דף הבית / כללי / מה זה קידום אתרים ? איך אתה גורם לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון בגוגל ?

מה זה קידום אתרים ? איך אתה גורם לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון בגוגל ?

קידום אתרים הוא קיצור של אופטימיזציה למנועי חיפוש, שמשמעותו יצירה ואופטימיזציה של אתרים למנועי חיפוש שיופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. כשאתם חושבים על יצירת אתר באינטרנט עליכם קודם כל להציב קידום אתרים בראש סדר העדיפויות שלכם כך שתקבלו מבקרים ממוקדים ללא עלות וכשאתם מחפשים אחר אחת מהמילים הקשורות להתמחות האתר שלכם וכך להגדיל את מספר המבקרים באתר שלכם, מה שמוביל להגדלת הרווחים של האתר שלכם על ידי הגדלת מכירות של מוצרים קיימים. אם האתר שלך מציע מוצרים משלך או מוצרים שיווקיים בתמורה לעמלה בכל מכירה (מערכת האליטה) או תגדיל את הרווחים שלך מהפרסומות שאתה מציב באתר שלך, כמו מודעות גוגל אדסנס, כך שהעניין באלזיו חשוב מאוד לבעלי אתרים.

כיצד לגרום לאתר שלך להופיע בדף הראשון בגוגל

הדירוג של האתר שלך בתוצאות החיפוש בגוגל תלוי בשני גורמים

  • קידום אתרים בדף זה קשור לתוכן האתר שלך מבחינת מילים ממוקדות שאתה רוצה להופיע במנועי חיפוש והפצה של מילים אלו באתר שלך בנוסף למהירות העמודים וקישורים פנימיים בין העמודים ומהירות האתר שלך.
  • קידום אתרים מחוץ לדף זה המספר, סוגם ואיכותם של קישורים חיצוניים לאתר שלך (קישורים המצביעים לאתר שלך) בין אם אותם קישורים דרך
    – מדיה חברתית – אתרי רשת חברתית
    – דרך פורומים
    – מודעות בתשלום בגוגל או בפייסבוק.

אם תיקח בחשבון נכון את הגורמים הללו האתר שלך יקבל מיקום מתקדם בעמוד הראשון בתוצאות של מנועי החיפוש גוגל ובינג ויאהו ייחשפו לפרטי גורמים אלה.

גורמי קידום אתרים פנימיים

כאמור, הקידום אתרים הפנימי קשור לתוכן ולעיצוב של האתר שלכם ולכן ישנם כמה טיפים חשובים מאוד שיש לקחת בחשבון בעת ​​יצירת האתר שלכם כך שהעיצוב והתוכן יהיה פרופורציונלי למנועי חיפוש כמו גוגל והחשובים מבין העצות הללו שנחשוף לכל טיפ בפרטי פרטים

  • מילה ממוקדת מבקשת למצות אותה
  •  הפץ היטב את מילת היעד
  • התנסו במבקרים שלכם
  • מהירות דף
  • קישורים פנימיים
  •  קישורים חיצוניים
  • גודל כתובת האתר שלך

ראשית – קיומה של מילה ממוקדת המבקשת להעלות אותה בראש :

כשאתה מתחיל ליצור את האתר שלך אתה בוחר את האזור או ההתמחות בהם יש לך ניסיון, בין אם זה מדעי או מעשי ויש לך את היכולת לספק חוויה זו באמצעות תוכן בלעדי ומיוחד ומועיל למבקרים שלך, במקרה כזה יש לך המון מילים הקשורות לאזור ולמומחיות של האתר שלך, שמבקש להשיג מבקרים לאתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל בינג ו- Yahoo כשאתה מחפש מילים אלה.

שנית – הפץ היטב את מילת היעד:

שם עדיפה מילת היעד בכמה מקומות ראשונה כמובן את כותרת המאמר, למשל, מסתכל בגוגל בגוגל "הדרך המהירה ביותר להרזיה" זו בטח כותרת המאמר באתר שלי
"הדרך המהירה ביותר להפסיד בשבוע אחד" וכך אני שם את מילת היעד בכותרת בנוסף למילה שבוע על מנת לפתות את המבקר להיכנס לאתר שלי ולקרוא את המאמר
ואחרי שהכתובת חייבת להיות מילת היעד גם בתרגום כתוביות כותרות ובקישור של כתובת האתר שלך ולבסוף בתיאור מכיוון שהיא מופיעה במנועי החיפוש
היא גורם חשוב שמניע את האורח להיכנס לאתר שלך ואסור לו לדאוג למילים הרבות במאמר אלא מה שחשוב זה מילים נרדפות למילות המפתח שלך במאמר מבלי להתארך כדי לא להוציא את המבקר מהאתר שלך במהירות

שלישית – חווית המבקרים שלך: 

עליכם למקד לשביעות רצון המשתמשים בעת ביקור באתרכם על ידי שיפור ממשק המשתמש באמצעות עיצוב ותבנית פשוטים או מהירים התואמים לנייד ולטאבלט והגופנים הם עקביים
וגודלם המתאימים לשימוש בתמונות ובסרטונים המביעים תוכן בנוסף לפורמט המאמר מספר פסקאות עד שהמבקר נכנס לאתר שלך צא ולקבל את המידע שהוא רוצה במלואו ולא מחפש את מילת היעד באתר מתחרה אחראם המבקר לא השלים את קריאת המאמר עד הסוף, עכבישי מנועי החיפוש כמו גוגל בוט הודיעו כי האורח לא החזיק מעמד זמן רב באתר שלך מכיוון שהוא לא קיבל את המידע שהוא מחפש
ולכן יפחית את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש במקרה של חזרה על אותו סיטואציה רבים אם המבקר בקריאת המאמר עד הסוף ואז ניגש למאמרים אחרים באתר שלך ועיין
בדוחות Google Bot כי תוצאה זו נהנתה מהמבקר והמשיכה לבקר באתר מספר דקות וכך תגדיל את סדר הופעת האתר שלך בתוצאות החיפוש. זה נקרא שיעור קצב בונוס ההקפצה, המחפש בעלי אתרים באתר צמצמו מכיוון שיעור הנטישה יותר , כך גדל הסדר של האתר שלך בסיכון גדול בהכרח ליפול

רביעית: מהירות דף:

אחת הטעויות הנפוצות היא לשים לב לדף הראשי בלבד ולהזניח את המהירות של דפי המאמרים עצמם ולכן עלינו לנסות לשפר את מהירות דפי המאמרים בטלפון או בטאבלט ובשולחן העבודה יחד כיוון שגוגל הודיעה כי הגורם החשוב ביותר לסידור תוצאות הטלפון הוא לטעון את הדף מקסימום שלוש שניות ולהאיץ את האתר שלכם דרך הסתמכות על אירוח אתרים מהירים עבור האתר שלך.

חמישית – קישורים פנימיים:

אם יש לך מאמר שברצונך לחזק, תעבור לאחד המאמרים באתר שלך שקשורים לאותו מאמר ואז תשים קישור למאמר עם המילה שאתה רוצה לשפר את דירוגו (המכונה טקסט עוגן). ותמצאו באתר שלנו להסביר מה זה Backlink? מהם הסוגים שלה ?.

השישית – קישורים חיצוניים:

לאחר שכתבת את המאמר שלך, עליך להוסיף קישורים חיצוניים (קישורים נכנסים) כמקורות מידע במאמר מאתרים גדולים כגון Wikipedia כדי להגדיל את חוזק המאמר.

שביעית – גודל כתובת האתר שלך:

נסה שכתובת האתר קצרה ככל האפשר עם מקסימום שתי מילים אחריה ואינה דורשת להיות בשפה הערבית או האנגלית, אם כי רבים מעדיפים להיות באנגלית כך שהיא מופיעה כראוי ואין לה שגיאות שכן הקישורים מופיעים במנועי החיפוש בערבית

קידום אתרים מחוץ לדף

לאחר הצגת גורמי קידום האתר הפנימי באתר שלך, אנו מציגים כעת את גורמי הקידום ההאתרים החיצוניים על מנת לשפר את מנועי החיפוש שמחוץ לאתר שלך. קידום אתרים מחוץ לדף: – הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (מחוץ לדף במובן של צורת האתר שלך באופן חיצוני ועד כמה ידוע) הפניות חיצוניות לאתר שלך וכמובן משתנות את החשיבות של כל קישור לאתר שלך בהתאם לחוזק האתר ולחוזק העמוד בו הקישור שלך יציג את סוגי הקישורים השימושיים לאתר שלך וכיצד אתה משיג אותם.

כיצד להשיג קישור

  • קישורים חיצוניים – קישורים נכנסים מאתרים או בלוגים
  • קישור חזרה מאתרי רשתות חברתיות
  • קישורים נכנסים לפורומים
  • מודעות בתשלום כגון מודעות גוגל אדוורדס או מודעות פייסבוק
  • קנה קישור קישור

ראשית: קישורים נכנסים

הקישורים מחולקים לשני סוגים של קישורים פנימיים בהם הנושאים מקושרים זה לזה בתוך אתר אחד והסוג השני הוא קישורים חיצוניים (קישורים נכנסים קישורים נכנסים) שהם קישורים לאתר שלך באתרים אחרים ויש גורמים רבים המשפיעים על איכות הקישורים החיצוניים והופכים קישור זה שימושי לאתרך לגורמים החשובים ביותר שיש אם תקבל קישורים באתרים שמפרים את התנאים והמדיניות של גוגל, כמו אתרים לא אתיים או מקדמים נרקוטיקה ואתרים ידועים לשמצה אחרים ייענשו על ידי מנועי החיפוש שלך שלא יופיעו בגמר לכן יש להימנע ממנועי חיפוש מטעויות מפורסמות וזהירות מכיוון שישנם מתחרים באתר שלכם עשויים לנצל את הדרך הרעה הזו כדי לבנות קישורים חיצוניים לאתר שלכם כדי לפגוע בו במנועי החיפוש במקרה זה, כאשר אתם מוודאים שעצמכם חייבים ללכת לגוגל ולהתעלם מאותם קישורים מייד.

שנית: קישור חזרה מאתרי רשתות חברתיות : –

אתרי מדיה חברתית עם מיטב מקורות המבקרים שרבים מסתמכים עליהם כמקור ראשוני למשוך מבקרים בהם מדיות חברתיות ממלאות תפקיד חשוב ומשמעותי בתהילה של האתר שלכם ובקידום אתרים החיצוני יש קשר נהדר בין קידום אתרים ומדיה חברתית בהן החשבונות שלכם באתרי מדיה חברתית של כלי השיווק החשובים ביותר לאתרים באמצעות הגדילו את מספר הקישורים החיצוניים לאתרים מיוחדים ועזרו גם לאתרי רשתות חברתיות להגדיל את חלק המכירות באמצעות שיווק זה תוך הגדלת הנראות של האתר שלכם בחזית תוצאות מנועי החיפוש מכיוון שאתם מקבלים מבקרים ממוקדים מאתרי התקשורת דרך הפרסומים שלכם בנושא. פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס עשויים להגדיל את המבקרים שלך אם תשתף מחדש את הפוסטים שלך אם הם ייחודיים ובלעדיים ומושכים את תשומת ליבם של חברי אתרי הרשתות החברתיות, לכן הקפד ליצור דפים רשמיים באתרך בכל אתרי הרשתות החברתיות ועבוד ליצירת קמפיינים פרסומיים להגדלת האינטראקציה ולהגדלת מנויי הדפים שלך והתעניינות בכל הודעה וכל תגובה

שלישית: קבל את קישור באק מהפורומים

למרות הירידה ב חשיבות של פורומים בשנים האחרונות , אבל יש הם הרבה פורומים מוצלחים שיכול לשמש כדי לקבל לינקים נכנסים כדי לקבל קישורים ישירים לאתרים אבל הרגע אתה חייב לקבל קישוריות לגיטימית כדי לא להשפיע על קישורים נכנסים באתר שלך על ידי הרשמה לפורומים שקשורים לתחום של האתר שלך ואז התחילו לענות על שאלות אחרות ככל שתוכלו עם פיתוח קישור קישור לאתר שלכם בחתימה.

רביעית: מודעות בתשלום

מודעות בתשלום במודעות גוגל או מודעות גוגל או במודעות בפייסבוק או בפורומים ואתרים הן אחת הדרכים הטובות ביותר להביא מבקרים ממוקדים לאתר שלך וזה מועיל לך אם תוכן האתר שלך הוא ייחודי ושימושי ימשיך למבקר באתר שלך לקרוא את המאמר עד הסוף ניתן לעבור למאמרים אחרים למשוך תשומת הלב של המבקר ולכן להיות שהות ארוכה באתר שלך במשך זמן רב ובכך לדווח על גוגל בוט להיות טוב ובעד אתרך ועוזר לקדם את האתר שלך בתוצאות של מנועי חיפוש.

חמישית: קנה קישור קישור

יתכן שאין לך ניסיון רב בכדי לנצל את קישורי הקישור הטובים ביותר החזקים והשימושיים לאתר שלך, או שלא יהיה לך מספיק זמן לבצע משימה זו אם יש לך אתר אחד או יותר ובשביל זה סיפקנו את כל שירותי קישורי הקישור לאתרים והמחירים הנמוכים ביותר והקישור הקישור האיכותי ביותר שימושי לאתר שלך בנוסף לזמינות של סוגים רבים.

אודות על avichay

בדוק גם

כמה עולה בניית אתרים ?

כמה עולה בניית אתרים ?

העלות הממוצעת לבניית אתר אינטרנט נעה בין 1,000 ש"ח ליותר מ-100,000 ש"ח. מספר גורמים משפיעים על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *