שיווק שותפים - המדריך המלא שלב אחר שלב Affiliate Marketing
חיפוש

שיווק שותפים – המדריך המלא שלב אחר שלב Affiliate Marketing

תשאלו כל איש עסקים מצליח באינטרנט כיצד להרוויח כסף אונליין והדבר הראשון שרבים מהם יגידו הוא באמצעות שיווק שותפים (Affiliate Marketing). לעיתים הם לא יהיו מוכנים לחלוק יותר. חלקם אף לא יהיו מוכנים להסביר כיצד או מדוע או מה זה בעצם שיווק שותפים.

זה מפני שמרבית האנשים חושבים שלהרוויח כסף באינטרנט יש קשר ישיר ישיר להונאת אנשים מכסף שעבדו קשה מאוד עבורו. תודו בכך, ככל הנראה שחשבתם את אותו הדבר ואף אחד לא יכול להאשים אתכם.

אבל שיווק שותפים זהו למעשה העסק המקוון הרווחי ביותר בעולם.

הסיפורים שאתם שומעים על אנשים שמגיעים להכנסות של ארבע או חמש ספרות מידי חודש באופן מקוון הם אמיתיים. הם גורמים לשיווק שותפים להיראות כמו חלום שמעבר להישג ידם של כולם מלבדם.

זה עצוב מפני שהמציאות היא שכל אחד יכול להרוויח עשרות אלפי דולרים מידי חודש, לעזוב את העבודה היומית שלהם ולטייל בעולם כמו פנסיונרים בזכות שיווק השותפים.

זהו לא מועדון בלעדי לעשירים בלבד. למעשה, מרבית המשווקים המיליונרים בשיווק שותפים התחילו את העסקים שלהם בהשקעה של פחות מ-100$. ניתן לייחס את הצלחתם לשני דברים:

  • המידע הנכון
  • עבודה קשה ללא הפסקה

הסיבה היחידה שעדיין לא הצטרפתם לשורות המיליונרים הללו היא שלא הייתה לכם את ההדרכה הנכונה. אף אחד לא התחיל כמומחה.

כל משווק שותפים החל כממוצע ואף מתחת לממוצע וזחל כל הדרך מהעבודה היום יומית שלו אל האחוזון העליון של המועדון.

שם נמצא כל הכסף, היוקרה והחופש ואם אתם רוצים לעקוב אחרי הצלחתם, אתם קודם כל צריכים לדעת כל מה שיש לדעת על שיווק שותפים.

תאמינו או לא, זה לא הרבה.

מה זה שיווק שותפים?

כולנו היינו משווקים שותפים בנקודה כזאת או אחרת בחיינו.

זכרו את הפעמים שבהם נהניתם ממסעדה כלשהי כל כך שהמלצתם עליה לחבר ואז קיבלתם קופון בתמורה? זהו בעצם כל הסיפור. שיווק שותפים הוא עסק של קידום ושיווק מוצרים של אנשים אחרים כדי להרוויח עמלות ממכירות וממנויים.

אתם מוצאים מוצר שאתם מכירים ומספרים לאנשים אחרים מדוע המוצר הזה טוב או כיצד הוא יעזור להם ואם מישהו מהם מוכן לקנות את המוצר דרככם אז החברה מתגמלת אתכם בעמלה קטנה.

אם תחזרו על התהליך הזה עם מספר מוצרים שונים אז אתם באופן הדרגתי תמשכו יותר לקוחות לעסק והמשמעות היא שאתם תרוויחו יותר עמלות.

משווקים שותפים מצליחים מקדישים את כל חייהם בחיפוש אחר מוצרים שימושיים ומספקים עליהם תובנות בעלות ערך כך שאנשים שצריכים את אותם מוצרים יכולים ללמוד עליהם עוד לפני שהם מחליטים הם לבצע רכישה או לא.

במהלך הזמן, המשווקים האלה יכולים לגייס עוקבים רבים ואז הכסף באמת מתחיל לזרום.

באופן בסיסי, שיווק שותפים הוא משחק של מספרים.

דמיינו את זה: אתם מרוויחים דולר עמלה בכל פעם שמישהו קונה מקלדת אלחוטית באמצעות אתר שיווק השותפים שלכם, אתם תרוויחו 20$ בחודש אם 20 אנשים יעשו זאת.

המספר יעלה ל-60$ אם 60 אנשים יקנו את המקלדת האלחוטית דרך האתר שלכם.

כעת, קחו את זה בחשבון: בממוצע, משווק שותפים מצליח יכול לגרום ליותר מ-1,000 אנשים לקנות דברים דרך האתר שלו.

אם נשתמש באותם מחירים, המשמעות היא שניתן להגיע ל-1,000$ בחודש והכל בזכות העובדה שהמלצתם משהו שימושי לאנשים שזקוקים לו.

דמיינו מה קורה כאשר המספר מגיע ל-10,000 או אפילו 100,000!

נכון לעכשיו, אתם מתחילים להבין מדוע נראה כי משווקים שותפים שוחים בתוכו למרות שהם לא קשורים לעבודה משרדית.

אז בואו נתחיל לדבר על מה שאתם יכולים לעשות כדי להפוך למשווקים שותפים מצליחים.

טיפים חשובים איך להצליח בשיווק שותפים ?

  • צור תוכן איכותי
  • עקוב אחר ההצלחה שלך
  • הכר ותבדוק את המוצרים שאתה משווק
  • עניין את המבקרים שלך
  • התרכז בנישה אחת
  • ספק מידע ועזרה, במקום למכור
  • בחר את המוצרים הנכונים
  • תמיד לבדוק ולשפר את ערוצי השיווק שלך
  • שתפו קופונים עם הקהל שלכם

להתחיל עם שיווק שותפים: היסודות

קיים מידע רב באינטרנט על האופן שבו ניתן להפוך למשווק שותפים.

הבעיה היא שנראה כי הרוב מותאם לאנשים שכבר יודעים מה זה שיווק שותפים.

מה בנוגע לעקרת בית שרק החלה להבין כי האינטרנט גדול יותר מפינטרסט? או סטודנט מרושש שמעולם לא שמע על כמה מהמונחים הנוצצים שה"גורואים" בשיווק שותפים אוהבים לזרוק? אין להם סיכוי.

בגלל הסיבה הזאת, אנחנו מורידים את המידע מספר דרגות ומרתיחים אותו עד לעצמות. בסופו של דבר, אתם טובים רק על פי ההדרכה או המידע שאתם מקבלים.

אז מה אתם צריכים כדי להפוך למשווקים שותפים?

לבחור נישה לפני שהתחלתם שיווק שותפים

הנישה שתבחרו מכתיבה את סוג המוצרים שתקדמו בשביל לקבל עליהם עמלה.

בחרו בחכמה, אבל זכרו כי אתם לא נשואים לנישה ספציפית. משווקים מצליחים צומחים ומסתגלים לשינויים בטרנדים של השוק ולכן עליכם להיות גמישים.

מה שחשוב הוא למצוא מוצר נישה שאתם מכירים. האם אתם טובים בהרכבת תלבושות? אז אולי נישת האופנה תרגיש לכם יותר מוכרת.

האם אתם גיימרים מצטיינים? זה ירגיש לכם נכון לקדם מוצרי גיימינג מפני שכבר השתמשתם בהם מספר פעמים ואתם יודעים לאיזה מהם יש את הערך הטוב ביותר ואיזה מוצרים אנשים יקנו באופן מידי.

אנשים מבצעים את השגיאות הבאות כאשר הם בוחרים את הנישה הראשונה שלהם

  • הם רצים לנישות שכביכול משתלמות יותר למרות שהם לא מכירים את המוצרים שבהן.
  • הם בוחרים נישה המבוססת על הטרנדים הנוכחיים ולא מודעים לכך שטרנדים הם מגמות שעלולות להשתנות בן לילה.
  • הם בוחרים נישה שאין להם מושג עליה מפני שקיימת בה תחרות מאוד קטנה.

שלוש הטעויות הללו עלולות לסיים קריירות בעולם שיווק השותפים.

אתם לא יכולים לבחור נישה המבוססת על העמלה שאתם צפויים לקבל. אתם לא יודעים כמה קשה זה לייצר תוכן עבור מוצר נישה.

אתם אפילו לא יודעים אם זו נישה פופולרית, כלומר, אם אנשים צריכים הרבה מוצרים בתוך הנישה.

באופן דומה, אסור לכם לבחור נישה המבוססת על טרנדים נוכחיים. לדוגמא, כרגע מסיכות פנים, חומרי חיטוי, מכונות הנשמה וציוד מגן הם מוצרים מאוד חמים בשוק.

תחזרו לפוסט הזה בעוד שנה מהיום וככל הנראה שתתהו מדוע אנשים ירצו לקנות אותם.

הנקודה היא שלא קיימת נישה ספציפית שתרוויחו בה יותר כסף מנישה אחרת. הסוד השמור היטב על שיווק שותפים הוא הערך.

כמה ערך אתם מספקים לאנשים המחפשים אחר מוצרים ספציפיים? כמה התוכן שלכם שימושי עבור אותם אנשים שלא יכולים להחליט מה לקנות? האם אתם עוזרים להם למצוא מה שהם צריכים? האם אתם מציעים להם מידע אמין?

ערך הוא הדבר שמבדיל בין משווק שותפים מיליונר לבין אנשים שמתאמצים מאוד קשה ואינם מצליחים להרוויח יותר מכמה מאות דולרים בחודש.

ככל שיש באתר שיווק השותפים שלכם יותר תוכן, כך יכנסו אליו יותר אנשים. גוגל גם תחייך אליכם כשהיא תבין שאנשים מוצאים את החומרים שלכם כשימושיים.

טיפים לבחירת הנישה הנכונה כאשר מתחילים את קריירת שיווק השותפים:

חפשו דברים באזור הבית שלכם

אילו מוצרים אתם קונים הכי הרבה? האם מדובר על סכיני מטבח? מכשירי חשמל? מוצרי תינוקות? נעליים?
תתחילו משם. הדבר הכי גרוע שאתם יכולים לעשות הוא לבחור נישה שאינכם מכירים.

לא רק שאתם מסתכנים בכך שייגמר לכם הקיטור עוד לפני שתרוויחו את הדולר הראשון שלכם, אלא שאנשים ידעו באופן מידי שנגמר לכם העומק.

אנשים תמיד יכולים לדעת מתי הם מדברים עם מומחה ולכן אתם צריכים לפחות להכיר את המוצרים שנמצאים בתוך הנישה שלכם.

בחרו נישה שאתם מוסיפים לה ערך

שוב, הסוד להצלחה כמשווק שותפים הוא יצירת ערך. אל תתייחסו אליו כאל עסק שנועד להרוויח כסף.

במקום, תחשבו על עצמכם כאנציקלופדיה שימושית עבור הקהל שלכם.

כל אדם שמבקר באתר שלכם צריך לעזוב בהרגשה שהוא מיודע ומוכן לבצע רכישה חכמה.

אם תוכיחו באופן קבוע את הערך שלכם, הכסף יזרום באופן טבעי. זו הדרך שבה העולם עובד.

אל תחקו אחרים

יכול להיות שהשכן שלכם מבצע קידום אורגני מצוין של רובי ציד, אבל מה אתם, סטודנטים בני 21 יודעים על רובים?
אל תחקו את מה שאחרים עושים מפני שנראה שזה עובד עבורם.

בדקו אתרי שותפים שהוכנו מראש עבור נישות שיכולות להיות בתחום המומחיות שלכם

זה לא אומר שאתם צריכים לקנות אותם (הם יכולים להיות די יקרים ולא באמת חיוניים להצלחתכם בנקודה הזאת), כל מה שאתם עושים הוא מחקר שוק.

איזה נישות צומחות? איזה נישות מוכרות במחירי פרימיום? אם במקרה נקלעתם לאתר שאתם אוהבים אז זהו מקום מצוין להתחיל בו את הקריירה שלכם כמשווקים שותפים.

בחרו משהו שאתם נהנים לדבר עליו

מה שמרבית השותפים המתחילים לא מבינים הוא שבסופו של דבר תגיעו לקצה. כאשר זה קורה, מה תמשיכו לעשות? למשווקי שותפים חכמים יש נישה שהם יכולים לפנות אליה, נושא שהם יכולים לדבר עליו ללא הפסקה במשך ימים.

זה הטריק ביצירת תוכן שימושי באופן קבוע באמצעות קריית השותפים שלכם: דברו על המוצרים או השירותים שאתם נהנים לדבר עליהם.

אל תשקיעו יותר מידי זמן בחשיבה על נישה

למרבה הצער, חלק גדול מהמשווקים המתחילים לא עוברים את הנקודה הזאת.

זכרו, הנישה הראשונה שלכם לא תהיה האחרונה. היא רק קרש קפיצה.

אל תחשבו עליה יותר מידי. אתם יכולים בעתיד לשנות נישות כמה פעמים שתרצו וכמה פעמים שתצטרכו.

עלויות הקשורות לשיווק שותפים

כבר הזכרנו כמה פעמים במאמר זה ששיווק שותפים יכול להיות לא רק אסטרטגיית פרסום יעילה אלא גם זולה, למרות שיש כמה עלויות הקשורות לכך. אתה גם צריך לקחת בחשבון שבשלב ההכנה לפחות, ייתכן שתצטרך להשקיע לא מעט זמן ומשאבים כדי שהאסטרטגיה שלך תעבוד.

עלות מערכת ניהול תוכן CMS 

אי אפשר לנהל בלוג בלי מערכת ניהול תוכן (CMS), וללא בלוג אולי לא תוכל להתחיל בכלל שיווק שותפים. כמה עולה אז CMS מערכת ניהול תוכן?

אתה יכול לבחור בין פתרונות בחינם ובין פתרונות בתשלום.

  • וורדפרס – בחינם
  • Wix העלות לחודש 16$ לתוכנית בסיסית + $20 לחודש כדי שיהיה לך שם דומיין משלך
  • Weebly – מספר אפשרויות בין חינם ל-$25 לחודש
  • Blogger – בחינם
  • טאמבלר – בחינם
  • Squarespace – החל מ-$12 לחודש

אם אתה רק בתחילת הדרך ועדיין לא בטוח ששיווק שותפים או בלוגים הם בשבילך, אז פתרונות חינמיים עשויים להיות פחות מסוכנים. אחרי הכל, אתה עלול להשתעמם בבלוג או פשוט לקבל תוכניות ורעיונות אחרים בהמשך הקו.

אבל אם אתה כאן כדי להישאר, אז פתרונות בתשלום מציעים הרבה יותר יתרונות במונחים של עיצוב ואבטחה. לעתים קרובות הם גם ידידותיים יותר לנייד מאשר פתרונות ה-CMS החינמיים הזמינים כעת. אם אתה רוצה לקבל אפילו יותר אפשרויות להתאמה אישית של הבלוג שלך , אז כדאי ללכת עם פתרונות CMS חסרי ראש.

עלות: חינם עד $1500+ לחודש.

אני ממליץ להשקיע במערכת וורדפרס אפשר לעשות בה הכל

אתר או בלוג ערוץ שיווק חזק לשיווק שותפים

הגענו לצד הטכני של קריירת השותפים: הבלוג שלכם. אתר זה יהיה החצר העסקית המקוונת שלכם. הוא יהיה הבית של התוכן שלכם, הפנים של העסק והכלי העיקרי שממנו תייצרו הכנסה.

תשכחו כל מה ששמעתם על הגדרת בלוג. קיימת רק דרך אחת לעשות את זה נכון ואנחנו הולכים להיכנס לעומק התהליך עד שתבינו באופן מלא מה נדרש מכם.

הדבר אחד שאתם צריכים להבין הוא שאתם חייבים לשלם כדי שיהיה בבעלותכם בלוג ראוי.

לא מדובר על סכום כספי גבוה, אבל כפי שציינו, זו עדיין הוצאה שצריך לשלם עליה.

אין דרך לעקוף זאת. בלוג טוב יעלה כ-40$ מידי שנה וזה עבור האירוח. זה יכול להיות אף יותר, אבל לא פחות מהסכום הזה.

חשבו על זה כעל דמי השכרה עבור המקום של העסק שלכם.

זו הולכת להיות עלות מתמשכת, עם זאת, יכול להיות כי לאחר השנה הראשונה אתם תהיו כל כך מצליחים שלא תרגישו זאת כלל.

עלות אחסון האתר

אתה צריך לארח את הבלוג שלך איפשהו, נכון? כאן נכנסות לתמונה עלויות האירוח. הפתרון הזול ביותר לאירוח הוא בחינם. אתה יכול לארח את הבלוג שלך ב-WordPress.com בחינם או להתקין אותו בשרת לבחירתך ולשלם $12 לחודש (מחיר התחלתי). תצטרך את האחרון אם ברצונך לקבל גישה לתוספים.

באשר לעלות אירוח האתר שלך, פתרונות רבים מספקים תוכניות בחינם. הבסיסיים מגיעים בדרך כלל עם פרסומות, וזה מה שאתה צריך לדאוג לגבי שיווק שותפים. למה? ובכן, אתה כנראה לא רוצה שהמודעות שלך יתחרו במודעות אחרות שנשלחו על ידי גוגל ונוספו לאתר שלך.

האם כדאי להשקיע באירוח בתשלום? יש כמה פתרונות שלא יעלו לך ביד וברגל. אם תקציב האתר שלך מאפשר, שקול אירוח בתשלום כדי לקבל יתרונות נוספים כמו זמן פעולה ואבטחה טובים יותר או הצפנת SSL.

עלות: חינם עד 200 ש"ח לחודש ואפילו יותר ככל שהתנועה גודלת.

בחירת אירוח האתר (אחסון האתר)

בחירת המארח הראשון הוא אתגר שאינו מוערך מספיק. לעיתים קרובות מארחים של אתרים מוכרים לארגוני ענק ושם הכל מתחיל להשתנות.

שירות הלקוחות יורד, השירותים משתנים והמחירים עולים באופן דרמטי.

המיקוד שלכם צריך להיות על יצירת תוכן והדבר האחרון שאתם צריכים הוא בעיות עם האתר, דבר שיכולים לדחות את הפיכתם למשווקים שותפים.

היצמדו לאזור שבו נמצא קהל היעד שלכם. לדוגמא, אם אתם מתמקדים על לקוחות באירופה, אז אמסטרדם היא האפשרות הנכונה.

לקהל מהודו/אסיה, השרת בסינגפור הוא הבחירה הטובה ביותר שלכם.

לקהלים אמריקנים, אתם יכולים לבחור בין מישיגן (לחוף המזרחי) או אריזונה (לחוף המערבי).

עלות הדומיין שלך 

אתה באמת רוצה שיהיה לך דומיין משלך בסופו של דבר, לא? אם הבלוג שלך מתארח בדומיין מקצועי ומותאם אישית, ההצעה שלך עשויה להיתפס טוב יותר. הדומיין שלך גם מאפשר לך להפעיל מיתוג עקבי בכל הערוצים.

אתה יכול לרשום דומיין במחיר נמוך של 40 ש"ח לשנה, אבל אם אתה רוצה שיהיה לך מותג משלך אז הגיוני להשקיע בזה הרבה יותר. מחירי הדומיין תלויים בהרחבה של הדומיין, השם והתקופה שבה אתה הולך לקנות אותו. בדרך כלל, כמה שיותר זמן יותר טוב מבחינת המחיר.

עלות: 40 ש"ח עד 200 ש"ח לשנה ואפילו יותר.

בחירת שם הדומיין

שם הדומיין יהיה השם של האתר שלכם. לא תוכלו לשנות זאת במועד מאוחר יותר.

אין כאן מקום לטעויות. אל תדאגו יותר מידי בנוגע לכך.

קיימים מספיק משאבים באינטרנט שיכולים לעזור לכם ללמוד מה נחשב לשם דומיין טוב.

שוב, תשקלו לבחור שם דומיין המשקף את המותג האישי שלכם כדי שתוכלו לעבור לנישות שונות כאשר תשתפרו בתור משווקים שותפים.

בנוסף אם yourname.com פנוי, אז זה הזמן לדרוש אותו לפני שמישהו אחר ייקח אותו!

מספר דברים שיש להימנע מהם בבחירת שם דומיין:
  • שמות שקשה לבטא
  • שמות דומיין ארוכים מידי (לדוגמא heyguysthisismynewdomainname.com)
  • שמות ממילים אחרות שמשולבות ביחד (לדוגמא thecarsexperts.com)

בנוסף, תסיימו את שם הדומיין שלכם עם הסיומת .com ולא .net או .org והסיבה לכך היא ש-.com היא סיומת יותר נפוצה ולכן קל לזכור אותה.

מלבד זאת, אתם עדיין לא ארגון ולכן אין צורך בסיומת של .org

אל תדאגו אם שם הדומיין שלכם יישמע מוזר בהתחלה. תדמיינו כיצד קוקה קולה נראו לצוות המשווקים הראשון שבחר לקדם אותם.

שמות הופכים למוכרים ובעלי משמעות לאחר שמוסיפים להם ערך.

ולכן, אל תתמקדו יותר מידי על האופן שבו השם נשמע.

עלות SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חובה לכל אתר אינטרנט. אם אין לך בלוג משלך, אז שיווק שותפים יכול להיות קשה מאוד ללא SEO. כדאי להשקיע במחקר מילות מפתח כדי לוודא שאתה כותב תוכן שמשקף את כוונת המשתמש. תמיד מועיל שיהיו לך כמה קישורים המובילים גם לאתר שלך, כדי שתוכל להילחם על נראות טובה יותר במנועי החיפוש. כמו כן, כדאי שיהיו לך כמה כלים לרשותך כדי לפקוח עין על הביצועים שלך.

לחלופין, ישנם שירותים רבים המציעים חבילות זולות שיעזרו לך לשפר את התנועה האורגנית לאתר או לבלוג שלך, גם אם זה חדש שנוצר. כמה זה עולה? ובכן, זה באמת תלוי עד כמה החבילה אינטנסיבית. עם זאת, ישנם שירותים המאפשרים לך לבצע קידום אתרים בסיסי תמורת כמה מאות דולרים לחודש. עם זאת, החבילות היקרות ביותר יכולות להתקרב לשש ספרות בשנה.

עלות: $0 (אם אתה עושה הכל) עד 10,000 ש"ח לחודש .

עלות בדיקת UX

כמו בכל דבר אחר בשיווק שותפים, זה יהיה תלוי במיקום שלך. עם זאת, כשזה מגיע לבדיקות UX, כל אחד יכול להפיק תועלת מהכלי או התוכנה שלו המאפשרים לו לבדוק את חווית המשתמש של הבלוג, האתר או האפליקציה שלך.

הבדיקות נעשות לרוב על ידי אנשי מקצוע שעובדים בסוכנויות UX ומשלמים לשעה עבור מה שהם עושים. למומחים כאלה יש כלים ספציפיים המאפשרים להם לעקוב אחר האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם אתרים או אפליקציות, ומעניקים תובנות חשובות לגבי השינויים שצריך לעשות כדי להשיג ביצועים טובים יותר.

עלות: $0 עד 900 ש"ח לחודש.

עלות התוכן

תוכן יכול להיות כל דבר, החל מפוסטים בבלוג, דרך סרטוני YouTube ועד ציוצים בפלטפורמות מדיה חברתית. זה מונח רחב מאוד שכולל גם תמונות ואינפוגרפיקה.

עם הפיכת שיווק התוכן לפופולרי יותר בקרב משווקי שותפים, ישנם כלים רבים בחוץ שיעזרו לך ליצור תוכן ייחודי באיכות גבוהה ללא צורך בהעסקת כותבים יקרים או סוכנויות לעיצוב גרפי. אתה יכול בקלות להתחיל עם רעיונות חדשים באמצעות כמה כלים חינמיים בסיסיים הזמינים באינטרנט, אבל אם אתה רוצה לקחת את המותג שלך ברצינות אז מומלץ מאוד להשקיע בתוכנית פרימיום הכוללת סוכנויות או קופירייטרים.

עלות: 0 ש"ח עד 5,000 ש"ח לחודש.

עלות קורסי שיווק שותפים

בעוד ששיווק שותפים אינו משהו שדורש תארים או הסמכות, עדיין תצטרך ללמוד את היסודות. למרבה המזל, ישנם קורסים רבים בחינם באינטרנט שיכולים לעזור לך בכל דבר, החל מבחירת המוצרים הטובים ביותר עבור הקהל שלך ועד כתיבת מודעות עם המרות גבוהות, וכן הלאה. אם אתה רוצה להיות מומחה בתחום זה, שקול לקנות כמה קורסי הכשרה בתחום. אלה יכולים להשתנות במחיר בהתאם לאיכותם ולמידת התמורה שהם מציעים (אך זכרו שאתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו).

עלות: 0 ש"ח עד 10,000 ש"ח לקורס.

השגת תשומת הלב של גוגל חשובה עבור שיווק שותפים

זכרו, מה שאתם צריכים הוא אתר שימשוך אליו מבקרים רבים מחיפושים אורגניים. זה לא יקרה אם גוגל תקבל גישה חופשית לחקור ולהעריך אותו.

כמו כן, קיים עניין קטן על האופן שבו האתר מרגיש ונראה שזה משפיע על ידידותיות המשתמש הכללית.

קיימת הגדרה אחת שעליכם לשנות באופן מידי. התחברו ללוח הבקרה שלכם בוורדפרס באמצעות לחיצה על הקישור הייחודי שנמצא בתיבת הדואר הנכנס בדואר האלקטרוני שלכם, לאחר מכן הזינו אם שם המשתמש והסיסמא (שהעתקתם בשלב הקודם).

בתוך המייל הזה, אתם תחפשו את הכותרת "Control Panel URL". לחצו על הקישור והזינו את שם המשתמש והסיסמא שלכם על מנת גישה ללוח הבקרה שלכם בוורדפרס.

זה הזמן לכוונן את ההגדרה הראשונה של הבלוג שלכם כדי שיהפוך להיות ידידותי יותר לגוגל.

לחצו על "Settings" בצד השמאלי של הניווט ובחרו "Permalinks" בתת-תפריט שיופיע. לאחר מכן יופיע תפריט נוסף עם הכותרת "Common Settings". אתם צריכים לבחור באפשרות "Post Name" ולאחר מכן ללחוץ על
"Save Changes" כדי לסיים את התהליך.

הסיבה שאתם עושים את זה היא כדי להבטיח כי בכל הפוסטים יש כתובות אינטרנט נקיות ותיאוריות שגוגל והקהל שלכם יכול להבין. גוגל צריכה לדעת על מה הפוסטים שלכם מדברים כדי לשלוח תנועה לכיוונכם.

אופטימיזציה של המראה וההרגשה של האתר

בכל הנוגע למראה של האתר שלכם, יש לכם שתי אפשרויות.

האפשרות הראשונה:אתם יכולים להשתמש בערכות נושא חינמיות של וורדפרס שכבר עברו אופטימיזציה כדי שייראו נהדר ויעבדו בצורה חלקה.

האפשרות השנייה: אתם יכול לקנות ערכת נושא פרימיום של וורדפרס כדי לקבל שליטה נוספת על ההתאמה האישית של מראה האתר והדבר כולל מספר תכונות מתקדמות שיאפשרו לכם לעצב את משפכי המכירה של האתר (התהליכים שהמבקרים עוברים מהרגע שהם מגיעים לדף הבית שלכם ועד לנקודה שהם עוקבים אחרי כפתור נקיטת הפעולה).

אין שום דבר פסול בבחירת האפשרות הראשונה.

חלק מהשותפים יגידו לכם שאתם לא צריכים לטרוח יותר מידי באסתטיקה של האתר מפני שבנקודה הזאת, אין שום דבר שיכול למשוך אליו מבקרים. מה שיותר חשוב כרגע הוא להתחיל וליצור תוכן.

עם זאת, אם אתם מעדיפים לקנות ולסיים עם זה (מפני שאתם תצטרכו ערכת נושא פרמיום מאוחר יותר בהמשך הדרך), שדרוג לערכת נושא פרימיום נותנת לכם באופן מידי אפשרויות רבות להתאמה אישית כמו היכולת לבנות דף בית מותאם אישית, דפי נחיתה, הודעות קופצות וכמו כן את הכוח להריץ מבדקים שיבדקו את ביצועי האתר.

להלן מספר דברים שאתם צריכים לדעת על ערכות הנושא החינמיות של וורדפרס:

  • ערכות נושא שאינן מפותחות על ידי צוות הליבה של וורדפרס אינן אמינות. הם מאטות את האתר או יוצרות נקודות חולשה שיכולות לגרום לבעיות במועד מאוחר יותר.
  • השתמשו רק בערכות נושא חינמיות ממפתחי וורדפרס. הן עוברות עדכוני בטיחות באופן תדיר יותר ובאופן כללי נבנות בצורה יותר אמינה.

הבנת התנועה

כדי שתוכלו ללמוד כדי להכניס תנועה לאתר שלכם, אתם קודם כל צריכים להבין כיצד זה עובד.

מעקב אחר התנועה הוא השלב הבא שלכם וניתן להשיג אותו באמצעות גוגל אנליטיקס (Google Analytics).

גוגל אנליטיקס נותן לכם נקודת מבט על ביצועי האתר שלכם ובאופן ספציפי כמה מבקרים הוא מקבל, מדוע רוב המבקרים מגיעים לבלוג שלכם ונתונים כמו כמות הזמן שהם נשארים בכל עמוד או פוסט.

בקרו בדף הבית של גוגל אנליטיקס וצרו לעצמכם חשבון במידה ואין ברשותכם אחד.

לאחר מכן, גוגל צריכה הרשאה לגלוש ולעקוב אחרי האתר שלכם והרשאה זו מגיעה בצורת קוד.

כדי לקבל את הקוד, כנסו לחשבון גוגל אנליטיקס שלכם ובחרו באפשרות של "Admin". לחצו על
"Tracking Info" ולאחר מכן על "Tracking Code" ויופיע לכם שדה בשם "Global Site Tag (gtag.js)".
בחרו בקוד שנמצא בתוך השדה והעתיקו אותו.

תחזרו לאתר הוורדפרס שלכם. מכיוון שאתם משתמשים בערכת נושא חינמית, אתם תזדקקו לתוסף כדי להריץ את גוגל אנליטיקס, קודם כל התקינו את התוסף בקישור הבא ועקבו אחרי ההוראות הפשוטות שמגיעות עם המדריך על הדבקת הקוד.

קישור עם גוגל

כעת גוגל כבר עוקבת אחרי התנועה באתר שלכם והדבר מאפשר לכם להבין אילו אסטרטגיות עובדות ואילו לא.

הדבר הבא שאתם צריכים לעשות הוא לחבר את האתר שלכם עם גוגל.

אני יודע שאתם חושבים לעצמכם, "לא עשיתי את זה כבר?" כן, אישרנו לגוגל לעקוב אחרי התנועה לאתר שלנו, אך עדיין לא אמרנו לו היכן למצוא את הפוסטים של הבלוגים שלנו כדי שהם יעלו בתוצאות החיפוש.

התקנת Google Search Control למעקב אחרי שאילתות חיפוש

בשביל זה אתם תצטרכו כלי חינמי שידוע בשם Google Search Control.

הכלי הזה נותן לגוגל גישה למפת האתר ומאמת את האתר שלכם.

אם תחברו את האתר שלכם עם הכלי הזה, הוא יתריע לגוגל בכל פעם שאתם תעלו פוסט חדש.

לכו לדף הבית של  Google Search Console וצרו חשבון חינמי.

לאחר שזה בוצע, אתם תכוונו ללוח הבקרה שלכם שצריך להיות ריק.

לחצו על הכפתור "Add Property" בפינה השמאלית העליונה והדביקו את כתובת האתר שלכם.
לחצו על "Continue" לאחר שסיימתם.

אם כבר חיברתם את האתר שלכם לגוגל אנליטיקיס, אז התהליך צריך להיות מאוד פשוט.

גוגל תאמת את חשבון הדואר האלקטרוני המצורף לכתובת האתר שלכם אשר מוקצה גם לחשבון האנליטיקס והיא תחזור עם הודעת אימות.

כעת גוגל יודעת על האתר שלכם, אבל היא עדיין לא יודעת את הפריסה.

כדי שזה יקרה, אתם תצטרכו לשלוח את מפת האתר. קודם כל, הורידו תוסף בשם Yoast SEO"" שהוא בעל שכבה חופשית שמתאימה לחלק זה של התהליך.

התקינו את תוסף Yoast באתר שלכם

התקינו את התוסף באמצעות לוח הבקרה של וורדפרס, לחצו על "Plug-ins", בחרו באפשרות "Add New" ולאחר מכן תקלידו "Yoast".

לחצו על האפשרות "Install" (אצל חלק יופיע כ-"Update Now", אז אל תדאגו כי מדובר על אותו הדבר).

לאחר שביצעתם את זה, תרחפו מעל התוסף Yoast, לחצו על "Settings" ובחרו באפשרות "General". בעמוד שיטען לאחר מכן, חפשו אחר "Features" וגלגלו לאפשרות בשם "XML Sitemaps".

צריך להופיע סימן שאלה קטן לצד זה. לאחר שתלחצו עליו, אתם תראו את הביטוי "See the XML sitemap" וזה המקום שבו אתם צריכים ללכת אליו ולחפש את כתובת האתר של מפת האתר שלכם.

העתיקו את כתובת האתר וחזרו לדף הבית של Google Search Console.

לחצו על "Sitemaps" והדביקו את כתובת מפת האתר שלכם.

הקפידו שאתם קודם כל תמחקו את מה שתמצאו בשורה. ולסיום תלחצו על "Submit".

בנקודה זו, סיימתם את ההגדרה הטכנית של האתר. יש לכם נישה שכבר חשבתם עליה וכעת יש לכם אתר שמחובר לגוגל אנליטיקיס ול-Google Search Console, המשמעות היא שאתם יכולים לעקוב אחר התנועה שלכם ולהופיע בחיפושים האורגניים. דירוג הנראות שלכם עלה למעלה באופן דרמטי, אבל אל תדאגו, אף אחד לא יכול למצוא אתכם עדיין.

אף אחד לא יהיה מסוגל למצוא אתכם עד שיהיו לכם פיסות גדולות של תוכן שימוש על גבי האתר.

שיווק שותפים אלי אקספרס AliExpress + מדריך בחינם

מחקר מילות מפתח חשוב מאוד בשיווק שותפים

לאחר שההתרגשות של הבלוג החדש יורדת, רוב האנשים מתחילים להיכנס ללחץ כאשר הם מבינים שאין להם מושג כיצד להתחיל לייצר תוכן. זהו חשש נפוץ, אבל ניתן לפתור אותו בקלות.

יצירת רעיון בכל הנוגע לשיווק שותפים תלוי בעיקר על מחקר של מילות מפתח.

מילות מפתח הם ביטויים שאנשים מקלידים למנועי החיפוש שלהם כאשר הם מחפשים משהו.

מטרת האתר שלכם היא לעזור לאנשים למצוא מה שהם צריכים.

השימוש בהגיון הזה הוא ההימור הטוב ביותר ביצירת תוכן שאנשים ימצאו אותו כמועיל באמצעות שימוש במספר כלי מחקר חינמיים למילות מפתח.

אנחנו נעבור על חמישה מתוכם:

AlsoAsked.com

AlsoAsked.com הוא כלי מחקר חינמי של מילות מפתח והוא הפשוט ביותר לשימוש. תבקרו באתר, תבחרו במדינה הרלוונטית ותקלידו את מילת המפתח שאתם רוצים לבצע עליה מחקר.

כלי חיפוש מילות המפתח ימשיך ליצור מפה בסגנון של עץ עם מילות מפתח החל מהנושא הראשי שלכם ועד לביטויים דומים ושאלות שאנשים מחפשים אחריהן באינטרנט. אם אתם צריכים את המידע הזה בכל עת, אתם יכולים להוריד אותו כקובץ CSV או מסמך PNG.

LSIGraph

המשמעות של LSIGraph היא Latent Semantic Indexing. כלי מחקר מילות המפתח הזה מאוד שימושי מכיוון שהוא מנתח את הטקסט סביב מילות המפתח ובאמצעות כך הוא נותן לך נקודת מבט מעמיקה יותר על סוגי הנושאים שהקהל שלכם עלול להתעניין בהם.

LSIGraph הוא לא רק כלי עוצמתי של קורלציה, אלא שהוא חלק מהאלגוריתם של גוגל. המשמעות היא שחלק גדול ממילות המפתח שהוא מציע מגיעות ישירות מפוסטים בבלוגים ואתרים שעברו אנדוקס ע"י גוגל.

באמצעות כלי כזה ליצירת רעיונות, אתם יכולים לקבל סטטיסטיקות כמו נפח חיפוש של מילות מפתח (כמה אנשים מחפשים אחת אותה מילת מפתח ספציפית), מחיר ללחיצה (הסכום הממוצע שנדרש כדי לקבל לחיצה אחת) וטרנד של מילת המפתח.

AnswerThePublic

AnswerThePublic בוחן את הביטויים במנוע החיפוש של גוגל ומייצר את כל הביטויים השימושיים שאתם יכולים לבנות באמצעותם נושאים.

כמו AlsoAsked.com, AnswerThePublic מייצר חיפושים הקשורים למילות מפתח, אבל במקום לפרוס לכם אותם, הוא מסווג אותם לפי מילות היחס, פורמט השאלה וההשוואות שמשתמשים מכניסים לתוכם.

לדוגמא, ניתן לסווג ביטוי של "תרופה עצמית" לסיווג של כ"כיצד לעשות תרופות עצמיות", "מתי לעשות תרופות עצמיות" ועוד. אתם יכולים להוריד כמסמך CSV, אם כי תצטרכו לנפות את התוצאות קצת יותר לאט.

Google Search

Google Search אתם לא תאמינו כמה משווקי שותפים מתעלמים מגוגל ככלי למחקר של מילות מפתח. זה נתון מוזר בהתחשב בעובדה כי רוב הקהל שלהם ימצאו אותם דרך הפלטפורמה.

גוגל יכולה להיות כלי עוצמתי למחקר של מילות מפתח מפני שהיא מציגה לכם את סוג הנושאים שנמצאים במרכז הבמה בנישה הספציפית שלכם.

היא גם מראה לכם חיפושים קשורים, השלמה אוטומטית של ביטויים וחלק של "מה אנשים ביקשו" שחושף נושאים שקשורים לביטוי מילות המפתח העיקריים שלכם.

אתם יכולים גם להשתמש בגוגל לטובתכם באמצעות הרצת מילות המפתח שלכם על מנת לראות את סוג התוכן הזמין.

זה יסייע לכם לצמצם את המראות שלכם לנושא בעל נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה.

Keyword Sheeter

Keyword Sheeter כלי זה למילות מפתח מייצר ביטויים ורעיונות המבוססים על מילת מפתח בודדת.

הוא משיג את נתוניו מההשלמה האוטומטית של האלגוריתם של גוגל וכמו כן מהצעות למילת מפתח ממקורות מרובים של ממשק תכנות
יישומים (API).

לוקח לו זמן מה כדי להשלים את תהליך מילות המפתח והוא מפיק רשימה מקיפה של רעיונות הסובבים סביב מילת המפתח שאתם מקלידים.

אתם יכולים ליישם בו סינונים חיוביים ושליליים. לדוגמא, אם מילת המפתח העיקרית שלכם היא "אופניים לילדים", אתם יכולים להוסיף סינון שלילי עבור "גלגלי עזר" כך שזה לא יכלול את כל החיפוש שמחפשים אחר אופניים עם גלגלי עזר.

אתם גם יכולים להוסיף סינון חיובי עבור "מתחת ל-100$" כדי למצוא ביטויים עבור אופני ילדים שעולים מתחת ל-100$.

הוא מייצר מספר רב של ביטויים שניתן לייצא לקובץ CSV או גיליון אלקטרוני.

קישורי שותפים

כדי להרוויח כסף עם שיווק שותפים, משווקים צריכים לקדם מוצרים או שירותים שעבורם הם מקבלים עמלות עבור כל מכירה שמתבצעת. כדי שזה יקרה, אתם תצטרכו שיהיו לכם קישורי שותפים משלכם.

כמו תמיד, להן מספר דרכים שבהם ניתן להשיג מוצרי שותפים. אתם יכולים:

  • לקדם מוצרים או שירותים שאתם כבר משתמשים בהם ובמועד מאוחר יותר לבקש קישורי שותפים מהחברה שאתם מקדמים.
  • להמליץ על מוצרים מבלוגים ואחרים אחרים.
  • להצטרף לרשת שותפים.
  • לפנות באופן אישי לחברות ולבקש שותפות.

בואו נתמקד על הדרך המהירה ביותר שבה ניתן להתחיל ולקדם מוצרים ושירותים: הצטרפות לרשת שותפים.

רשימת אתרים לשיווק שותפים

רשת שותפים פועלת כמגשר בינכם לבין הסוחרים (החברות שמוכרות את המוצרים שאתם משווקים).

כשותפים מתחילים, רשת שותפים מועילה מפני שקל יותר להתרגל אליה והיא מספקת לכם כלים שתוכלו להשתמש בהם כדי לעקוב אחרי ההכנסות והביצועים שלכם.

חלק מהרשתות שאתם יכולים לקחת בחשבון הן:

  • Aliexpress.com
  • Ebay.com
  • Amazon.com
  • Booking.com
  • SkyScanner
  • ClickBank
  • Dingdong

Amazon Associates

Amazon Associates אמזון היא הפלטפורמה הגדולה ביותר של מסחר אלקטרוני. תכנית השותפים שלה מומלצת מאוד למתחילים בשל שתי סיבות עיקריות:

  • קיים מגוון רחב מאוד של מוצרים שניתן לקדם
  • הפלטפורמה מאוד מוכרת ולכן רוב האנשים כבר משתמשים בה לקניות האישיות שלהם

עם תכנית השותפים של אמזון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם כשותפים כדי לקבל את הקישורים שלכם.
לאחר מכן, אתם יכולים להרוויח עמלות על פי כמות האנשים שמשלימים רכישה באמצעות לחיצה על קישורי השותפים שלכם.

ShareASale

ShareASale הפלטפורמה הזאת היא גם אחת מרשתות השותפים הגדולות בעולם.

היא ידועה בנפח הרחב שלה של מוצרים במחירים גבוהים במספר קטגוריות וכמו כן כרשת השותפים המועדפת של חברת האירוח WPEngine.

ShareASale מציעה את העמלות הגבוהות ביותר שתמצאו.

ClickBank

ClickBank היא פלטפורמת שותפים גדולה המגיעה עם משאבי למידה שנועדו לעזור למשווקים שותפים חדשים. היא מתמחה בעיקר במוצרים דיגיטליים (מדריכים, קורסים מקוונים, תוכנה כשירות וכדומה).

אתם צריכים לדעת מה אתם מחפשים לפני שתהפכו לשותפים כאן.

CJ Affiliate

ל-CJ Affiliate יש מספר רב של משווקים שמחפשים לקדם את מוצריהם.

כשותפים חדשים, לא ייחסרו לכם אפשרויות מכיוון שהפלטפורמה נותנת פירוט של מגוון רחב של מוצרים ושירותים מספקים מכובדים כמו Expedia
ו-.GoDaddy

השיקול היחיד שאתם צריכים לעשות כאשר אתם בוחרים רשת שותפים היא האם יש בה את המוצרים שאתם מעוניינים לקדם ועד כמה הדירוג שלה טוב.

כמו כן, בדקו את זמני התשלום שלה וקראו את המדיניות כדי שתבינו את הסיכונים הכלולים בעבודה עם הרשת הספציפית.

תוכן בשיווק שותפים

עד כה, מה שעשינו הוא ליצור את המנוע של עסק שיווק השותפים שלכם. המנוע הוא מה שגורם לזה לעבוד, אבל ללא הדלק, זה הוא יהיה מיושן.

הדלק לבלוג השותפים שלכם הוא התוכן. בין אם מדובר על תוכן וויזואלי, כתוב או אודיו, התוכן הוא פה אחד ההיבט העוצמתי ביותר של האתר.

זה המקום שבו נמצא כוח השכנוע שלכם והמקום שבו אתם תמירו מבקרים לתוך מכירות.

לאחר שסיימתם להגדיר את האתר, מצאתם נושא ראוי המבוסס על מילות מפתח וקיבלתם קישורי שותפים, הגיע הזמן לכתוב טונות של תוכן.

זה המקום שבו מרבית המשווקים מאבדים קיטור וחלומות של רווח של מיליוני דולרים מידי שנה נותרים רק בגדר של חלומות.

להלן מספר עצות: אתם לא הולכים להפיק שום דבר שימושי באתר השותפים שלך במהלך שלוש עד שש החודשים הקרובים.

כל אתר שיש בו מתחת למאה פיסות של תוכן, הכולל פוסטים של בלוג וסרטונים, בקושי יכול להשפיע. שיטת הפעולה הטובה ביותר הוא ליצור, ליצור וליצור.

שיווק שותפים בוקינג | תוכנית השותפים של Booking – המדריך המלא !

הגדירו לעצמכם יעדים

תגיעו ל-30 פוסטים במהירות האפשרית. לאחר שהגעתם ל-30, הפכו את המספר הזה ל-60. לאחר שהגעתם ל-60, תגדירו לעצמכם יעד של 90 פוסטים.

המציאות היא שתשיגו פחות ממאה מבקרים במהלך שש החודשים הראשונים בקריירת השותפים שלכם וזה נורמלי לחלוטין.

אף אחד לא מנחית עשרות אלפי מבקרים בן לילה.

זה לוקח זמן מה כדי לבנות את האתר שלכם ממקום מעורפל לקול סמכותי אשר מדורג גבוה בחיפוש של גוגל ומכניס תנועה לתוך עמודי הסוחר.

הדבר החשוב ביותר הוא לא לוותר.

טעות אחת שדוחפת משווקים לתוך "תהום הייאוש" היא כתיבה של יותר מידי מאמרים מבעוד מועד.

אל תעשו את זה לעצמכם. זכרו, אנחנו רק בני אדם ואנחנו יכולים לעבור רק על דבר אחד בכל פעם.

תתחילו עם מאמר אחד, תסיימו אותו ותמשיכו למאמר הבא. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי מכיוון שלא תצליחו לעמוד בזה.

הגדירו יעדים שבועיים

אם תצליחו לכתוב מאמר אחד לשבוע באופן קבוע למשך שישה חודשים, זה מתורגם ל-24 פיסות תוכן וזה הרבה יותר טוב מאפס! בנוסף, היופי ביצירת תוכן הוא שאתם משתפרים ככל שאתם כותבים יותר.

בסופו של דבר, אתם תהיו מסוגלים להעלות את המספר לשניים או שלושה מאמרים בשבוע וזה אומר שאתם תגיעו ל-100 פוסטים הרבה יותר מהר ממה שאתם מדמיינים!

ברגע שתגיעו לפוסט ה-60, אתם תיחשבו לבלוגר חובב עם מספיק כישורים וניסיון למשוך את תשומת הלב של הקהל שלו כדי שילחצו על קישורי השותפים שלכם.

כאשר תגיעו לנקודה הזאת, תחזרו למאמרים הראשונים שלכם ותתחילו לעדכן, לתקן, לייעל ולשפר אותם, אחד אחרי השני.

גוגל אוהבת אתרים המעודכנים על בסיס קבוע

אם אתם נוקטים בצעדים לשמירת על התוכן שלכם רלוונטי, מושך ושימושי, המקום הראשון בתוצאות החיפוש מובטח לכם והמשמעות היא שתתחילו לקבל הרבה יותר מבקרים ומכירות.

בעניין ביצוע המכירה, זה הולך לקחת לכם לפחות כשלושה חודשים עד שתבצעו את המכירה הראשונה.

זה ככל הנראה ייקח לכם יותר משלושה חודשים, אבל אם תזכרו מה אמרתי לכם קודם לכן, לא מדובר על להרוויח כסף, מה שחשוב הוא יצירת ערך.

התמקדו בלעזור לקהל שלכם בבעיות היום יומיות שלהם

הדבר הכי חשוב שאתם עושים שיווק שותפים הוא התוכן שלכם צריך להיות שימושי ואז הגולשים יחזרו אליכם פעם אחר פעם כשהם יצטרכו את עזרתכם.

כך בונים קהל קבוע וכך מגיעים מ-20 מבקרים לחודש
ל-100,000 בחודש.

זהו תהליך איטי וכואב, אבל כפי שאומרים, תסמכו על התהליך אם אתם רוצים תוצאות.

אל תאטו ואל תוותרו.
זה ידרוש מכם הרבה מאמץ להפוך את הבלוג שלכם לכלי שמרוויח כסף, אבל היופי הוא שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעבוד קשה ולהתמיד כדי להתחיל ולהרוויח הכנסה פסיבית של ארבע ספרות בנוחיות של ביתכם, חדר המלון, מושב המטוס או כל מקום שאתם נמצאים בו בעולם.

בשנה הראשונה, כל מה שאתם צריכים לדאוג ממנו הוא יצירת תוכן.

אל תדאגו ממראה האתר או אם אתם צריכים לוגו או לא. אם אין לכם תוכן, אף אחד גם ככה לא יגיע אליכם.

הורידו את הראש והתמקדו ביצירת תוכן מועיל מבחינה אנושית.

לאחר מכן, תחזרו ותייעלו את התוכן פעם אחר פעם כדי שהוא יישאר שימושי גם בשנים הבאות.

המפתחות נמצאים אצלכם בידיים

שיווק שותפים משתלם במיוחד עבור אנשים שעוברים את השלבים הראשונים הקשים ומתמידים עד שהם מתחילים לראות תוצאות.

זה לא מיועד לבעלי לב חלש. יהיו זמנים קשים, מחסומי כתיבה, מצבי חירום לא צפויים ותחרות קשה.

אבל לאחר שתעברו את הכל זה ישתלם לכם בסופו של דבר כאשר תרוויחו את ה-100$, 10,000$ או אפילו
ה-100,000$ הראשונים שלכם. אתם תבינו שעקומת הלמידה נעצרת בשלב מסוים ומה שנשאר הוא יצירת הכנסה נוספת כל עוד אתם צריכים.

המדריך הזה יעזור לכם לעבור מחובבנים שלמים למשווקים שותפים מצליחים, אבל רק אם תהיו מוכנים להשקיע את העבודה.

אתם גם צריכים לעבור תרגול ממשווקים מקוונים שיוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם, אבל אל תשכחו שאין כאן קיצורי דרך.

שיווק שותפים מצריך התמדה והתחייבות ומרות שלעיתים זה נראה בלתי אפשרי, התגמולים ישנו את חייכם.

שיווק שותפים אמזון – כל מה שאתה צריך לדעת בשביל להתחיל

Picture of אביחי אהרוני
אביחי אהרוני
עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019. היום בעיקר עוסק בשיפור מהירויות אתרי אינטרנט. נָשׂוּי + 3 וגר בפרדס חנה כרכור.

יש כאן עוד מאמרים מעניינים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *