דף הבית / בניית אתרים / המדריך המלא – לבניית דפי נחיתה 📰 +20 טיפים

המדריך המלא – לבניית דפי נחיתה 📰 +20 טיפים

כשאתה גולש באינטרנט, אתה מבקר בדפי נחיתה כל הזמן.

דף נחיתה הוא הדף הייעודי שאתה נכנס אליו כאשר אתה לוחץ על מודעה. זה יכול להיות גם הדף עם כפתור קריאה לפעולה או לשמש כדף הבית של האתר.

לא משנה איך אתה "נוחת" בדף נחיתה, מטרתו לעודד אותך להמיר לליד או לקוח. מסיבה זו, דפי נחיתה הם מרכיבים חזקים במיוחד באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק.

תוכן עניינים הצג

מה זה דף נחיתה ?

מה זה דף נחיתה ? דף נחיתה הוא דף באתר עם מטרה ספציפית – מטרת דף הנחיתה היא להמיר מבקרים ל-לידיים. אמנם ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה והמטרה זהה בכולם – לקבל יותר לידיים.

דפי נחיתה מכילים טפסים המבקשים מהמבקרים את פרטי הקשר שלהם בתמורה למשהו בעל ערך, המכונה גם הצעה.

עכשיו, תחשוב עד כמה אתה מגן על המידע האישי שלך. ומה יגרום לאדם אחר לרצות לתת את פרטי הקשר שלו באינטרנט ?

ובכן, כאן נכנסים שיטות העבודה המומלצות לדף הנחיתה. דף נחיתה ממוקד ומעוצב היטב יביא כמעט כל אחד למסור את המידע שלו.

מחירון דפי נחיתה

החלטתי להכין מחירון לדפי נחיתה בשביל להקל על הלקוחות שלי ולכל אחד שמתעניין במחירים של בניית דף נחיתה וכמה עולה דף נחיתה או מה המחיר של עיצוב דף נחיתה

דף נחיתה סטנדרטי בהתאמה אישית

דף נחיתה סטנדרטי בהתאמה אישית כולל:

  • דף נחיתה בנוי באלמנטור עם מערכת וורדפרס
  • דף נחיתה מוכן לשימוש
  • אחסון חינם לשנה
  • התאמה למובייל
  • טופס איסוף לידים
  • עיצוב בהתאמה אישית
  • כפתור חיוג לבית העסק
  • קוד Google Analytics

מחיר דף נחיתה סטנדרטי בהתאמה אישית 1100-900 ש"ח

דף נחיתה פרימיום בהתאמה אישית

דף נחיתה פרימיום בהתאמה אישית כולל:

  • דף נחיתה בנוי באלמנטור עם מערכת וורדפרס
  • דף נחיתה מוכן לשימוש
  • אחסון חינם לשנה
  • התאמה למובייל
  • טופס איסוף לידים
  • עיצוב בהתאמה אישית
  • כפתור חיוג לבית העסק
  • קוד Google Analytics
  • כפתור WhatsApp
  • הטמעת קודי מעקב

מחיר דף נחיתה פרימיום בהתאמה אישית 1600-1300 ש"ח

בניית דף נחיתה מכירתי בהתאמה אישית

ההבדל בין דף נחיתה לדף נחיתה מכירתי הוא שהוא כולל גם את הסליקה בדף נחיתה והוא יותר מורכב.

המחיר בדרך כלל לדף מכירה נע בין 1800-2700 ש"ח.

זה תלוי במורכבות הדף מכירה עם סליקה מהירה בעמוד אחד כי אנחנו לא רוצים שיהיה עמוד עגלת קניות ועמוד קופה, אלא אנחנו רוצים לעבור ישר לעמוד סליקה להזין פרטים ואז לקבל דף תודה.

שירותים נוספים לדף נחיתה:

חיבור Google Tag Manager עם הגדרות בתוך הגוגל תג מנג'ר ומעקב של המרות כמו חיוג לבית העסק מעקב טופס יצירת קשר ועוד, כולל חיבור למערכת בחינם של צילום מסך הגולשים בתוספת של 700 ש"ח.

  • כפתור Messenger בתוספת של 200 ש"ח
  • חיבור לשירות מיילים חיצוני בתוספת של 250 ש"ח
  • Pop Up / טופס יצירת קשר צף בתוספת של 450 ש"ח
  • טופס איסוף לידים מורכב בתוספת של 500 ש"ח
  • חיבור ל-Google Sheets בתוספת של 450 ש"ח
  • שיפור מהירות טעינה של דף נחיתה במערכת וורדפרס 650 ש"ח

המחירים לא כוללים לוגו ועיצוב גרפי אספקה מהירה של עד 48 שעות

בניית דפי נחיתה – מדוע אתה זקוק לדף נחיתה?

מדוע ליצור בניית דפי נחיתה רק למבקרים שימלאו טופס? מדוע לא פשוט להשתמש בדף הבית שלך או בדף אודות? אלו שאלות נהדרות.

לאחר קריאת מאמר זה, סביר להניח שתוכל לענות על שאלות אלו בעצמך, אך התשובה הקצרה היא זו: בניית דף נחיתה מבטל הסחות דעת על ידי הסרת ניווט(תפריט עליון ותחתון באתר), קישורים מתחרים ואפשרויות חלופיות כך שתלכוד את תשומת לבו של המבקר. ותשומת לב מלאה פירושה שתוכל להנחות את המבקר לאן תרצה שהוא ילך, כלומר לטופס מילוי פרטים או לכפתור החיוג. לסיכום, דפי נחיתה תוכננו במיוחד ליצירת המרות.

כעת, לאחר שהבנו את החשיבות של דפי נחיתה, בואו נתחיל לכסות את שיטות העבודה המומלצות לדפי נחיתה כדי לוודא שהדפים מוגדרים להמרה.

1. צור כותרת ממוקדת תועלת.

על כל 10 אנשים שמבקרים בדף הנחיתה שלך, לפחות שבעה מהם יצאו מהדף. כדי לשמור על המספר הנמוך, המבקרים שלך צריכים לדעת (ולהבין) מה יש בו עבורם תוך שניות מרגע שהם נכנסו אליו. הכותרת שלך היא הדבר הראשון שהם יקראו, והוא אמור לתקשר בצורה ברורה ותמציתית את ערך דף הנחיתה וההצעה שלך.

2. בחר תמונה שתמחיש את ההצעה.

כן, תמונה היא חובה והיא אמורה לייצג את קהל היעד שלך. מטרת התמונה שלך היא להעביר תחושה – היא אמורה להמחיש כיצד המבקר שלך ירגיש לאחר שיקבל את הצעתך. תמונות מסוימות עשויות לעבוד טוב יותר מאחרות, לכן עליכם תמיד לפצל ולבדוק את האפשרויות שלכם.

3. כתוב תוכן משכנע.

אל תבזבז את כל הזמן כי על הכותרת המושלמת שלך. התוכן שלך צריך להיות ברור, תמציתי ואמור להנחות את המבקר שלך לפעולה שאתה רוצה שיסיים. תוכן משכנע מדבר גם ישירות אל המבקר על ידי שימוש ב"אתה "וב"שלך" כדי לגרום לו להרגיש מעורב.

4. כלול את הטופס למילוי פרטים בחלק העליון והתחתון.

טופס למילוי פרטים בדף הנחיתהשלך צריך להיות נגיש במידה והלקוח הפוטנציאלי שלך ירצה להמיר מיד – אתה בהחלט לא רוצה שהם יחפשו בדף הנחיתה שלך כדי למצוא את ההצעה שלך. לכן מומלץ לשים את הטופס בחלק העליון של הדף כמה שיותר שמבקרים אינם צריכים לגלול בכדי להגיע לטופס – אלא הוא נמצא בתצוגה מול עיניהם ברגע שמישהו יגיע לדף. זה יכול להיות טופס או קישור עוגן לטופס. אפילו יותר טוב: עצב את הטופס שלך כדי לגלול עם המשתמש כשהוא עובר למטה בדף. או תשים את הטופס שלך בכמה חלקים בדף הנחיתה.

5. הוסף קריאה לפעולה ברורה ובולטת.

הקריאה לפעולה (CTA) היא ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בדף הנחיתה שלך – הוא אחד מהמרכיבים הרבים שמעודדים המרה. כפתור ה-CTA צריך להתבלט, כלומר עליכם להשתמש בצבע המנוגד לאלמנטים אחרים בדף. תהיה ברור לגבי מה שאתה רוצה שמבקרים יעשו, כלומר, השתמש בכפתור פעולה שמסביר זאת עבורם, כמו "חייג", "הורד" או "השג את זה עכשיו".

6. תן הצעה רלוונטית.

חשוב על עמוד הנחיתה שלך כחלק ממסע הפרסום שלך ותמקד אותו להצעה הטובה ביותר שלך – המוצר או השירות שלך, כלומר – ההצעה שלך היא הדבר שאתה נותן בתמורה למידע האישי של הגולש שלך. לא רק שזה אמור להיות משכנע מספיק עבור המבקר שלך לספק את פרטי יצירת הקשר שלו, אלא שהוא צריך להיות רלוונטי לעסק שלך. נגיד שאתה מוכר שירות לבניית אתרים.

ההצעה שלך עשויה להיות משהו כמו "10 טיפים חשובים לעיצוב האתר שלך", מכיוון שבסופו של דבר אתה תבקש להוביל לרכישת השירות שלך בבניית אתרים. לא היית מצמיד אותם להצעה בנושא קידום אתרים כי זה מכניס אותם לדרך אחרת לגמרי ומוציא אותם מריכוז.

7. בקש רק מה שאתה צריך.

אתה רוצה לאסוף מידע רב ככל האפשר על המבקר שלך, אך כמה אתה מבקש תלוי בכמה גורמים: עד כמה הם מכירים אותך, היכן הם נמצאים במסע הקניה שלהם וכמה הם סומכים עליך. בקש מידע קטן ככל שתצטרך בטופס ההובלה שלך כדי ליצור מחסום כניסה נמוך. שם וכתובת דוא"ל הם די והותר בכדי לרכוש לידים חדשים.

8. הסר את כל הניווט.

לדף הנחיתה שלך מטרה אחת ומטרה אחת בלבד: להמיר מבקרים ללידים. כל הקישורים באתר – כולל קישורים פנימיים לדפים אחרים באתר שלך – יסיחו את דעת המבקרים ממטרה זו. הסר כל קישור אחר בדף שלך כדי למשוך את כל תשומת לב המבקרים שלך לקריאה לפעולה בדף שלך.

9. הפוך את הדף שלך למותאם למובייל.

בדיוק כמו כל עמוד אחר באתר שלך, דפי הנחיתה שלך צריכים להיות מותאים למובייל כדי להתאים לכל חווית צפייה. הדבר האחרון שאתה צריך הוא שהטופס שלך לא יוצג טוב במכשירים ניידים. תן למבקרים שלך אפשרות להמיר ללא קושי, לא משנה איך הם צופים בדף שלך.

10. אופטימיזציה לחיפוש.

בטח, אתה תוביל מבקרים לדף הנחיתה שלך באמצעות רשימת תפוצה, פוסטים חברתיים ושיטות שיווק אחרות כמו פרסום ברשתות חברתיות או פרסום בגוגל אדוורדס, אך הדף שלך צריך להיות מותאם גם עם מילות מפתח עבור מסעות הפרסום בתשלום שלך וחיפוש אורגני במנועי החיפוש כמו גוגל. כשמישהו מחפש את ביטוי המפתח שלך, עליו למצוא את דף הנחיתה שלך. באופן דומה, כאשר אתה ממקד למילת מפתח עם מודעות בתשלום, מילים אלה צריכות להתקיים בדף הנחיתה שלך.

11. זכרו להשתמש בדף תודה.

דף תודה הוא המקום אליו אתה שולח לידיים לאחר השלמת הטופס שלך. עכשיו אתה יכול פשוט להראות הודעת תודה באותו דף, אך ישנן סיבות רבות מדוע זו לא האפשרות הטובה ביותר.

דף תודה משרת שלוש מטרות חשובות:

  • זה מספק את ההצעה שהבטחת (בדרך כלל בצורה של הורדה מיידית)
  • זה נותן לך אפשרות לעניין את המבקר החדש שלך בתוכן רלוונטי נוסף
  • זה משמש הזדמנות להודות להם על ההתעניינות שלהם, שמקדם אותם להיות לקוחות שלך בהמשך הדרך.

12. הקלטת דף הנחיתה שלך

הקלטת המבקרים שנכנסים לדף הנחיתה שלך תעזור לך לייעל ולשפר את הדף נחיתה שלך בהמשך הדרך. והכי חשוב תעזור לך לראות אם יש תקלות בדף הנחיתה שלך, ותסייע לך להבין את ההתנהגות של המשתמשים בדף הנחיתה שלך.

אני אישית ממליץ על הכלי של מיקרוסופט שהוא חינמי להקלטת אתרים ודפי נחיתה.

לכלי קוראים Clarity והוא גם מתממשק לגוגל אנליטיקס.

עוד כמה טיפים לדף נחיתה:

  • חיבור דף הנחיתה לגוגל אנליטיקס
  • חיבור דף הנחיתה שלך לגוגל תג מנג'ר
  • הטמעת סרטון בדף הנחיתה שלך שקשור לשירות באותו דף נחיתה
  • אופטימיזציה לשיפור מהירות טעינה של דף הנחיתה שלך

כיצד לבצע עיצוב דף נחיתה ?

לעתים קרובות, עיצוב דף נחיתה פירושו יצירתיות, צבעים ותמונות יפות. לצורך דף נחיתה, אנו לוקחים את העיצוב צעד קדימה ומשמעותו פונקציונלית, מכוונת ויעילה.

לכן, כדי ליצור דף נחיתה מעוצב היטב, תצטרך להקיש למוח הימני והשמאלי שלך. אבל אל תבינו אותי לא נכון – אתם עדיין צריכים תמונות נהדרות וצבעים אטרקטיביים כדי להמיר את המבקרים שלכם.

אנו ניגע כיצד לשלב את כל אלה בהמשך.

מבנה עמוד נחיתה

החדשות הטובות הן שאתה לא צריך להיות יצירתי מדי כאן. מרבית דפי הנחיתה עוקבים אחר מבנה דומה מאוד מכיוון שהוכח כי הוא עובד.

אתה יכול להחדיר את היצירתיות שלך באמצעות אלמנטים ותמונות ממותגים, אך לעמוד במבנה של עמוד נחיתה שאנשים רגילים לראות.

מבנה דף נחיתה

בדף נחיתה טוב יש חמישה אלמנטים (עיין בדוגמה של דף הנחיתה למטה כדי לראות אלמנטים אלה בפועל):

  1. כותרת שתופסת את תשומת לב המבקרים
  2. תמונה רלוונטית שרלוונטית לקהל שלך
  3. טופס מילוי פרטים שמוצג באזור העליון כדי ללכוד לידיים (מומלץ לשים אותו גם באמצע וגם בסוף)
  4. CTA שהוא מכוון לפעולה ומשכנע
  5. תוכן ומידע שמפתה את המבקר למלא את הטופס

האם דף הנחיתה שלך יכול לכלול יותר מזה? בהחלט. (חשוב על כפתורי שיתוף חברתי שמבקרים יכולים להשתמש בהם כדי להפיץ את הבשורה של ההצעה שלך).

אתה צריך להכיר את הקהל שלך, מאיפה הוא בא ואיפה הוא נמצא במסע הקניות שלהם כדי לדעת כמה אתה צריך לכלול עוד מידע בדף שלך. כלל האצבע הוא לכלול כמה שיותר מידע שאתה צריך כדי לגרום לאנשים להמיר.

פריסת מבנה עמוד נחיתה

זה עשוי להפתיע, אבל רוב האנשים לא קוראים כל מילה בתוכן החכם שלך. במקום זאת, הם גולשים ומוציאים את התוכן החשוב ביותר.

התפקיד שלך הוא להבליט את התוכן החשוב ביותר כדי שהמבקר שלך לא יפספס שום דבר חשוב.

זה אומר כמה דברים …

  • שמור את המידע החשוב ביותר בתצוגה הראשונית במסך כדי שהמבקר שלך לא יצטרך לגלול כדי להגיע אליו.
  • בצע בדיקת מצמוץ בדף שלך, כלומר מבקר אמור להיות מסוגל להבין את ההודעה הראשית בפחות זמן ממה שלוקח לו למצמץ, כלומר פחות מחמש שניות.
  • השתמש במרחב לבן (או שלילי) כדי להשאיר את המבקר שלך מעורב, מרוכז ולעזור לו להבין את המסר שלך.
  • כתוב בעזרת תבליטים ופסקאות קצרות כדי להפוך את התוכן שלך לקל לעיכול.

בחירת צבעים לדף נחיתה

העיצוב של דף הנחיתה שלך – כולל את הצבעים שבהם אתה משתמש – אמור לשקף את הצבעים של האתר שלך. אתה רוצה ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם האנשים שמבקרים בדף הנחיתה שלך, וזה אומר שהם צריכים להכיר את צבעי המיתוג שלך ואת הסגנון הייחודי שלך.

ככל שהם מזהים את המותג שלך יותר, כך הם סומכים עליך יותר (וככל שהם סומכים עליך יותר, קל יותר לגרום להם לעשות את מה שאתה רוצה שיעשו).

האזורים שבהם כדאי לך לשקול שימוש בצבעים חלופיים נמצאים ברכיבי הדף שלך שצריכים להתבלט – כמו , כפתור ה- CTA שלך. ניגודיות היא שם המשחק כאן. נגיד שהצבעים הממותגים שלך הם בעיקר ירוקים … אתה רוצה לבחור צבע שיכול למשוך תשומת לב למשתמשים, נניח סגול.

תמונות בדף הנחיתה שלך

התמונה בעמוד הנחיתה שלך היא הדבר הראשון שאנשים רואים, ומכיוון שאנשים מעבדים מהר יותר תוכן ויזואלי יותר מהר ממה שהם קוראים טקסט, זה נותן את הטון לכל החוויה שלהם.

אבל איך אתה יכול לבחור בין מיליוני תמונות לבין התמונה שהכי תתאים לדף הנחיתה שלך ?

בואו לצמצם את הבחירה בכמה שאלות חשובות:

מיהו קהל היעד שלי?

איך נראה הקהל שלך? בני כמה הם? איך הם מתלבשים? במה הם מעוניינים? התשובות לשאלות אלו חשובות לקביעת התמונה שאתה הולך להציב בראש ובמרכז בדף הנחיתה שלך.

היכן בדף הנחיתה שלי אני רוצה שהם יסתכלו?

זה אולי נראה כמו שאלה מוזרה, אבל באמת זה מבוסס על הרעיון שאנשים עוקבים אחר רמזים וכיוונים, כמו לאן מישהו מסתכל או מצביע.

אם אתה רוצה שמבקרים ימלאו טופס, שקול תמונה שמפנה את תשומת ליבם לטופס הזה.

האם דימוי זה יחזק את המסר שלי?

כל רכיב בדף הנחיתה שלך משרת מטרה חשובה. מכיוון שהתמונה שלך היא אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים, היא אמורה לעזור להבהיר למבקר שלך מה הוא יכול לצפות מהדף שלך.

ודא שהתמונה שלך מוסיפה ערך.

קריאה לפעולה (CTA)

עד כה דנו כמה פעמים ב-CTA שלך, אך מכיוון שזה החלק החשוב ביותר בדף הנחיתה שלך, כדאי להזכיר שוב.

בכל הנוגע לעיצוב ה-CTA שלך, ישנם כמה טריקים שיגרמו לו להיות כל כך מפתה שהמבקרים ירגישו מוכרחים ללחוץ.

לשם הבהרה, ה-CTA שלך כולל את הכפתור שאתה משתמש בו כדי להפנות אליו תשומת לב; טיפים אלה מכסים את שניהם.

  • תן ל-CTA שלך צבע עז ומנוגד
  • התמקד בתוכן ה-CTA שלך לטובת המבקר שלך
  • תגיע לעניין מהר – נסה להשתמש לא יותר מחמש מילים
  • ספר למבקר שלך מה אתה רוצה שיעשה באמצעות פעלים לפעולה, למשל חייג, הורד, לחץ
  • הפוך את הכפתור שלך לגדול מספיק כדי לבלוט בדף
  • תן לזה רווח – אל תכניס עוד אלמנטים מסביב ה-CTA שלך
  • עקוב אחר זרימת הדף ותציב את ה-CTA שלך לאן שיגיעו עיני הקוראים שלך, למשל מימין לתוכן או מתחת לו.
  • בדוק את צורת הכפתור שלך, בדוק את התוכן שלך … למען האמת, בדוק הכל.

דף נחיתה רספונסיבי מותאם למובייל

יותר ממחצית תעבורת האתר מגיעה ממכשירים ניידים, ולכן חווית המשתמש צריכה להיות זהה כמו במחשב.

על ידי הפיכת דף הנחיתה שלך לרספונסיבי זאת אומרת מותאם למובייל וטאבלט, אתה נותן להם את כל ההזדמנויות לצפות ולבצע המרה, בין אם הם נמצאים במחשב, טלפון, טאבלט או כל מכשיר.

טיפים לקופירייטינג לדף נחיתה

אחרי העיצוב מגיע תוכן נהדר. המטרה שלך היא להיות משכנע, מלמד, חביב, תמציתי, יעיל, אמין ואינפורמטיבי בבת אחת. איך? המשך לקרוא.

1. לכסות את הנקודות העיקריות.

לא משנה איך אתה מציב את זה, יש כמה נקודות עיקריות שאתה צריך להכות עם התוכן שלך.

הנקודות העיקריות הללו הן נקודת הכאב של המבקר שלך, הפתרון לאותה נקודת כאב, איך הפתרון שלך עובד (תכונות), איך הפתרון שלך ישפר את מצבם (היתרונות), ואימות שהוא עובד (הוכחה חברתית).

רוב הדברים שאתה כותב צריכים להתייחס לאופן שבו אתה יכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי שלך,

ולא עד כמה אתה מדהים (כי זה נשמע לא טוב). בואו נעמיק יותר על הנקודות הללו.

נקודת הכאב

נקודת הכאב שאתה מתמקד בה צריכה להיות זו שהפתרון שלך פותר.

לא להישמע שלילי, אבל חשוב לגעת בבעיה שהמבקר שלך מתמודד כדי שיידעו שאתה מבין מה עובר עליהם.

אמפתיה היא דרך יעילה לבנות אמון. ואם הם יודעים שאתה נתקל בבעיה שלהם, סביר יותר שהם סומכים על הפתרון שלך.

הפיתרון שלך

הפתרון לנקודת הכאב שלהם הוא מה שאתה מציע בתמורה למידע שלהם.

הדגימו דרך ברורה בין הבעיה שלהם לאיך שהפתרון שלך יעזור להם ושהוא התרופה שהם זקוקים לה.

תכונות

עצם הידיעה מהו הפתרון שלך עשויה שלא להספיק להמרת לידים, אז עליך להזכיר מה כלול בפתרון זה. אם זה ספר אלקטרוני, מהם הנושאים שאתה מכסה?

אם אתה מקדם סמינר מקוון, איך זה יעבוד ומה תלמד? אם זה שירות, למה הם יכולים לצפות? תן לגולש שלך את כל המידע הדרוש לו כדי לקבל החלטה.

יתרונות

התוכן שלך אמור להיות עם יתרונות למשתמש מכיוון שזה מה שהוא באמת דואג לו – מה זה בשבילם. בעוד שהתכונות מפרטות מה יש להצעה שלך, היתרונות מראים למבקרים כיצד ישתפר מצבם כתוצאה מכך.

זה מצייר תמונה חיה של כמה טובים יותר החיים שלהם יכולים להיות באמצעות הפתרון שלך.

הוכחה חברתית

מחקרים מראים שהוכחה חברתית יעילה לשכנוע אנשים לנקוט בפעולה רצויה. הוכחה חברתית מגיעה בצורת סמלי לוגו של מותגים שעבדתם איתם, המלצות מלקוחות קודמים, ביקורות על המוצר שלכם או אישור שאחרים רכשו את השירות שלכם.

בעיקרו של דבר, אנשים רוצים לדעת שגם אחרים השתמשו בפתרון שלך ונהנו ממנו. על ידי הכללת הוכחות חברתיות בדף הנחיתה שלך, אתה מאמת את ההצעה שלך בלי לומר דבר.

נגיעה בכל אחת מהנקודות הללו תספק לך תוכן העונה על כל שאלות המבקרים שלך … מה שמביא אותי לנקודה הבאה שלי.

2. להגיב באופן מקדים להתנגדויות.

חלק מרכזי בכתיבת תוכן משכנע (תוכן שמביא אנשים להמיר) הוא פירוק התנגדויות לפני שהם בכלל עולים. עכשיו, זה דורש מיומנות מסוימת … או לפחות עזרה מחבר.

לאחר שתניח את היסוד שלך על ידי התייחסות לכל הנקודות העיקריות, שים את עצמך בראש הלקוח הפוטנציאלי שלך וחשוב איפה הם עשויים למחות או לאתגר אותך בשאלות בזמן שהם קוראים.

למשל, אם אתה אומר "עזרנו לחברות מסוימת להביא לקוחות", הקורא שלך עשוי ללעוג או לפקפק בכך אלא אם כן אתה מציג הוכחה חברתית לכך.

בצע את התרגיל הזה לכל קטע בדף שלך (או בקש מחבר שיעזור) עד שתכסה כל התנגדות אפשרית שתעלה על דעתך.

כשאתה מקבל שאלות מאנשים שביקרו בדף הנחיתה שלך, השתמש בזה כמשוב כדי לחדד את התוכן שלך עוד יותר.

3. בנה אמון עם הלקוח הפוטנציאלי שלך.

נניח שקראת עמוד מכירה והחברה כתבה, "המוצר שלנו עזר ל-100 אנשים וזה יכול לעבוד גם בשבילך!" כנראה שאעבור לאתר אחר ואמצא חברה שיש לה פיתרון שבהחלט יכול לעבוד בשבילי. המטרה שלך היא לבנות אמון עם המבקר שלך והדרך לעשות זאת היא להופיע כסמכות.

מלבד שימוש בהוכחה חברתית, כמה דרכים אחרות לבנות אמון הן:

  • כתוב בצורה שאתה מדבר והתייחס ללקוחות הפוטנציאליים שלך כמו שהיית לקוח חי.
  • צטט נתונים סטטיסטיים התומכים במסר שלך.
  • היו קשובים. הראה לקהל שלך שאתה אנושי בכך שאתה מודה בכישלונות, פותח ספקות שהיית לך והיה כנה. האזהרה היא שאתה צריך לשתף רק את מה שרלוונטי למאבק שלהם; לא סתם לכתוב.

4. השתמש בטריגר קליקים.

קליקים נועדו לחסל את הספק האחרון לפני שהמבקר מממיר. הם למעשה ממוקמים ליד הקריאה לפעולה CTA שלך, שדוחף את הלקוח הפוטנציאלי שלך מעבר לקצה על ידי הקלת דעתם והפחתת הסיכון להמרה.

להלן מספר דרכים יעילות להפעיל טריגרים של קליקים:

  • אחריות להחזר כספי
  • ביטול מנוי קל
  • הצעת מחיר מלקוח מצליח או מאושר
  • לטשטש את "למה לצפות"
  • מחיר – הורדת מחיר
  • מדיניות הפרטיות

לא משנה מה תבחרו, טריגרים של קליקים יעניקו להמרות שלכם את הדחיפה הדרושה להן.

A / B בדיקת דף הנחיתה שלך

כל מה שדנו בו עד לנקודה זו נהדר … בתיאוריה. אך העסק שלך שונה מאחרים וקהל היעד שלך הוא ייחודי. איך אתה יודע אם התוכן שבחרת עובד? או אם מיקום הקריאה לפעולה CTA שלך נכון? או איזה צבעים מבצעים הכי טוב? או באיזו תמונה לבחור?

אתה בודק את זה. רק ככה אתה יכול לדעת. בדיקות מפוצלות (או בדיקות A / B) אינן כנראה דבר חדש עבורך כמשווק, ובדיקה מפוצלת של דף הנחיתה שלך היא רק ניסוי נוסף להוסיף לרשימה שלך.

בואו נעבור בקצרה כיצד לבדוק דפי נחיתה בשיטת A / B בצורה הטובה ביותר.

מהי בדיקת A / B?

בדיקת A / B היא פשוט פיצול התעבורה לשתי וריאציות (או יותר) של דף כדי לראות איזה ביצועים טובים יותר.

אמנם אתה יכול לעשות זאת באופן ידני על ידי השקת וריאציה אחת לפרק זמן, ואז אחר כך למשך אותו זמן, אך יעיל בהרבה להשתמש בתוכנה המאפשרת לך לפצל את הבדיקה ויכולה לעקוב אחר התוצאות שלך.

המרכיבים העיקריים של מבחן A / B הם שתי הגרסאות של הדף, העמוד המקורי, והעמוד השני המתמודד.

כיצד לבדוק A / B

הטריק החשוב ביותר לפיצול בדיקות הוא לבצע שינויים קטנים מאוד בכל ניסוי.

למשל, אינך רוצה לפצל את הכותרת ואת התמונה שלך בעת ובעונה אחת מכיוון שלא תדע איזה רכיב גרף את התוצאות.

מסיבה זו, היצמד לבדיקת אלמנט אחד בכל פעם.

"המנצח" הופך לאלוף שלך, ואז תוכל ליצור מתמודד חדש לבדיקת האלמנט הבא. אתה חוזר על מחזור זה עד שתגיע לשיעור המרה שאתה מרוצה ממנו.

מה כדאי לבדוק?

אתה יכול לבדוק כמעט כל דבר בדף הנחיתה שלך.

אך למרות שזה אפשרי, ייתכן שתרצה להגביל את הבדיקה לכמה מהאלמנטים המשפיעים ביותר על הדף שלך, כמו:

  • תוכן כותרת
  • תמונה
  • צבע של כפתור CTA קריאה לפעולה
  • לחצני חיוג – או לחצני יצירת קשר
  • תוכן בדף
  • אורך טופס מילוי פרטים ושדות

לבדיקות אלו תהיה ההשפעה הגדולה ביותר על אחוזי ההמרה שלך.

נסה להתחיל עם השינוי הפשוט ביותר תחילה, כמו כותרת או צבע CTA, ואז התחל בדרכך להתחייבויות הגדולות יותר, כמו עותק הדף שלך.

מדדי עמוד נחיתה למעקב

מדדים יגידו לך את כל מה שאתה צריך לדעת על הביצועים של דף הנחיתה שלך וכן יעניקו לך תובנה כיצד לשפר אותו.

קשה לדעת בדיוק מה יעבוד כשאתה בונה דף נחיתה.

מדוד ועקוב בקפדנות בהתחלה עד שתגיע לשיעור המרה טוב יחסית, ואז תוכל לעקוב אחר המדדים שלך בתדירות נמוכה יותר.

ביקורים בדף

כמה ביקורים אתה מקבל בדף הנחיתה שלך? ככל שביקורים רבים יותר כך תגדיל את ההסתברות להמרות.

נסה להתאים את האסטרטגיה בתשלום שלך או להגדיר מחדש את מילות המפתח שלך כדי לעודד תנועה לדף שלך.

אתה יכול גם להודיע ​​לעוקבים הנוכחיים שלך על ההצעה שלך באמצעות מיילים, מדיה חברתית ובאתר שלך.

מקור תנועה

הידיעה מאיפה מגיעה התנועה שלך תודיע לך היכן עליך להכפיל את המאמצים שלך או לנטוש אותם.

שיעור ההמרה להשארת פרטים

זה מספר האנשים שממלאים את טופס יצירת הקשר שלך ומגיעים לדף התודה שלך.

יש הרבה שינויים שאתה יכול לעשות בעמוד שלך כדי להגדיל את המספר הזה, אך הקפד לבדוק A / B כדי שתדע מה עובד.

אנשי קשר

אנשי קשר מתייחסים למספר הלידים שיצרת מהטופס שלך.

הסיבה לכך שהיא שונה משיעור ההמרה להשארת פרטים, היא מכיוון שאנשי קשר כפולים נספרים רק פעם אחת ולא פעמיים.

מיפוי חום

זוהי יותר תצפית על האופן שבו אנשים מתקשרים עם הדף שלך לעומת מדד.

מיפוי מפות חום יכול להראות לאן אנשים גוללים, מה הם קוראים וכיצד הם עוסקים בדף שלך.

כל אלה נתונים שימושיים כשחושבים על פריסת הדף ומבנה הדף שלך.

קצב הנטישה

אם מבקרים מגיעים לדף שלך ועוזבים מיד, עליך לבדוק האם התוכן תואם להצעה.

האם התוכן שלך לוכד את תשומת ליבם של המבקרים והאם המבקרים יודעים אוטומטית מה עליהם לעשות כאשר הם נוחתים בדף שלך?

האם העמוד שלך הוא השתקפות של התוכן בו השתמשת כדי לגרום לאנשים לבקר בו?

נטישת טופס

מדד זה אומר לך כמה אנשים מתחילים למלא את הטופס שלך אך לא ממלאים אותו.

אם המספר הזה גבוה במיוחד, כמה התאמות שיש לקחת בחשבון הן הצגת טריגרים חדשים של קליקים, קיצור הטופס או הבהרה רבה יותר מה ברצונך שהמבקר יבצע.

מידות

עליכם לשפוט את דף הנחיתה שלכם על פי נורמות בתעשייה ובקהל דומה כדי לדעת אם הוא פועל כצפוי.

לא משנה מה קורה, אפשר תמיד לאבחן ולשפר את דפי הנחיתה שלך עם תשומת לב למדדים.

כיצד להפוך את דפי הנחיתה שלך ליעילים יותר

תמיד ניתן לבצע שינויים כדי לשפר את ביצועי דף הנחיתה. להלן כמה עצות נהדרות לשיפור דפי הנחיתה שלך.

בצע אופטימיזציה לדף הנחיתה שלך.

אופטימיזציה היא מילה כל כך מבלבלת, לא? כלומר, אנחנו מדברים על תמונות, תוכן, מילות מפתח או ממשק משתמש?

התשובה היא כן – אנחנו מדברים על כל זה.

אופטימיזציה פירושה רק להפוך את דף הנחיתה שלך להכי טוב שיכול להיות, ולשפר את דף הנחיתה שלך כל הזמן.

הציגו הצעה ממש טובה.

אתה יכול לטעון שכל דבר בחינם מתייחס ל"טוב", אבל זה לא בדיוק נכון.

לא רק שההצעה שלך צריכה להיות בחינם (אנחנו לא מדברים כאן על דפי מכירה) אלא שהיא צריכה להיות מספיק טובה כדי להצדיק שמישהו זר יתן לך את המידע האישי שלו.

בואו נודה בזה – יש הרבה חברות שמתחרות על תשומת לב הקהל שלך, מבקשות את המידע שלהם ומבקשות אותן באמצעות דוא"ל.

אז מה יביא אותך לבלוט מהחבילה? הצעה יוצאת מן הכלל , זה מה שיעזור לך.

להלן מספר שאלות כדי לקבוע אם יש לך הצעה משכנעת או לא:

  • האם ההצעה שלי פותרת נקודת כאב עבור קהל היעד שלי?
  • האם יש יתרון ברור שמבקר יכול להרוויח מההצעה הזו?
  • האם ההצעה שלי יכולה להתחרות שמתחרים שלי?

שפר את זמן טעינת דף הנחיתה שלך.

עיכוב של שנייה בודדת בזמן טעינת הדף פירושו 7% פחות המרות ו -11% פחות צפיות בדפים.

זמני טעינת עמודים איטיים עלולים לגרום גם לחוסר שביעות רצון ותסכול של הלקוחות.

מותר לציין שזמן טעינת דפי הנחיתה הוא מדד שיש להתייחס אליו ברצינות.

זכור את המסע של הקונה.

מכיוון שאתה מעביר תנועה לדף הנחיתה שלך, אתה אמור לקבל מושג ברור היכן המבקרים שלך נמצאים במסע הקניות שלהם.

פירוש הדבר שתדע אם הם מנסים לאבחן בעיה (מודעות), מחפשים פיתרון לבעיה שלהם (התחשבות), או שהם מוכנים לסגור (החלטה).

התוכן וההצעה שלך צריכים לשקף זאת אם ברצונך שיבצעו המרה. זה לא שונה מכל חומר שיווקי אחר – פגוש את המבקרים שלך במקום שהם נמצאים.

צור חוויה חלקה.

איש לא צריך להיות מופתע כשהם מגיעים לדף הנחיתה שלך. זה צריך להיות בדיוק כפי שפורסם, כלומר להיות עקבי עם התוכן שלך.

השתמש באותן מילים בדף הנחיתה שבהן השתמשת כדי לגרום לאנשים להגיע לשם, בין אם זה היה מודעה בתשלום, פוסט חברתי, קריאה לפעולה בבלוג או דוא"ל.

צור מסלול ברור להמרה.

לא צריך להיות שום ניחוש הכרוך בניווט בדף הנחיתה שלך. ברגע שמישהו יגיע לדף שלך, צריך להיות ברור מה אתה רוצה שיעשה – הגש את המידע שלך קרוב לטופס יצירת הקשר שלך.

המטרה שלך היא להדריך מבקרים לטופס יצירת הקשר שלך באמצעות רמזים וכיווניים יצירתיים.

להלן מספר דרכים להפנות את המבקר שלך להמרה:

  • בחר תמונה של אדם שמתבונן בכיוון או מצביע על הצורה שלך
  • הפוך את הקריאה לפעולה CTA שלך לצבע מנוגד כדי למשוך תשומת לב אליו
  • השתמש בחצים המצביעים על טופס יצירת הקשר שלך
  • הכנס טקסט עוגן שמחזיר אנשים לטופס כאשר לוחצים עליו
  • תן לקריאה לפעולה שלך מרווח בדף
  • מסגר את טופס יצירת הקשר שלך עם צבע או קו מודגש

הוסף מחסור להצעה שלך.

מעט טקטיקות שיווק רגשיות עובדות כמו גם פחד … והחשש להחמיץ (הידוע יותר רשמית בשם FOMO). צרכנים לא אוהבים לאבד את יכולת הבחירה שלהם, וברגע שתבהיר שההצעה שלך מבוקשת מאוד או מצומצמת, הם הולכים יעשו הכל כדי להשיג אותה.

הסיבה הנוספת מדוע טכניקה זו עובדת היא מכיוון שאנשים רוצים דברים שקשה להשיג – זה מסמל ערך ובלעדיות.

כדי להראות מחסור, ציין כמה מההצעה שלך נותר, כלול טיימר לספירה לאחור, השתמש במילים כמו "מסתיים בקרוב" או "הזדמנות אחרונה". ברור שאנחנו רוצים שתהיו אמיתיים, אז השתמשו רק בטקטיקות שנכונות לעסק שלכם. בשורה התחתונה: יש הרבה דרכים להשתמש בטכניקה זו ולהפיק תועלת ממנה.

השתמש בווידיאו.

שיווק וידאו הופך פופולרי יותר ויותר מסיבה טובה. לא רק הלקוחות מעדיפים לראות וידאו, אלא ש -88% ממשווקי הווידיאו טוענים שהווידאו מעניק להם החזר השקעה חיובי. הכלי היעיל ביותר הוא ליצור סרטון יעיל שלא מפריע למבקרים מהמטרה הסופית שלך: הקריאה לפעולה.

אם אתה לא תומך בשימוש בוידאו הנה כמה סיבות שיעזרו לך להחליט אחרת:

  • סרטון וידאו מעלה את שיעורי ההמרה
  • זו דרך נאה יותר לשתף מסר ולהתחבר עם לקוחות פוטנציאליים
  • יכול להיות יותר מרתק מתמונה וישחרר את המבקרים לבצע המרה מהירה
  • יכול להפחית את מספר שיחות התמיכה או הכרטיסים שאתה מקבל
  • הלקוח מעבד את המידע פי 60,000 מהר יותר מטקסט

האם אתה עדיין מתרגש מכל הדרכים שבהן אתה יכול לשפר את דפי הנחיתה שלך? בטח, יש לא מעט, אבל זה רק אומר שדף נחיתה בעל ביצועים גרועים לא צריך להישאר ככה. קח כל פעם טקטיקה אחת בכל פעם ותכניס אותה לפי הצורך לדף הנחיתה שלך.

מה לעשות לאחר המרה: טיפוח הלידים

אז יש לך דף נחיתה ממוטב שממיר כמו קסם. עכשיו מה? אתה לא רוצה להשאיר את הפניות האלה תלויות באוויר. במקום זאת, אתה רוצה לטפח אותם להיות לקוחות ואז לטפח אותם עוד קצת כך:

בצע אופטימיזציה לדף התודה שלך.

אני מקווה שעוד לא נמאס לך לבצע אופטימיזציה. דף התודה שלך הוא הדבר הראשון שמישהו רואה לאחר ההמרה, ולכן הוא משמש הזדמנות נהדרת לשמח את הליד החדש שלך. המטרה שלך היא כפולה: לספק את ההצעה המובטחת שלך ולגרום להם להתעניין במשהו אחר באתר שלך.

דף התודה שלך צריך לכלול:

  • להגיד תודה לליד החדש שלך
  • לספק קישורים לתוכן רלוונטי באתר שלך
  • הזמן את המבקר שלך לעקוב אחריך ברשתות החברתיות
  • בקש מהמבקר שלך להירשם לבלוג שלך
  • צור בקשה להוספה לרשימת התפוצה של העסק שלך.

הדרך אותם לאורך המסע הקניות שלהם.

הליד החדש שלך יעשה את דרכם לשלב ההחלטה איתך או בלעדיך. אתה רוצה להיות זה שיעזור להם להגיע לשם. אספתם מידע רב ערך על הליד שלכם, מה שאומר שתוכלו לצפות מה הם צריכים אחר כך. ספק תוכן או משאבים כדי להביא אותם לשלב הבא של המסע שלהם, וייתכן שאתה תהיה האפשרות שלהם לשלב בהחלטה שלהם לרכוש ממך. אחרי הכל, אנו יודעים כי לקוחות פוטנציאליים קונים מחברות שהם מכירים, אוהבים וסומכים עליהם.

ליצור מערכת יחסים.

ברגע שמישהו נרשם לקבל ממך מידע, הוא הופך להיות לקוח פוטנציאלי איתו אתה צריך לעבוד קשה לבניית מערכת יחסים וקשר. הדבר הטוב שאתה כבר יודע במה הם מתעניינים ומה נקודות הכאב שלהם, כך שתוכל לתת להם באמצעות תוכן איכותי נוסף ושיווק מותאם אישי.

תשפר את דפי הנחיתה שלך תמיד

דפי נחיתה יהוו את רוב הלידים החדשים שלך, ולכן הם דורשים את תשומת לבך. עם המספר העצום של שינויים, תוספות, וריאציות שאתה יכול ליישם, אין שום סיבה שלא יהיה לך דף נחיתה שממיר היטב.

כל עוד אתה עוקב אחר השיטות המומלצות שכתבתי, אתה תהיה בדרך לדף נחיתה בעל ביצועים גבוהים.

אודות על avichay

בדוק גם

21 תוספי האלמנטור הטובים ביותר לוורדפרס בעולם ב-2020

21 תוספים לאלמנטור הטובים ביותר לוורדפרס בעולם ב-2020

מאז הצגתו של האלמנטור (Elementor) ב-2016, הוא השתלט לחלוטין על תעשיית הוורדפרס. מיליון משתמשים פעילים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *