איך תבחר מומחה מעולה לקידום אתר העסק?
חיפוש

איך תבחר מומחה מעולה לקידום אתר העסק?

רוב בעלי העסקים מודעים לחשיבות הגדולה של הימצאותו של אתר העסק שלהם בראש רשימת האתרים בתחום העיסוק של החברה במנוע החיפוש של גוגל.

להיות ראשונים במנועי החיפוש

בכל יום מיליוני גולשים מחפשים אינספור אתרים כדי לקרוא בהם מידע על תחומים שונים אשר מעניינים אותם או כדי למצוא שירותים ומוצרים להם הם זקוקים. המטרה של כל עסק היא להופיע בראש הרשימה או באחד המקומות הראשונים כדי שהגולש ייחשף למידע המופיע בו. 

הקשר עם הלקוח הוא חשוב מאד כיוון שהוא עשוי להוביל לכך שהלקוח יכיר את המוצרים של החברה, או יבין את השירות שהם מציעים ואם ההצעות הן אטרקטיביות הוא יחליט לבצע באתר רכישה של מוצרים. ככל שמספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים ייחשפו לאתר, כך יעלה גרף המכירות של העסק. 

להיות ראשונים זה מחייב 

כדי להיות בטופ, יש צורך בסיוע של איש מקצוע מהשורה הראשונה אשר עוסק בקידום אתרים במשך תקופה ארוכה ועם השנים הוא צבר ידע וניסיון רב כדי לבצע את הקידום על הצד הטוב ביותר אשר יוביל לתוצאות.

כדי לבצע את הפעולות הללו, חשוב שמקדם האתרים יכיר את העסק, יבין באופן מעמיק את פרטי ההתנהלות שלו וכך הוא יוכל להבין אסטרטגית מהן הפעולות שעליו לבצע כדי להגיע למטרה.

קידום אתרים כולל כמה רבדי עשייה, טיפול בכשלים טכניים אשר יוצרים עיכובים בעליית האתר או במעבר בין הקטגוריות השונות, ביצוע אופטימיזציה והרחבת כמות האתרים המקשרים לאתר (מבלי לפגוע באיכותם), כדי להרחיב את אפשרויות ההגעה לאתר הספציפי ולהעלות את סמכותו בעיני מנועי החיפוש והגולשים.

עבודות ההכנה למסע הפרסום 

שלבי העבודה של קידום אתרים כוללים מחקר מילות מפתח, אשר אותן מקלידים בדרך כלל הגולשים בעת חיפוש בתחום זה. המקדמים מפלחים את קהל היעד כדי לדעת למי לפנות, כמו לדוגמה לכוון לחתך הגילאים הצעיר כמו בני הנוער, למבוגרים אשר גרים רק בערים הגדולות או רק לבעלי אופנועים.

בהתאם לקו החשיבה, מבצעים שיפורים באתר אשר כוללים הכנסת תוכן רלוונטי, קטגוריות חדשות ומידע מהותי אשר אותו הגולשים מחפשים. לאחר שהאתר מוכן ומותאם, אפשר להעלות אותו לאוויר.

מומחיות של מקדם האתרים

אם קיבלתם המלצה מחבר או קולגה על מקדם אתרים מעולה, כנראה שכדאי לפגוש אותו כיוון שהוא צבר מוניטין רב עקב הפעילות שלו שכללה קידום אתרים עבור עסקים רבים. סביר להניח שמדובר בגורם מקצועי אשר מבצע עבודה יסודית, בוחן לאורך כל הקמפיין את התוצאות ובהתאם לצורך מבצע את השינויים הנדרשים כדי להגיע לתוצאות האופטימליות.

קידום אתר האינטרנט במנועי חיפוש הוא חלק ממערך השיווק הדיגיטלי בכל עסק ומקדם האתרים דואג לכך שיהיו יחסי המרה גבוהים וכניסות רבות ככל האפשר לאתר, דבר שיגביר את הפופולריות שלו. 

גולשים ייכנסו אליו יותר מפעם אחת, כאשר האתר יגיע למקום הראשון או בדף הראשון שקבע מנוע החיפוש. וזה כמובן עשוי להיות שווה הרבה כסף לכל בעל עסק.

נכתב באדיבות אורי שחם – מנכ"ל ובעלים של חברת Impressive Digital.

אביחי אהרוני
אביחי אהרוני
עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019. היום בעיקר עוסק בשיפור מהירויות אתרי אינטרנט. נָשׂוּי + 3 וגר בפרדס חנה כרכור.

יש כאן עוד מאמרים מעניינים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *