דף הבית / טכנאי מחשבים / תמיכה מרחוק במחשבים 💻 שירות לעסקים ולמגזר הפרטי

תמיכה מרחוק במחשבים 💻 שירות לעסקים ולמגזר הפרטי

תמיכה מרחוק במחשבים בעזרת אהרוני טכנאי מחשבים היא השיטה המהירה והפחות יקרה לתיקון בעיות במחשב ומיועדת ל-תמיכת מחשבים לעסקים ולקוחות פרטיים כאחד, אצלי תקבלו שירות אישי יותר טוב מ-חברות תמיכה למחשבים. (תיאור נוסף לשירות הזה הוא שליטה מרחוק anydesk על מחשב אני אוהב יותר לקרוא לזה תמיכה מרחוק למחשבים)

ניתן לפתור את מרבית בעיות המחשבים דרך האינטרנט באופן מקוון באמצעות חיבור מחשב מרוחק.

אביחי אהרוני טכנאי מחשבים מרחוק אונליין יכול להתחבר למחשב שלך תוך פחות מחמש דקות כדי לתקן את בעיות המחשב שלך.

עזרה במחשבים מרוחקים פירושה שאינך מחכה לטכנאי שיגיע ואינך צריך לעזוב את הנוחות בבית או בעסק שלך.

השירותים שאני נותן בתמיכה במחשבים:

אביחי אהרוני – טכנאי מחשבים מרחוק תמיכה מרחוק במחשבים ללקוחות פרטים ועסקים. יחס אישי לכל לקוח גדול וקטן, התנהלות מול אדם יחיד ולא חברה

  • הסרת וירוסים
  • ניקוי ותיקון מחשבים
  • תיקון מחשב איטי
  • בעיות תוכנה
  • בעיות סינכרון דוא"ל
  • בעיות Outlook
  • שיפור הגדרות מחשב והעברת נתונים
  • הגדרת מדפסת / סורק חדשה
  • ועוד הרבה שירותים !!!
  • אל תהסס לפנות אלי 054-9006307 אם אתה צריך שירות שלא ראית כאן

חייג אלי עוד היום ונתחיל לתקן את המחשב שלך בהקדם 054-9006307

טכנאי מחשבים מרחוק

תמיכה במחשבים מרחוק יכולה לשמש גם לסוגיות אחרות הקשורות למחשבים כמו תחזוקה ושדרוג תוכנה, שדרוג והתקנת ציוד היקפי חדש – מדפסות, סורקים ומצלמות רשת.

ניתן להשתמש בעזרה שליטה מרחוק על מחשב גם לאימוני תוכנה אחד על אחד.

תמיכה מרחוק בשולחן עבודה מרוחק ניתנת באמצעות יישום תוכנה לשולחן עבודה מרוחק המאפשר לך להעניק הרשאה באופן זמני לגישה מרחוק למחשב שלך.

חיבור מרוחק למחשב שלך צריך להיות יוזם על ידיך מהמחשב שלך.

החיבור המרוחק מאובטח לחלוטין וניתן לאפשר אותו רק מהמחשב שלך.

לאחר שתקלת הבעיה במחשב שלך תוקנה על ידי טכנולוגיית המחשבים המרוחקים של אהרוני,

החיבור המרוחק ינותק ורק אתה יכול לבקש הפעלת חיבור מחשב מרוחק נוסף למחשב שלך.

אביחי אהרוני מציע שירותי שליטה מרחוק anydesk על מחשב: תמיכת מחשב מרחוק לפי שעה בקנית בנק שעות לפי התקציב שלך.

שליטה למחשב מרוחק דורשת חיבור אינטרנט מהיר (מודם כבלים, מודם DSL או סיב). אנא התקשרו אלינו למספר 054-9006307 לקבלת תמיכה מהירה במחשבים מקצועיים מרחוק.

תמיכה מרחוק במחשבים טכנאי מחשבים מרחוק


הסרת וירוסים – וירוסים יכולים להפחית את הביצועים, ולגנוב את הנתונים שלך, ולהכביד על החומרה של המחשב שלך ועוד.

חשוב להרחיק את המזיקים האלה מהמחשב שלך. אנו מציעים מגוון רחב של שיטות להרחיק וירוסים שעלולים לגרום הרס במחשב שלך.

חייג אלי עוד היום ונתחיל לתקן את המחשב שלך בהקדם 054-9006307

אביחי אהרוני טכנאי מחשבים מרחוק מספק שליטה מרחוק על מחשב בכל ישראל.

תיקון מחשבים מהיר | שליטה מרחוק על מחשב | שירות תמיכה מרחוק במחשבים

תמיכה מרחוק במחשבים לעסקים ביתיים עם אהרוני בדרך המהירה הטובה והכי מקצועית שיש.

מענה מהיר לעסקים בואו להתקדם לתמיכה מרחוק לעסק שלכם במהירות וביעילות !!

מחיר תמיכה מרחוק

תעריף השעה שלי הוא 90 ש"ח לשעה או לתיקון משימה. עם זאת, אני לא גובה תשלום עבור בדיקה.

תנאי תשלום – איך אני משלם ?

תשלום מלא נדרש עם סיום העבודה כמו שסיכמנו. אנו מקבלים תשלום בהעברה בנקאית, או העברה ב-BIT או באמצעות אשראי. קבלה מלאה תינתן בתמורה לתשלום.

בדיקה של תמיכה מרחוק בחינם

מדוע לא לנצל את הבדיקה של תמיכה מרחוק למחשבים בחינם בכל מחשב שולחני (PC) או מחשב נייד כלשהו, ​​לפני שאתה מתחייב לשירות כלשהו או עבודות תיקונים? אצלי לא תצטרך לבזבז שום דבר כדי לגלות מה לא בסדר במחשב שלך. אני יתן לך עומדן של העלויות לפני שנמשיך. הבדיקה בחינם שלי פירושה שאתה לא מסתכן בשום דבר.

לא תיקנתי – לא שילמת

אני מציע פתרון לא תיקנתי לא שילמת. במקרה הלא סביר שלא אצליח לתקן את המחשב השולחני או המחשב הנייד שלך, לא תחויב בסכום כלשהו!

חייג אלי עוד היום ונתחיל לתקן את המחשב שלך בהקדם 054-9006307

מה לקחת בחשבון בבחירת חברות תמיכה למחשבים

חברות תמיכה למחשבים תמיכת מחשבים לעסקים שליטה מרחוק על מחשב

תמחור חברות תמיכה למחשבים

ל-חברות תמיכה למחשבים שירותי תמיכה מרחוק במחשבים יש מודלים שונים של תמחור בהתבסס על מה שהם מציעים. חפש שירות עם מודל תמחור הגיוני לתקציב שלך, בין אם השירות משתמש בתשלום חודשי או במודל של תשלום כפי שאתה מתכוון.

  • תיקונים חד פעמיים: שירותים מסוימים יגבו על בסיס תשלום לפי הצורך. משמעות הדבר היא שאתה יכול לפתור בעיות באופן חד פעמי. זו יכולה להיות תכונה נהדרת עבור אם אתה עסק קטן שאינו זקוק לתמיכה מרחוק כבדה, או אדם פרטי.
  • מנויים חודשיים: אם בחרתם בתוכנית מנוי חודשי, אתם משלמים תשלום חודשי עבור סכום תמיכה מרחוק מוסכם. זה יכול להיות חסכוני יותר עבור חברות תמיכה למחשבים הדורשות תחזוקה שוטפת ותמיכה שוטפת.
  • מנוי שנתי: במנוי שנתי, הצרכנים בדרך כלל משלמים פחות במהלך השנה ממה שהם היו משלמים על בסיס חודשי, אך זה דורש לשלם הכל מראש.
  • עמלת הקמה: חברות תמיכה למחשבים רבות מבקשות עמלה חד פעמית לצורך הקמת החשבון. זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודל הרשת ומספר האנשים המעורבים.

תמיכה מרחוק למחשבים ניסיון מוכח

עדיף לעבוד עם שירות תמיכה מרחוק טכני שיש לו רקורד מוצק והיסטוריה מבוססת. קחו בחשבון את הרקע והמומחיות של כל חברה, ובחרו אחת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

  • לקוחות קודמים: הסתכל בכמה מהלקוחות הקודמים של החברה כדי לבדוק אם הם שמחו מהשירותים. שירותים טובים צריכים להיות שמחים להציע הפניות של לקוחות, ביקורות ומחקרי מקרה המעניקים ללקוחות פוטנציאליים תחושה של אחוזי ההצלחה שלהם.
  • מומחיות בענף: לשירותים שונים יש מומחים עם ניסיון בתעשיות ספציפיות. גלה אם שירות טכני מסוים עבד בענף שלך או בענף עם צרכים דומים.
  • מוניטין: לשירותי התמיכה הטכניים הטובים ביותר יש מוניטין טוב למתן תמיכה מרחוק איתנה ואמינה.

תמיכה מרחוק למכשירים חכמים

באילו מכשירים תומך השירות? ערוך רשימה של כל המכשירים שעבורם אתה זקוק לתמיכה ומכשירים פוטנציאליים שאולי תזדקק להם בעתיד. וודא ששירות התמיכה הטכנולוגית יכול להציע עזרה לכל מכשיר ברשימה שלך.

  • מחשבים אישיים: מרבית האנשים והעסקים זקוקים לתמיכה מדי פעם במחשבים שולחניים וניידים.
  • מדפסות וסורקים: מדפסות וסורקים יכולים לפעמים לצאת לפריץ או להתקשות בלתי מוסברים בתקשורת עם השרת. חשוב לחפש שירות תמיכה טכני שיכול לעזור במדפסות וסורקים אם אתה יודע שתשתמש במכשירים אלה לעתים קרובות.
  • נתבים: עבור פרילנסרים ועסקים, בעיות עם נתב יכולות להיות הפסד של עסקים רבים עד לפתרון המצב. למרות ששירותי תמיכה טכניים רבים עובדים עם נתבים, ישנם כאלה שלא, וחשוב לשאול אם השירות יכול לתמוך בנתב שלך.
  • מכשירים ניידים: יותר ויותר אנשים פונים למכשירים ניידים כדי לבצע משימות ולנהל עסקים. עם זאת, מכשירים ניידים אינם מכוסים תמיד על ידי שירותי תמיכה טכניים. ודא שמכשירים ניידים הם חלק מהכיסוי אם אתה מסתמך עליהם.

איכות תמיכה מרחוק

השירותים הטובים ביותר עוזרים ללקוחות לפתור בעיות במהירות האפשרית. איכות התמיכה היא אחת התכונות החשובות ביותר בשירות תמיכה מרחוק למחשבים.

  • ניסיון חינם: חברות תמיכה למחשבים מסוימות מציעות תקופת ניסיון בחינם או בעלות מופחתת שנותנת לך זמן להחליט אם אתה אוהב מוצר לפני חתימת חוזה.
  • מוסמך של מיקרוסופט או אפל: שירותי התמיכה הטכניים הטובים ביותר מאושרים על ידי מיקרוסופט או אפל, או שניהם אם אתה מתכוון לגרום להם לעבוד על מוצרים משתי החברות. משמעות הדבר היא כי לטכנאים יש הכשרה מתאימה ויודעים לתקן נכון את המוצרים הללו.
  • אבטחה: כל שירות תמיכה טכני צריך להבטיח שהם עובדים על חיבור מוצפן. אחרת, כל מי שיגישה לשרתים שלך מרחוק יכול לגשת למידע חשוב.

שירותי תמיכת מחשבים לעסקים

בנוסף לשירותי תמיכת מחשבים לעסקים, חשוב גם לקחת בחשבון איזה סוג של שירותי טק החברה מציעה. צרכים אישיים ועסקיים יכולים להשתנות מאוד כשמדובר בשירותי טק, ולכן חשוב להיות ברור מה בדיוק אתה צריך לפני שאתה בוחר ספק שירות.

  • אבחון: תמיכה באבחון כוללת בדיקות תקופתיות על חומרה ותוכנה כדי לאתר כשלים, קונפליקטים ובעיות הקשורות בתוכנה. זהו חלק חשוב להבטיח שרשת מחשבים או רשת מחשבים יוכלו לפעול ללא בעיות.
  • עזרה בווירוסים ותוכנות זדוניות: כאשר מחשבים נגועים בוירוסים או בתוכנות זדוניות, שירותי התמיכה הטכנולוגית מסירים אותם ומשחזרים את המחשב.
  • שחזור נתונים: אם נפגעו מחשב או רשת מחשבים, לפעמים נתונים אבודים. שירותי תמיכה טכניים יכולים לעזור בשחזור נתונים כדי להבטיח שלא תאבד מידע חשוב.
  • התאמה אישית: ככל ששירות ניתן להתאמה אישית יותר כך הסיכוי שתמצא תוכנית המתאימה בדיוק לך ואינה דורשת ממך לשלם עבור שירותים מיותרים.

תמיכת מחשבים לעסקים בהתאמה אישית

תמיכת מחשבים לעסקים חברות תמיכה למחשבים שליטה מרחוק על מחשב

תמיכת מחשבים לעסקים: יש אנשים הזקוקים לעזרה מתמדת ולתמיכה מיידית, ואילו עסקים או אנשים קטנים יותר זקוקים רק מדי פעם לעזרה. שירות תמיכה טכני אמור להיות מודלי תמחור העונים על צרכי החברה.

  • כלים לעזרה עצמית: חלק משירותי התמיכה הטכנולוגית מציעים כלי עזרה עצמית יקרי ערך שיכולים לעזור לך לטפל בבעיות קטנות בקלות.
  • שירות לפי צורך: חברות תמיכה למחשבים מסוימות זקוקות לתחזוקה שוטפת באתר ואילו אחרות זקוקות רק למשרה מהירה המתבצעת מדי פעם. חפש חברה המציעה מבנה בהתאמה אישית המתאים לצרכים הספציפיים שלך.
  • גישה ישירה: חלק משירותי הטכנולוגיה מציעים גישה ישירה למומחים ושירותים שאדם או עסק זקוקים להם על סמך פרופיל חשבונם. זה יכול לחסוך זמן בהמתנה להגיע לנציג שירות או צורך להפנות אותו למחלקה אחרת.

חייג אלי עוד היום ונתחיל לתקן את המחשב שלך בהקדם 054-9006307 אביחי אהרוני טכנאי מחשבים מרחוק

מאמרים מומלצים:

השתלטות מרחוק על מחשב teamviewer

אודות על avichay

בדוק גם

המדריך המלא ! הטוב ביותר ל-דפי נחיתה +20 טיפים

המדריך המלא – לבניית דפי נחיתה 📰 +20 טיפים

כשאתה גולש באינטרנט, אתה מבקר בדפי נחיתה כל הזמן. דף נחיתה הוא הדף הייעודי שאתה נכנס …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *