למה כדאי לבחור מקדם אתרים פרילנסר ולא חברה לקידום אתרים?
חיפוש

למה כדאי לבחור מקדם אתרים פרילנסר ולא חברה לקידום אתרים?

קידום אתרים הוא עולם ומלואו, והשוק מלא בחברות ובמקדמים שונים. אז כיצד תבחרו נכון את מי שיבצע בעבורכם את המלאכה החשובה כל כך לשיווק העסק שלכם באינטרנט? גלו זאת בכתבה זו.

לרוב, מומלץ לבחור לבצע קידום אתרים אורגני דווקא עם מקדם אתרים פרילנסר ולא עם חברה,

וזאת בתנאי שמדובר במקדם מקצועי, שצבר הרבה ניסיון, בין היתר בתפקידי עבר בחברות קידום אתרים גדולות ומוכרות.

כעת נסקור מספר יתרונות בבחירת פרילנסר למלאכה.

קודם כל, היחס האישי

אין על יחס אישי שמקבלים מהמנכ"ל והבעלים בכבודו ובעצמו.

הוא תלוי לחלוטין בלקוחות שלו בשביל להתפרנס, אז מן הסתם הוא ישקיע את כל מרצו בלהפוך אתכם למרוצים.

מעבר לכך, כשתרצו לקבל הסברים על תהליך הקידום או לשנות משהו,

לא תדברו עם מקדם זוטר שעובד בחברת קידום אתרים, אלא עם בעל הבית בכבודו ובעצמו,

איש SEO בעל המון שנות ניסיון וידע.

מקצועיות נטו

כשבעל הבית הוא מקדם האתרים, ככל הנראה הוא פתח את העסק רק לאחר שצבר המון שנות ניסיון וידע בתחום.

בעוד בחברות קידום אתרים ככל הנראה תפגשו בפגישת המכירה את בעל הבית ואת מנהל המחלקה,

אך לאחר מכן לא תשמעו מהם והם גם לא יעבדו בפועל על פרויקט הקידום שלכם

כאשר תבחרו לבצע קידום אתרים בגוגל עם מקדם אתרים פרילנסר שהוא בעל הבית בכבודו ובעצמו אתם תקבלו איש מקצוע עם ידע וניסיון רב שינהל את פרויקט הקידום שלכם מ-א' ועד ת' באופן הכי מקצועי שיש,

וכנראה שזה יתבטא גם בתוצאות הקידום עצמן.

מחיר, מחיר, מחיר

חברות לקידום אתרים צריכות לשלם משכורות של עובדים,

של מנהלי מחלקות, של פרילנסרים שעובדים בשבילן וגם שכירות לא מבוטלת במרבית המקרים.

ובואו לא נשכח תחזוקה של המשרד, ימי כיף לעובדים וכו'

כל זאת כמובן מגיע בין היתר על חשבון הריטיינר שאתם משלמים בעבור השירות שלהן,

ולכן המחיר שלהן יהיה במרבית המקרים יקר בעשרות אחוזים מזה של מקדם אתרים פרילנסר.

פרילנסר עובד לבד, או בעזרת פרילנסרים אחרים,

ובמקרים רבים עובד מהבית או מעמדת עבודה אחת שהוא שוכר במחיר זול יחסית בתוך מתחם עבודה גדול.

כמו כן, הוא לא צריך לממן עובדים נוספים וימי כיף,

ומכאן שההוצאות שלו נמוכות משמעותית במקרים רבים מאלו של חברות קידום אתרים גדולות.

הוא יכול להרשות לעצמו אם כן להשקיע את כל הריטיינר שאתם משלמים בקידום האתר שלכם – בתכנים,

בקישורים ובשעות אופטימיזציה עליו.

לסיכום, ההמלצה שלנו היא לרוב ללכת עם המקדמים הפרילנסרים על פני החברות הגדולות.

רוצים לשמוע עוד סיבות להמלצה שלנו? למידע נוסף בנושא שכדאי לקרוא >>

תמונה של אביחי אהרוני
אביחי אהרוני
עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019. היום בעיקר עוסק בשיפור מהירויות אתרי אינטרנט. נָשׂוּי + 3 וגר בפרדס חנה כרכור.

יש כאן עוד מאמרים מעניינים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *