא מוסרי במערכת.
  • פתור בעיות של הקונים במהירות – אם הקונים אינם מרוצים, הדבר בא לידי ביטוי בצורה לא טובה ב-איביי. גם אם אתה חושב שקונה אינו הגיוני, עליך לעשות כל שביכולתך כדי לפתור סכסוכים. אתה תמיד יכול לחסום את הקונה מלרכוש ממך בעתיד.
  • אל תמכרו מחוץ לאיביי – זה מנוגד לתנאים של איביי למכור מחוץ לשירות שלהם. וודא שכאשר אתה מתקשר עם קונים, אתה עושה זאת רק במערכת של איביי.
  • אל תפרסם מוצרים אסורים – רשימת מוצרים שנאסר על מכירתם ב-איביי היא דרך קלה להשהות את חשבונך. אם אתה חושב שהמוצר שלך עשוי להיות בסיכון שיימכר ב-איביי, בדוק את רשימת המוצרים המוגבלת שלהם לפני שאתה מכניס את המוצרים שלך.

איך למכור באיביי שלב 2 – צור חשבון באיביי

יצירת חשבון איביי זה די פשוט. אני אלך איתך צעד אחרי צעד ואלמד אותך איך למכור באיביי.

ראשית, עבור אל ebay.com ולחץ על כפתור "register" בפינה השמאלית העליונה של המסך.

איך למכור באיביי - צור חשבון באיביי

בשלב הבא עליכם להחליט אם אתם מתכוונים להירשם כמוכר בודד או כעסק.

אם ברצונך להירשם כאדם פרטי, מלא את שדות הפרסום, שם המשפחה, כתובת הדוא"ל והסיסמה, או הירשם באמצעות פייסבוק או גוגל.

צור את חשבון ה-איביי שלך

אם אתה מעדיף להגדיר חשבון עסקי, לחץ על כפתור "create a business account" (צור חשבון עסקי) בראש דף ההרשמה.

הגדרת חשבון עיסקי באיביי

לבסוף, מלאו את המידע הנדרש.

מלאו את המידע להרשמה באיביי לעסקים

איך למכור באיביי שלב 3 – הגדר את אמצעי התשלום שלך

בשלב זה אלמד אותך איך למכור באיביי ולהגדיר את אמצעי התשלום שלך,

לאחר הגדרת חשבון איביי שלך, עליך להגדיר אמצעי תשלום כדי לשלם את דמי המוכר של איביי.

אמנם ישנן דרכים אחרות שאיביי מקבלת תשלומים, פייפאל לדוגמא.

כדי להוסיף אמצעי תשלום לחשבון איביי שלך, ברגע שאתה מחובר,

לחץ על “My eBay” (איביי שלי) בפינה השמאלית העליונה של דף הבית.

איך למכור באיביי - הגדר את אמצעי התשלום שלך

במסך הבא, לחץ על כפתור “account” (החשבון).

הגדר את אמצעי התשלום שלך

לבסוף, לחץ על “Personal Information” (מידע אישי) בתפריט משמאל, גלול מטה עד שתראה את החלק “Financial Information” (מידע פיננסי).

הגדר את אמצעי התשלום שלך

לחץ על הטקסט שאומר “update your automatic payment method” (עדכן את אמצעי התשלום האוטומטי שלך) ופעל לפי ההוראות.

סרטון זה ינחה אותך בשלבים הספציפיים להגדרת אמצעי התשלום שלך.

איך למכור באיביי שלב 4 – בצע אופטימיזציה לפרופיל שלך

אינך צריך להיות בעל פרופיל מורכב אם אתה מוכר מוצר קטן או שניים, אך הוספת תמונת פרופיל,

תיאור ובחירת שם משתמש טוב יכול לעזור להגדיל את המכירות שלך.

כיצד לערוך את הפרופיל שלך ב-איביי

כדי לערוך את תמונת הפרופיל שלך ואת התיאור, עבור אל “My eBay” (האיביי שלי)

לחץ על שם המשתמש שלך ואז לחץ על “edit profile” "ערוך פרופיל"

איך למכור באיביי - בצע אופטימיזציה לפרופיל שלך
בצע אופטימיזציה לפרופיל שלך
בצע אופטימיזציה לפרופיל שלך

כיצד לשנות את שם המשתמש שלך ב-איביי

שם משתמש מעורר עניין ב-איביי הוא חשוב ביצירת מכירות. אם יש לך שם משתמש כמו "isellstuff2219" אנשים נוטים פחות לקחת אותך ברצינות.

אם הם לא לוקחים אותך ברצינות, קשה להם יותר לסמוך עליך שתעביר את הרכישה שלהם בצורה בטוחה.

כדי לשנות את שם המשתמש שלך, תחילה עבור אל “My eBay” (האיביי שלי).

איך למכור באיביי - כיצד לשנות את שם המשתמש שלך ב-איביי

לאחר מכן בחר “Account” (חשבון).

כיצד לשנות את שם המשתמש שלך ב-איביי

לבסוף, בחר “Personal Information” (מידע אישי) בתפריט משמאל ולחץ על “edit” (ערוך) לצד שם המשתמש שלך.

כיצד לשנות את שם המשתמש שלך ב-איביי

בבחירת שם משתמש, זכור את הדברים הבאים:

  • שמות משתמש ב-איביי חייבים לכלול לפחות שני תווים ואינם יכולים להכיל סמלים כמו @, &, ', {} או <>, ואינם יכולים לכלול רווחים או מקף תחתון רצוף.
  • שמות משתמש ב-איביי לא יכולים להתחיל, במקף או קו תחתון.
  • אינך יכול להשתמש בכתובת האתר או בכתובת הדוא"ל שלך בשם המשתמש שלך.
  • אינך יכול להשתמש במילה איביי בשם המשתמש שלך, וגם לא באות "e" ואחריה סדרת מספרים.
  • אל תשתמש בשמות של סימנים מסחריים.
  • איביי יכולה לחסום שמות פוגעניים.
  • יש הרבה אנשים ב-איביי, כך שזה ייקח קצת זמן למצוא שם משתמש שלא נלקח.
  • אתה יכול לשנות את שם המשתמש שלך ב-איביי כל 30 יום, אך פעולה זו עשויה להקשות על לקוחות חוזרים למצוא את הפרופיל שלך שוב, אז עשו כמיטב יכולתכם לבחור את השם הנכון בפעם הראשונה.

איך למכור באיביי שלב 5 – בחר מה למכור

בחירת מה למכור ב-איביי היא אחד החלקים הקשים ביותר בשביל להתחיל להרוויח כסף בשוק.

הכי חשוב שיהיה להם מוצרים ייחודיים משלכם.

להלן מספר דברים שכדאי לזכור בכדי לקבל החלטה זו ביעילות.

הכר את השוק שלך 

איביי התחילה את השירות שלהם עבור חובבנים ואספנים, אך מאז התרחבה למגוון רחב של קטגוריות מוצרים.

בחר קטגוריה שאתה מומחה בה, כך שתוכל לספק ערך בצורה ניכרת לנישה שלך.

הכרת השוק שלך מנקודת מבט של קונה תעזור לך להבין כיצד אנשים מוצאים מוצרים ומה הם מחפשים בתיאור המוצר.

דע מה אינך יכול למכור

יש הרבה דברים שאתה יכול למכור ב-איביי, אך יחד עם זאת, יש הרבה דברים שאתה לא יכול.

הדברים המובנים מאליהם הם כל דבר שאינו חוקי או מסוכן,

אך קח את הזמן לבדוק את רשימת הפריטים המוגבלת של איביי כדי לוודא שאתה רשאי למכור את המוצרים שאתה רוצה.

התחל בקטן ונהל את הצמיחה שלך

יותר מדי עסקים נכשלים מכיוון שהם צמחו מהר מדי, וניהול חנות איביי אינו שונה מכל עסק אחר.

זה, בין היתר, הסיבה לכך ש-איביי מציבה מגבלות מכירה עבור מוכרים חדשים – בדרך כלל בסביבות 5 פריטים בחודש.

כשאתם רק יוצאים לדרך, חשוב להתחיל בקטן כדי שתוכלו לנקוט צעדים לניהול הצמיחה שלכם בצורה יעילה ומקצועית.

קחו את הזמן שלכם כדי להרגיש כיצד איביי עובד איזה מוצרים נמכרים ואיזה מוצרים לא נמכרים בפלטפורמה.

ולכן כדאי להתנסות לפני שתחליט אם זה בשבילך.

מכור כמה פריטים מהבית, או דברים שאתה רוצה למכור מהעסק שלך כדי לבדוק אם זה מתאים לך למכור באיביי.

בדיקת השוק לפני קניית מלאי של מוצרים היא החשובה ביותר.

אתה עדיין לא יודע אם תוכל למכור את המוצרים שלך במחיר מספיק גבוה בכדי להרוויח.

עם זאת, ברגע שתמכור כמה פריטים ב-איביי, תקבל תחושה מה הגולשים מחפשים ואז תוכל להגדיל את מכירותיך ואת ההשקעה בפלטפורמה.

מצא כל מה שחם באיביי

אם אתה רוצה לרשום מוצרים ב-איביי שהולכים להימכר, עליך לדעת מה חם.

מה שאני עומד להראות לכם זו אסטרטגיה למציאת מוצרים חמים באיביי.

ראשית, תצטרך לבחור קטגוריה שאתה מכיר אותה קצת. אז אם אתה מתחבר לאלקטרוניקה, זה יהיה מקום טוב להתחיל בו.

לשם כך, לחץ על “Shop by Category” (קנה לפי קטגוריה) בראש הדף ובחר את הקטגוריה הרצויה.

אם אינך רואה את הנישה שלך בתפריט שיופיע, בחר “All Categories” (כל הקטגוריות) בפינה השמאלית התחתונה של התפריט.

איך למכור באיביי - מצא כל מה שחם באיביי

יתכן שתצטרך להיכנס לקטגוריית משנה בהתאם לנישה שתבחר.

לאחר שמצאת את הקטגוריה שלך, תרצה לסנן את התוצאות כך שתציג רק מוצרים “Buy It Now” (קנה עכשיו) וגם תסמן “New” (חדשים).

פעולה זו תסיר פריטים שנמכרים כקנייה חד פעמית, כמו פריטי מכירה פומבית.

אנו נרצה להציג רק מוצרים המציעים משלוח חינם. כי זה התנהגות נפוצה בקרב מיטב המוכרים ב-איביי.

אתה יכול לעשות זאת באמצעות התפריט משמאל. יתכן שתצטרך לגלול מעט למטה כדי למצוא אפשרויות סינון אלה.

מצא כל מה שחם באיביי

לבסוף, תרצו לבחור מוצר.

במידת האפשר, מעל 10$. מוצרים מתחת ל-10$ אינם בעלי רווחיות מרובה ולעתים קרובות הם אינם רווחיים במיוחד,

לאחר שאיביי לוקח את ה-10% העמלה שלהם ו-פייפאל לוקחת בנוסף כ-5% עמלה.

בחר מוצר שמוכר היטב. כל דבר שמוכר לפחות 10 פריטים בפרק זמן של 30 יום נחשב לטוב.

כדי לבדוק מדדים אלה, מצא מוצר עם ספירה גבוהה “sold” (נמכרת)- כמו זו:

מצא כל מה שחם באיביי

כדי לראות את תדירות המכירה של המוצר, לחץ על הרישום ולחץ על כפתור “sold” (מכר) בדף הרישום.

מצא כל מה שחם באיביי

לחיצה שתעניק לך מבט על היסטוריית הרכישה של המוצר, כך:

מצא כל מה שחם באיביי

כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה ביקוש לאייפון ב-איביי.

חשוב גם לקחת בחשבון את המשקל של המוצר אותו אתה אמור למכור.

פריטים כבדים יותר עולים משלוח יקר יותר, שיכולים לחתוך משמעותית מהרווחים שלך.

בחר כיצד ימצאו את המוצרים שלך

קביעת החיפוש למוצרים שלך היא מרכיב חשוב בבניית העסק שלך ב-איביי.

הנה כמה דרכים בהן תוכל למכור מוצרים ב-איביי.

  • מכירת מוצר משלך – אם כבר יש לך מוצר שיצרת למכור ב-איביי, תצטרך להפעיל את העסק שלך כמו כל עסק אחר של מסחר אלקטרוני. שקול כיצד תתמודד עם דברים כמו מלאי, משלוח ואפילו שיווק כדי להגביר את המודעות למוצר שלך ב-איביי ומחוצה לו.
  • ספקים של Dropshipping – דרופשיפינג הוא מודל עסקי בו מוכרי איביי רבים משתמשים השיטה היא שאתה המוכר לא נוגע במוצר. בעיקרון, אתה מפרסם מוצר ב-איביי, וברגע שהוא נמכר אתה מבצע רכישה מהספק שלך, שאחר כך שולח את המוצר היישר ללקוח. חשוב למצוא ספק אמין.

איך למכור באיביי שלב 6 – צור ותייעל את הרישום שלך

כעת, לאחר שבחרת את מה שאתה הולך למכור ב-איביי,

השלב הבא הוא ליצור ולבצע אופטימיזציה של הרישום שלך בכדי לתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר להופיע בתוצאות החיפוש.

בואו ונעבור כיצד לעשות זאת.

ראשית, התחבר ל-איביי, עבור לדף הבית ולחץ על “sell” (למכור).

איך למכור באיביי - ראשית, התחבר ל-איביי, עבור לדף הבית ולחץ על “sell” (למכור).

לאחר מכן הקלד את המוצר שאתה מנסה למכור לתיבה. במהלך ההקלדה, איביי תציע לך המלצות לבחירה.

אם לא תבחר באף אחת מהבחירות, איביי תציג לך רשימת קטגוריות הקשורות לרישום שלך, כמו זו:

בחר קטגוריה מתאימה

חשוב מאוד שתבחר בקטגוריה שמייצגת את המוצר שלך בפועל.

אל תבחר בקטגוריה שאינה קשורה בניסיון לחשוף את המוצר שלך בפני אנשים נוספים.

צפיות אלה לא יובילו למכירות. אתה רוצה שקהל ממוקד ורלוונטי יראה את המוצר שלך.

לאחר שתשלים שלב זה, עליכם להיות בעמוד בו אתם מוסרים ל-איביי את פרטי הרישום שלכם. 

בצע אופטימיזציה של הכותרת שלך באמצעות מילות מפתח רלוונטיות

בצע אופטימיזציה של הכותרת שלך באמצעות מילות מפתח רלוונטיות

הדרך הטובה ביותר לכתוב את הכותרת שלך היא לכתוב מתוך מחשבה איך הלקוח יחפש את המוצר.

אם הכותרת שלך מכילה מידע רלוונטי שמתאר את מה שהמשתמשים מחפשים, סביר להניח שילחצו על זה,

מה שאומר שהרישום שלך יקבל יותר צפיות.

כשאתה כותב את הכותרת שלך, עדיף לכלול מידע כמו המותג, הדגם, הצבע, הגודל, המפרט,

המצב או כל דבר אחר שעשוי להבליט את הרישום שלך. תהיה ספציפי.

זכרו – מטרת הכותרת שלכם היא למשוך קהל ממוקד.

מה שחשוב ב-איביי הוא לא כמה אנשים רואים את הרישום שלך, אלא את שיעור ההמרות למכירה.

שיעור המרות הוא מספר המכירות לעומת מספר הביקורים ברישום שלך.

לדוגמה, אם אתה מקבל 100 צפיות ברישום ומבצע מכירה אחת, זהו שיעור המרות של 1%.

אם אתה מקבל 2 מכירות מתוך 100 הצפיות האלו, זהו שיעור המרות של 2%.

אם אתה כותב כותרת ספציפית, תחשוף את המוצר שלך בפני קהל שמחפש את מה שאתה מוכר,

וכתוצאה מכך שיעורי ההמרה שלך יהיו גבוהים יותר.

זה לא אומר שעליך לקחת בחשבון דברים כמו חיפושים חודשיים, תחרותיות של מילות מפתח וגורמים אחרים.

לא הגיוני ללכת אחר מילות מפתח כמו "אייפון" שטונות של מוכרים אחרים עוקבים אחריהם.

כלי ניתוח לאיביי כמו Zik Analytics יכולים לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר על מילות מפתח עבור הכותרות שלך.

צלם תמונות באיכות גבוהה

העלאה של תמונות באיכות גבוהה לאיביי

תכניס תמונות באיכות גבוהה לרישום שלך.

בואו נודה בזה – בני אדם הם חזותיים. אם המוצר שלך מופיע לצד פריט מתחרה עם תמונה טובה יותר,

תאבד קליקים (ומכירות) לאותו מתחרה.

נוסף על כך, חשוב לכלול כמה שיותר תמונות תיאור הדרושות כדי להסביר באופן חזותי את מצב המוצר.

אם אתה מוכר מוצר משומש ויש לו כמה שריטות צבע, למשל, עליך להבליט את זה בתמונה,

הרוכשים מעדיפים לדעת הכל מראש.

באפשרותך לכלול גם תרשימים וגרפיקה מועילים במידת הצורך אם המוצר דורש זאת. תרשימי גודל לבגדים הם דוגמא טובה לכך.

שים את עצמך בנעלי הקונה ותתאמץ להבין איזה פריטים במוצר שלך זקוקים להסבר חזותי עם תמונות.

מלא את פרטי המוצר שלך

מלא את פרטי המוצר שלך

פרטי המוצר שלך הם חלק מהשימוש ב-איביי כדי למקם את הפריט שלך בתוצאות חיפוש מסוננות.

כשמשתמשים מחפשים מוצרים ב-איביי, יש בצד ימין תפריט שמכיל מסננים ספציפיים לסוג מוצר.

לדוגמה, כך נראים חלק מהפילטרים עבור מכשירי אייפון:

פילטרים באיביי איך למכור באיביי

כדי להוסיף פרטים אלה למוצר שלך,

פשוט לחץ על כפתור “Change” (שנה) לחץ על “Details” (פרטים) בעת יצירת הרישום שלך, ומלא כמה שיותר מהם.

תעדכן את הרישום של המוצר שלך באיביי

כתוב תיאור משכנע למוצר שלך

איך למכור באיביי - כתוב תיאור משכנע למוצר שלך

תיאור המוצר שלך הוא ההזדמנות העיקרית שלך לשכנע לקוחות לרכוש את המוצר שלך, ולכן חשוב להפוך אותו למשכנע.

הנה מה שיש ל-איביי לומר על התיאור: "כלול לפחות 200 מילים של תיאור גלוי בתיאור המוצר שלך, עם ביטויי מילות המפתח החשובים ביותר שהוזכרו בתחילה ובסופו.

זכור להיעזר בשיטות עבודה מומלצות אחרות, כגון שימוש במילות מפתח רלוונטיות,

ותשקיע על עיצוב התיאור (למשל, טקסט מודגש, שימוש בגודל גופן בכותרות שונה ובמילות מפתח חשובות)"

לזה הייתי מוסיף כמה דברים:

  • הכנס מידע ספציפי למוצר הדרוש – אם אתה מוכר מוצר משומש, זה עשוי להיות מקום טוב לחשוף נזקים שיש למוצר כדי שלא תגיע להחזר. בנוסף, אם אתה מוכר משהו שדורש מידע נוסף על השימוש, כגון העובדה שגיטרה חשמלית דורשת מגבר, כתוב גם את זה בתיאור.
  • הפוך את זה לקל ופשוט לתצוגה – לאנשים אין זמן לקרוא פסקאות מידע שלמות. כתוב את פרטי המוצר שלך באופן שמקל על המבקרים לנתח תוך מספר שניות. השתמש בנקודות בכל מקום אפשרי.
  • קאסיני (Cassini) הוא מנוע החיפוש של איביי – והוא בודק את תיאור המוצר שלך כאשר הוא מחליט היכן למקם את המוצר שלך בתוצאות החיפוש. על פי איביי, כדאי להשתמש במילת המפתח שלך כמה שיותר קרוב לתחילת התיאור שלך משפט ראשון טקסט ראשון רצוי.

מחיר המוצר שלך

מחיר המוצר שלך

כשאתה מתמחר את המוצר שלך ב-איביי, אתה רוצה לשקול שני דברים:

  • מחיר של המוצרים המתחרים.
  • הרווח שלך.

האמת הקשה היא שלקוחות איביי יבצעו קניות לפי מחיר.

אם אתה רוצה לנצח את המתחרים שלך, אתה צריך מחיר נמוך יותר מכפי שהם עושים.

עם זאת, חשוב גם להגן על הרווח שלך. לאחר שנלקחים בחשבון העמלות של איביי ו-פייפאל, עליכם לצאת בתוצאה חיובית ברווח.

כאשר מתמחרים את רשימת המוצרים שלך, איביי תתן לך את האפשרות בין קנה עכשיו למכירה פומבית.

תמחור המבוסס על מכירה פומבית הוא נהדר כאשר יש לך מוצר שאתה רוצה להיפטר ממנו במהירות ואכפת לך פחות מהרווחיות של המכירה.

מכירות פומביות נמשכות 1-10 יום, ואף יכולות לגרום למחיר גבוה יותר לפריט שלך ממה שציפית.

אם ברצונך להרוויח מרישומי מכירה פומבית, אתה יכול לקבוע מחיר התחלתי, אך איביי גובה תשלום נוסף על כך מכיוון שהיא מצמצמת את הסיכוי עבור המכירה.

התמחור בסגנון מכירה פומבית הוא הטוב ביותר כאשר יש לכם פריט שאנשים עשויים להילחם עליו, כמו כלי אספנות נדירים.

קנה עכשיו – הם מוצרים במחיר קבוע. הם מאפשרים עסקאות באופן מידי, והם טובים יותר אם אתה מנסה לבנות מותג eCommerce מ-איביי.

מכירת סוג זה מאפשרת גם להשתמש בכמה כלי אוטומציה של איביי כדי לנהל את העסק שלך.

ערוך את העדפות המשלוח שלך

ערוך את העדפות המשלוח שלך

איביי מאפשרת לך לראות כמה יעלה משלוח המוצר שלך על ידי הזנת משקל ומידות החבילה שלך.

קונים רבים ישתמשו בפילטרים ב-איביי כדי להציג רק את המוצרים שמציעים משלוח חינם.

גם אם אתה צריך לגבות את עלות המשלוח עבור המוצר שלך, עשה את מה שאתה יכול כדי להציע הצעה נמוכה עבור המשלוח.

כדי לנהל את עלויות המשלוח שלך, אתה יכול גם להציע אפשרות לאיסוף מקומי.

אתה יכול לקבל תשלום באמצעות המחאה, הזמנת כסף, מזומן, פייפאל או כרטיס אשראי.

אני ממליץ על פייפאל או כרטיס אשראי זה הכי בטיחותי.

תציע מדיניות החזרים זה יצור אמון בחנות שלך

תציע מדיניות החזרים זה יצור אמון בחנות שלך

עבור כל רישום, איביי דורשת שתקיים מדיניות החזרה.

אפשרויות מדיניות ההחזרות עבור מוכרי איביי הן כדלקמן:

  • אין החזרות
  • 30 יום, שישולם על ידי הקונה
  • החזר חינם 30 יום
  • 60 יום, שישולם על ידי הקונה
  • החזר חינם של 60 יום

חשוב לציין שכדי להפוך למוכר המוביל ב-איביי, עליכם להציע לפחות מדיניות החזר של 30 יום עם המוצרים שלכם.

אם אתה מוכר באחת מהקטגוריות הללו, תהיה לך גם אפשרות להציע תקופת החזרה של 14 יום:

  • פריטי אספנות ואומנות
  • מצלמה ותצלום
  • ציוד רפואי, ניידות ומוגבלות

איך למכור באיביי שלב 7 – השלם את העסקה

לאחר שמכרת פריט ב-איביי, חשוב שתקפיד לשלוח במהירות את המשלוח.

משלוח מהיר ובטוח של המוצרים שלך הוא דרך נהדרת לקבל משוב חיובי, שיכול להגביר עוד יותר את המכירות שלך לקונים שנתקלים במוצרים שלך.

איביי יצרה מדריך זה כדי לסייע למוכרים לתפוס את שיטות העבודה המומלצות למשלוח, אך בעיקרון זה מסתכם במהירות באיכות של האריזה והקפדה שתעלה את מספרי המעקב שלך כך שקונים יוכלו לעקוב אחר המשלוח שלהם.

לאחר מסירת המוצר, האינטרס הטוב ביותר שלך הוא לעקוב אחריהם כדי לוודא שהדברים מסתדרים כשורה. אם הם שמחים, בקש מהם להשאיר ביקורת.

10 טיפים איך למכור באיביי בהצלחה

1. הפוך למומחה בנישה שלך ותציע מוצרים ייחודים שרק לך יש או מחירים זולים יותר מהמתחרים שלך.
2. מחיר תחרותי – אם תצליח לספק מחירים זולים בהשוואה למתחרים יקנו ממך הרבה ותוכל לייצר לקוחות חוזרים לחנות שלך באיביי.
3. צא מאזור הנוחות חקור ונתח את השוק לקבל מגמות של מוצרים שהם בעליה.
4. בידקו מה מוכר ומה לא – איזה נישות טובות ואיזה לא להגדלת המכירות של החנות שלכם באיביי.
5. צלם תמונות באיכות גבוהה עבור המוצרים שלך.
6. שימו לב לנהל את עלויות המוצר שלכם תחשבו את כל העלויות של העמלות של איביי ופייפאל, עלות המוצר, עלות המשלוח, ועלויות שיווק שונות.
7. בצע אופטימיזציה של תהליך הרישום שלך מקד לקהל יעד רלוונטי עבור המוצר שלך לקבלת המרות של מכירה גבוהות יותר.
8. אל תהיה קמצן במדיניות ההחזרה שלך תן להם 30 יום להחזר.
  9. תשקיע במשלוח הקפד על חבילה שתעביר בשלמות את המוצר שלך. ותוודא שאתה מעלה את מספר המעקב לאיביי שהלקוח תמיד יוכל לעקוב אחרי המוצר.
10. התמקד לספק שירות טוב ללקוחות שלך שיכתבו עבורך משוב חיובי. זכור משוב חיובי מעלה את המכירות שלך באיביי.

אודות על avichay

בדוק גם

אופטימיזציה לאתר חדש מהם הדברים שצריך לבצע בקידום אתר חדש

אופטימיזציה לאתר חדש: מהם הדברים שצריך לבצע בקידום אתר חדש?

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ומאתגר שנסמך על כמה וכמה יסודות: יצירת תוכן איכותי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *