דף הבית / רשתות חברתיות / 5 טיפים להגברת מעורבות הלקוחות שלך בדף הפייסבוק

5 טיפים להגברת מעורבות הלקוחות שלך בדף הפייסבוק

יש הבדל גדול בין מספר המעריצים בעמוד פייסבוק לבין הפעילות באותו דף! אין זו דרישה שמספר המעריצים בדף שווה למספר האנשים המקיימים אינטראקציה בדף.

רבים חושבים שהחשוב ביותר הוא מספר המעריצים – כלומר שלחצו על כפתור הלייק אך להפך הוא החשוב ביותר הוא מספר האינטראקציות בעמוד.

שניהם מייצגים את מספר האנשים שהגיעו לפוסטים שלך וקיימו איתם אינטראקציה על ידי פרסום מחדש, הגיבו או אפילו אהבו אותם.

להלן חמישה טיפים שיעזרו לכם לקדם יותר את דף הפייסבוק של החברה או החנות שלכם, מבלי להזדקק למודעות ממומנות.

ראשית, בחר את הקהל שלך:

אתה צריך להתמקד היטב בקהל שאליו אתה רוצה למקד.

עליכם גם ללמוד את זמני הגלישה בדף שלכם, וכל זאת בכדי להבין היטב את אופי העוקבים שלכם ולכן תוכלו לבחור את הנושאים החשובים והמושכים ביותר עבורם בצורה מדויקת יותר.

שנית, השאלון:

שאלת שאלות היא אחד הפרסומים החשובים ביותר המגדילים את העניין של העוקבים אחר העמוד שלך בפייסבוק, אתה פשוט שואל שאלות הקשורות לתוכן העמוד שלך.

אם הדף שלך קשור לחדשות טכנולוגיות, למשל, אתה יכול לשאול שאלה לגבי המכשירים הכי פופלרים באינטרנט ? האם מדובר בסמארטפון או במחשב נייד ? וכן הלאה.

או אם הדף שלך מתייחס לחדשות בידור, אז אתה יכול לשאול שאלה לגבי איזה סרט או סדרה קיבלו הכי הרבה צפיות ? או איזה זמר אתה יותר אוהב ? שאלות כגון אלו הגולשים עונים עליהם ומתחיל פעילות באתר שלך.

שלישית: תמונות:

תמונות הן תשומת הלב החשובה ביותר של העוקבים שלך, במיוחד אם התמונות מכילות מידע או אמרות של ידוען, או מכילות טקסט בגופן גדול וברור וסוג הפונט והצבעים מושכים את העיניים.

כמו גם תמונות המכילות נוף או שמכילות בדיחות מרשימות את העוקבים ומניעות אותם לכתוב תגובות ולייקים בפוסט.

כאן אתה צריך גם לבחור תמונות לפי אופי העמוד שלך לא סביר שהדף שלך מתעניין באוכל ומתכונים, ואז לפרסם תמונות הקשורות לעניינים פוליטיים, במקרה זה לא יהיה פעילות טובה של גולשים בדף שלך.

רביעית: האשטג:

השימוש באשטג באתרי רשתות חברתיות הוא חשוב מאוד, אך עליכם להשתמש בו בצורה הנכונה שכן עדיף להשתמש באשטג עם המילים הידועות ונמצאות בשימוש תדיר.

אם גולש ניגש באופן פעיל אל האשטג, הוא גם יראה את הפוסטים שלך בפוסטים הקשורים ל-hashtag, ועוזר להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות של הדף שלך.

חמישית: הגרלות:

הגרלות הן אחד הדברים המרגשים ביותר עבור הקהל.

עדיף לקבוע את הפרס שלך, להיות גדול ובעל ערך, ולהיות רלוונטי לאינטרסים של העוקבים שלך. התמקדות במטרת התחרות היא להגדיל את מספר האינטראקציות בדף שלך ולעודד את העוקבים להשתתף.

כמו כן, הפוך את התחרות להניע את העוקבים לבצע פרסום מחודש בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים, והכי חשוב להפוך אותה לטווח קצר כדי להוסיף קצת התרגשות.

כל שבוע עד שבועיים לכל המאוחר, הפוך את זה לתחרות מהנה שכן אנשים אוהבים את ההתרגשות.

לסיכום, התוכן הקשור לדף שלך הוא המפתח לדאוג לספק את העוקבים שלך לפני שאתה חושב כיצד לגרום להם ליצור אינטראקציה עם הדף שלך.

התוכן הוא המלך והוא יהיה הגורם הראשון שיוצר פעילות בדף שלך מלבד יישום הטיפים שהזכרנו.

אודות על avichay

בדוק גם

מה זה Google Drive

מה זה Google Drive ?

לחוץ בזמן ? הכנתי עבורך תוכן עניינים: כונן גוגל דרייבאפליקציית Google Driveכיצד להשתמש ב- Google …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *