דף הבית / קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

להיות עסק קטן בינוני זה דבר קשה וידוע לכל. עסקים רבים נכשלים בשנה הראשונה שלהם בהקמתם, ועוד רבים לא מצליחים וקורסים בממוצע אחרי חמש שנים ואפילו פחות. אבל גם עסקים גדולים יכולים להיכשל אם הם אינם מסוגלים לבצע פעולות שיווק וקידום לעסק שלהם. לכאן נכנס נושא קידום אתרים לעסקים קטנים על מנת להגדיל את הרווחים של העסק שלך.

ידוע שקידום ושיווק העסק זה עבודה קשה – ועוד יותר קשה זה שיווק וקידום העסק ברשת האינטרנט עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. קידום אתרים לעסקים קטנים זה קופסה שחורה שהרבה מנסים לפצח אותה ורובם נכשלים ומתייאשים באמצע ועוזבים את הרעיון של קידום העסק בגוגל בצורה אורגנית. עם זאת יש לציין כאשר עושים קידום אתרים או קידום עסק באינטרנט בצורה חכמה, אז עולים בתוצאות האורגניות במנועי החיפוש במיוחד גוגל כי לשם אנו רוצים להגיע למקום הראשון או לדף הראשון על מנת להביא תנועה לאתר שלנו. אני נותן שירותי קידום אתרים – לכל עסק קטן וגדול.

לחוץ בזמן ? הכנתי עבורך תוכן עניינים:

2 שיטות לקידום אתרים לעסקים קטנים שאתם צריכים לדעת

בקידום אתרים לעסקים קטנים יש הרבה שיטות לקידום, שיטת הקידום האורגני או שיטת הקידום הממומן, שני השיטות טובות רק שהשיטה האורגנית נושאת פרי לאורך שנים והכי שווה מבחינת השקעה עבור כל עסק.

במאמר זה, אני רוצה לדבר על קידום אתרים ועם איזה טקטיקה שיווקית שמתאימה במיוחד עבור עסקים קטנים. אני חולק את הידע שלי בחינם יצא לי לקדם עסקים קטנים בקידום אתרים ובשיווק ברשת האינטרנט. הכוונה שלי במאמר זה לתת לך את הזרעים הראשונים שתוכל לזרוע כבר מחר באתר של העסק שלך. ראשית עלייך לדעת לקבל את ההחלטות הנכונות בעת תיכנון אסטרטגיית קידום האתר של העסק שלך – גם אם תבחר לעשות את כל עבודת קידום האתר בעצמך, או להעסיק מקדם אתרים מקצועי עלייך את אסטרטגיית הקידום שהוא מבצע עבורך ברשת האינטרנט כמובן שלא את כל השיטות הוא יכול לחשוף כי יש דברים שנשמרים בחדרי חדרים מה שנקרא שלא ידלפו הסודות למתחרים.

נתון חשוב שעלייך לדעת בגלל הקידמה הטכנולוגית היא בעתיד המשחק החשוב של העסקים יהיה בקידום העסק שלהם ברשת האינטרנט במנועי החיפוש זה למעשה התפקיד החשוב בעתיד של העסק שלך. והמטרה של מאמר זה היא לעזור לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר האפשריות כאשר אתה רוצה לבצע קידום אתרים עבור העסק הקטן שלך. אצלי תקבל שירות מצוין עבור קידום אתרים לעסקים קטנים.

ממליץ לך לקרוא את המאמר שלי על בניית אתרים לעסקים קטנים

מה זה קידום אתרים לעסקים קטנים ?

השאלות הרבות שנשאלות הן: האם קידום אתרים זה מחקר שוק ? מחקר מילות מפתח ? האם זה בניית אתר מותאם באופן מושלם ? האם זה כתיבת תוכן איכותי ? האם שיווק תוכן איכותי עוזר לקידום העסק באמצעות מנועי החיפוש? האם בניית קישורים נכנסים עוזרים לקידום האתר ? האם אופטימיזציה מהירות טעינת האתר מקדמת את האתר במנועי החיפוש ? האם האתר צריך להיות מותאם למובייל ? ועוד שאלות רבות בתחום לאין קץ.

התשובה לכל אלה היא כן. ועוד הרבה. קידום אתרים לעסקים קטנים הוא דבר מורכב, בעל שכבות רבות. ישנם סוגים שונים של קידום אתרים וגורמים רבים שיכולים להשפיע על קידום האתר שלך, יועץ קידום אתרים מנוסה יעזור לך לזהות את סוג הקידום האתר שהכי טוב עבור העסק שלך. הוא יתחיל לנתח את העסק שלך במה הוא עוסק, היכן העסק שלך פעיל, למי מתאים השירותים של העסק שלך ומה קהל היעד שלך על מנת לקבל תמונה רחבה ככל האפשר לקידום האתר של העסק שלך.

קידום אתרים לעסקים קטנים לחשוב כמו מנוע החיפוש של גוגל

תמיד אני מסביר ללקוחות שלי שדרך הכי יעילה להסתכל על קידום אתרים לעסקים קטנים היא לחשוב כי מנוע החיפוש הוא רק מנוע הפניה – הכוונה כלי המספק את התשובות הטובות ביותר לשאלות של הגולשים. ראשית האתר של העסק הקטן שלך חייב להתמקד בדבר הזה ובאמת להצליח בשאלות חיפוש רלוונטיות שגולשים מחפשים ולקבל עליהם תשובה ככה תתקדם למקום הראשון. דרך אגב אנו מדברים על תנועה עבור האתר אחר כך מקדם אתרים טובים מתחיל להכניס תוספים שונים לאתר שלך על מנת להכניס את התנועה של הגולשים להנעת פעולה כמו שיחות לבית העסק, או השארת פרטים ליצירת קשר ועוד.

מה אתם צריכים לבדוק בקידום אתרים לעסקים קטנים:

  • אתר אינטרנט –  אתר אינטרנט רספונסיבי תואם מובייל, מהיר וידידותי לנייד הוא חיוני להצלחה של קידום האתר.
  • תוכן –  התוכן שלך אמור לעזור לך להוכיח מדוע הלקוח צריך לבחור דווקא בך.
  • שיווק תוכן –  תוכן איכותי בבלוג האתר יכול לשים אותך מול קהל רחב יותר.
  • בעמודים באתר – אופטימיזציה לקידום האתר חשוב כל כך כותרות הדף מתא תגים.
  • מהירות האתר – אתר לא מהיר זה אתר שגולשים בורחים ממנו כן תתפלא לשמוע כמו כן אתר לא מהיר זה אתר שמבזבז לך כסף כי אם יש לך עמוד נחיתה ולוקח לו 10 שניות להיטען. ואני נתקלתי גם באתרים שלקח להם 20 שניות להיטען. תחשוב בעצמך איזה גולש שהוא לקוח פוטנציאלי יחכה עבור אתר של עסק שהוא לא מכיר הוא ישר יצא ויחזור לגוגל לחפש מישהו שהאתר שלו יותר מהיר, לכן חשוב לבצע אופטימיזציה של מהירות לאתר.
  • קידום אתרים לעסקים קטנים מקומי – עסקים מקומיים צריכים לשקול שיטות עבודה מומלצות לקידום העסק שלהם בצורה מקומית כמו גוגל מפות כמו איך האתר שלי יהיה מוגדר לאזור מסויים של גולשים בארץ לדוגמא אזור המרכז בלבד או אזור הצפון או השרון.
  • בניית קישורים נכנסים – קישורים איכותיים ורלוונטים עוזרים מאוד לסייע בקידום האתר שלך אבל עלייך לדעת איך ליישם אותם כיוון שאם לא יודעים האתר הולך אחורה בתוצאות.
  • חקירת מתחרים – עלייך לדעת איך המתחרים שלך מקודמים למקדם אתרים מקצוען יש כלים רבים לקבלת דוחות מפורטים איך המתחרים שלך מקודמים ברשת האינטרנט ונכון הדבר מקדם אתרים מקצועי זה מישהו שיודע לחבר את כל התהליכים האלו בתוך האתר שלך ומחוץ לאתר שלך.

הבנת האתר שלך בקידום אתרים

קידום אתרים לעסקים קטנים זה עסק מסובך למי שלא מבין ומכיר את התחום. לכן הכי חשוב לך להבין את המצב של האתר שלך מבחינת קידום. ואיך המתחרים שלך מקודמים בגוגל וזה המפתח כדי לקבל את ההחלטות הנכונות בקידום אתרים. ולמרבה המזל, עבור עסקים קטנים אנו יכולים להוזיל עלויות במידה והתחרות יחסית קטנה, והכי חשוב לך לזכור בסופו של דבר הנוסחה המנצחת היא תוכן, קישורים ועיצוב האתר מגדילים את התנועה אליו.

האם קידום אתרים לעסקים קטנים מתאים לעסק הקטן שלך ?

מנועי חיפוש הם דרך שכולנו עכשיו דרכם מחפשים מוצרים ושירותים. לכן, ברוב המקרים, הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות רבים ופוטנציאליים. זה לא אומר שהיא הגישה השיווקית הנכונה עבור כל עסק ולכן יש לקבל חוות דעת מיועץ קידום אתרים מקצועי בתחום שינתח את כל הנתונים ויתן לכם דוח מפורט עבור קידום האתר שלכם.

בקידום אתרים לעסקים קטנים יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • תקציב –  ייתכן שאין לך תקציב להתחרות עם המתחרים שלך.
  • מהירות – קידום אתרים לעסקים קטנים לוקח זמן רב כדי לספק תוצאות, במיוחד עסקים עם מילות מפתח תחרותיות.
  • תחרות מול מודעות ממונות – כעת מודעות ממומנות תופסות שטח מסך גדול בחלק העליון של מנוע החיפוש של גוגל.
  • מתחרים גדולים – מונחי חיפוש מסוימים נשלטים על ידי מקדמי אתרים מומחים, וזה יכול להיות קשה להתחרות מולם ממש. קידום אתרים זה מלחמה של ממש לכן תבין שלפעמים מקדם אתרים לוקח תשלום גבוהה עבור קידום עסק זה בגלל השעות הרבות ימים ולילות שעליו להשקיע על האתר שלך על מנת לקדם אותו.

לכן, בעוד שנראה לנו תמיד שהחיפוש האורגני הוא הכי רצוי מבחינתנו, אנו לא צריכים רק להסתמך עליו, במיוחד אם אתה צריך תוצאות מהירות עבור העסק שלך. מקדם מקצועי יעבוד על האתר שלך בקידום אורגני ובקידום ממומן על מנת שלא תשב בבית ללא עבודה. בדרך כלל, שיטות אחרות כמו פרסום ממומן יכול לספק תוצאות מהירות תוך כדי הפעלת קידום אורגני.

האם קידום אתרים לעסקים קטנים מתאים עבור דרישות העסק שלך ?

בדרך כלל, קידום אתרים לעסקים קטנים מתאים עבור רוב העסקים, אבל השאלה האמיתית כאן היא האם קידום אתרים מתאים עבור דרישות העסק שלך ? יש לך ראשית לשקול את התקציב שאתה מוכן להשקיע על מנת לקדם את האתר שלך, כמו כן יש לך לשקול אם יש לך סבלנות כיוון שבהתחלה נראה שאתה משקיע כסף רב ולא רואה תוצאות וזה שקר כיוון שקידום אתרים לוקח זמן כמו שלוקח זמן להוציא ספר לאור.

במקרים רבים, גישה משולבנת של קידום אורגני וקידום ממומן מספק תוצאות טובות יותר עבור רוב הלקוחות. קידום ממומן תשלום לפי קליק מספק תוצאות מהירות מול המחיר שמשקיעים, אבל לטווח הארוך עדיף קידום אתרים אורגני ההשקעה הכספית בהתחלה גדולה אבל אחר כך אתה קוצר את הפירות ממנה.

כיצד לבחור מקדם אתרים לעסקים קטנים ?

זאת שאלה מסובכת כיוון שרוב המקדמים לא חושפים את שיטות הקידום שלהם לקידום אתרים לעסקים קטנים וכמה זמן הם משקיעים בחודש לקידום אתרך. האם פרילנסר לקידום אתרים או חברת קידום אתרים עדיפה ? ראשית עלייך באמת לחקור ולבדוק את החברה או האדם שעומד מולך בקידום האתר ולשאול שאלות על קידום אתרים וככה תבחן את מקצועיות של מקדם האתרים והדבר יעזור לך להבחין בין מקדם טוב שרוצה להצליח ולבין מקדם שרק רוצה את כספך. מקדם אתרים טוב זה מקדם שילחם עבור העסק שלך ברשת האינטרנט.

השאלות הבאות יכולות לספק נקודת פתיחה טובה ליצירת דיון עם חברות קידום אתרים פוטנציאליות או מקדמי אתרים. אין ספק, שהבנת השאלות והתשובות יגרמו לך להיות משכיל יותר בתחום קידום האתרים.

1. כיצד תוכל לשפר את קידום האתר שלנו ?

זו שאלה חזקה. אתה רוצה לקבל את אופי האסטרטגיה של מקדם האתרים. ברצוננו לשמוע שהוא מבצע תיקונים טכניים בתכנות האתר במידת הצורך, אופטימיזציה לקידום האתר בדפי האתר, קידום אתרים מקומי, אופטימיזציה של מהירות האתר, אופטימיזציה לנייד חייב שיהיה האתר מותאם לנייד יכול להיות שאם האתר לא מותאם המקדם יתן גם הצעה נפרדת להתאמתו אל תצפו שיבנה לכם אתר חדש עכשיו ללא תשלום, אופטימיזציה של תוכן האתר, מחקר מילות מפתח בניית קישורים לאתר, ודוחות על האתר שלך מידי חודש מול המתחרים.

2. איזה סוג של קידום אתרים אתה מתמחה ?

בקידום אתרים יש חלקים רבים. תכנות בשרת ותכנות באתר, קידום מקומי, קידום בין לאומי,  קידום אורגני, קידום ממומן, כתיבת תוכן, בניית קישורים לאתר ועוד. מקדמי אתרים קטנים רבים בדרך כלל מתמקדים רק על חלקים קטנים, לכן שאלה זאת יכולה להראות לך אם המקדם מתאים עבור הקידום של העסק שלך.

3. על מה אתה עובד כל חודש ?

אנו מצפים לקבל פירוט על תהליך ראשוני של 3 חודשים, הכולל ביקורות ותיקונים טכניים, אופטימיזציה של דפי האתר, יצירת תוכן, אופטימיזציה של תוכן ובניית קישורים לקידום אתרים במידה והוא לא עונה לכם על השאלה הזאת או מנסה להסתיר נתונים זרקו את המקדם הזה הוא לא יביא לכם תוצאות.

4. באילו אסטרטגיות אתה משתמש כדי לבנות קישורים עבור האתר ?

זו שאלה חשובה. אנחנו מחפשים הבנה של איך קידום אתרים עובד אצל המקדם או החברה לקידום אתרים. אנחנו רוצים קישורים טבעיים. בדרך כלל, אנחנו רוצים לראות צורה כלשהי של תוכן שנוצר (או מקודם) כדי לבנות קישורים חיצונים לאתר מאתרים סמכותיים.

אנחנו לא רוצים לראות אזכור של חוות קישורים(הכוונה אתרים שמקשרים לאתר שלכם שיושבים על שרת אחד), אתרי בלוגים פרטיים (PBN), אתרים שנפלו וכדומה. אנחנו באמת רוצים לשאול את החברה אם כל הקישורים יהיו תואמים את מה שגוגל רואה שמקובל. לפעמים אם התחרות גדולה מקדם אתרים מקצועי יתן לכם הצעת מחיר בנפרד על קישורים איכותיים. הכל באמת תלוי במה סגרתם איתו מראש.

5. האם אתה עומד בכל ההנחיות של גוגל למנהלי אתרים ?

שוב, זה מראה שאתה בתור בעל עסק חקרת ויש לך ידע בדרישות שלך בקידום האתר, וחברות רבות יתרחקו ממך כאשר אתה שואל את השאלה הזאת (וזה בדיוק מה שאתה רוצה לראות מי באמת ילחם עבור העסק שלך).

6. האם אתה יכול לספק דוגמאות של חברות דומות שעזרת להם בקידום ?

זה תמיד טוב לקבל כמה דוגמאות של חברות דומות שהעסק סייע. אתה רוצה דוגמה של איך המקדם אתרים לקח מישהו (בעסק דומה עם תחרות דומה) מהמיקום שאתה נמצא כעת למצב של קבלת תנועה והגדלת המיקומים בגוגל.

7. איך אתה מקדם את האתר שלי מה הדגשים באופן כללי ?

אתה רוצה לדעת איזה פעולות מקדם האתרים משתמש על מנת להפוך את האתר שלך להצלחה בתחומו. דירוג מילות המפתח הוא הבסיס כאן ואופטימיזציה של האתר לקידום אתרים לעסקים קטנים.

8. האם יש לך חוזה ?

חשוב לציין שאתה לא רוצה חוזים ארוכי טווח כי לפעמים לא תוכל להרשות לעצמך להמשיך בקידום האתר אחרי 3 חודשים ולכן צריך להיות סעיף בחוזה שאתה יכול לצאת בסוף כל חודש מתהליך קידום האתר ולחזור אליו בשנית בעתיד.

9. מה אתה מדווח לנו בכל חודש ?

איכות הדיווח תהיה תלויה במידה מסוימת בתקציב, אך תרצה לקבל דיווחים על החשיפה של מילות מפתח במעקב, שיפורים בתוצאות עבור מילות מפתח שעוקבות, עבודה שהושלמה (כולל כל הקישורים) ועבודה מתוכננת לחודש הבא. כמו כן תמיד טוב לבקש תיעוד של כל התהליך שעבד המקדם על האתר באותו חודש במידת האפשר.

10. באיזו תדירות אתם בודקים את קידום האתר ?

כאן אנו רוצים לדעת מה ייבדק, ומתי. לאחר 6 חודשים עם מקדם אתרים טוב, סביר להניח שנהיה במצב משופר בהרבה עם האתר והתנועה תגדל אליו. לפיכך, אתה רוצה לדעת איך אסטרטגית קידום האתרים תשתנה. אני גם ירצה דו"ח כזה כל שלושה חודשים או שישה חודשים לביקורת כזאת.

האם אתה יכול לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים בעצמך ?

התשובה הפשוטה כאן היא כן. לפחות חלק מזה. אם אתה כבר מפעיל אתר אינטרנט, אז אתה כנראה עושה קצת קידום אתרים בעצמך. עם זאת, מקדם אתרים מקצועי יעשה עבודה טובה יותר ויצור תוצאות משופרות מהר יותר. כמו כן, הזמן שלך עשוי להיות טוב יותר ומנוצל מבחינה כלכלית יותר, בזה שתעסוק בעסק שלך ותשלם עבור מקדם אתרים שיעשה מה שהוא הכי טוב בו לקדם אתרים ובמקרה הזה את האתר שלך.

קידום אתרים ידידותיים לעסקים קטנים

מערכות כמו וורדפרס ומגנטו עובדות מצוין עבור אתר ידידותי לעסק קטן, בהתאם לדרישות העסקיות שלך. מערכות אלו מותאמות לקידום אתרים בצורה מושלמת במיוחד אתר לעסק קטן שבנוי עם מערכת וורדפרס.

כלים לקידום אתרים לעסקים קטנים

אם אתה הולך לקבל את עצמך, אז יש כמה כלים עבור קידום אתרים לעסקים קטנים אתה יכול להשתמש כדי לעזור לספק מידע על מה שאתה יכול בקלות לייעל. רבים מן הכלים הגדולים יהיה תשלום חודשי, ולפני זמן רב, לשים את ערכת הכלים יחד יכול לעלות ככל ספק SEO במחיר סביר, אז אתה צריך לקחת את זה בחשבון.

  1. Majestic/Ahrefs שני הכלים הללו יספקו לך מידע על המתחרים שלך, ניתוח קישורים ועוד כלים מומלצים.
  2. Moz.com הוא כלי סריקה עבור קידום אתרים. ישנם גם כלים אחרים בתוכו מחקר מילות מפתח, ניתוח קישורים ועוד.. 
  3. כלי ניהול האתרים של גוגל זה הוא כלי חינמי שגוגלת מספקת אותו לכל מי שיש לו אתר שנותן מידע ישירות על האתר מגוגל. הוא לא ידרג את האתר שלך עבורך, אך הוא יסייע לך לזהות תחומים פוטנציאליים לשיפור.
  4. Ubersuggest הוא כלי רב עוצמה למחקר מילות מפתח שמקיש על הצעות החיפוש הרבות כדי לעזור לך לזהות טווח רחב יותר של מילות מפתח שאליהן תוכל למקד.
  5. מנוע החיפוש גוגל לעתים קרובות המקור הטוב ביותר של מידע הוא פשוט מנוע החיפוש עצמו. מי הם המתחרים שלך ? היכן הם מוזכרים ? מי הם אתרי הדירוג הגדולים ביותר בתעשייה שלך ? כדי להבין באמת אילו אתרים גוגל מוצא ראוים להיות בדף הראשון, אין דרך טובה יותר לענות על שאלה זו מאשר לגוגל.

הערה:  אף אחד מהכלים האלה לא יעשה עבורך קידום אתרים לעסקים קטנים. במקרה הטוב, הם מספקים כיוון. עם זאת, קידום אתרים הוא אחד מאותם תחומים שבהם תמיד יש משהו שאתה יכול לעשות כדי לקדם את אתרך.

קידום אתרים לעסקים קטנים טיפים ורעיונות

  1. הירשם לכלי ניהול האתרים של גוגל שנקרא Google Search Console.
  2. הרשמה למנוע החיפוש בינג (BING) כלי מנהלי האתרים.
  3. חקור מילות מפתח רלוונטיות לאתר של העסק שלך.
  4. ארגן מילות מפתח לפי עמודים לאתר.
  5. מיקוד מילות מפתח ארוכות יעזרו לקידום האתר אתה רק צריך לשים לב אם בכלל מחפשים אותם בגוגל.
  6. בדוק את מילות המפתח שלך באמצעות קידום ממומן.
  7. שפר את כותרות הדפים שלך.
  8. בצע אופטימיזציה של תגי התיאורים של אתרך.
  9. בקש קישורים משותפים מעסקים.
  10. למד וחקור תמיד אחר קידום אתרים.

יש כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות כעסק קטן כדי לעזור לשפר את קידום האתר שלך הכל עניין של זמן ולמידה וחוש טכני גבוהה.