דף הבית / רשתות חברתיות / מה זה טיק טוק ? כל מה שאתם צריכים לדעת ! בשמה הקודם מיוזיקלי

מה זה טיק טוק ? כל מה שאתם צריכים לדעת ! בשמה הקודם מיוזיקלי

אחרי שהבנו בקצרה מה זה טיק טוק ? יש להבין מה זה מיוזיקלי ?

מיוזיקלי הייתה אפליקציית הזרמת ושיתוף וידיאו פופולרית לטווחים קצרים (15 שניות), עם למעלה ממאה מיליון משתמשים, עד אוגוסט 2018. האפליקציה אפשרה למשתמשים שפע של אפשרויות מוזיקה ודיאלוג, בעזרתן יכלו לסנכרן שפתיים עם קטעי קול ולבצע סרטונים מצחיקים.

האפליקציה זכתה לפופולריות רבה בקרב כמה יוצרי תוכן שעלו להיכל התהילה על סמך התוכן המרתק שלהם ב-מיוזיקלי.

המשתמשים שיתפו סרטוני מיוזיקלי בפלטפורמות של מדיה חברתית כמו אינסטגרם, מה שהניע את הפופולריות של האפליקציה.

עם זאת, באוגוסט 2018, האפליקציה השתלטה על ידי חברה סינית ByteDance ומשתמשיה הועברו לטיק טוק.

כל התוכן והחשבונות שהופיעו ב-מיוזיקלי הועברו אוטומטית לאפליקציית טיק טוק החדשה.

מה זה טיק טוק

מה זה טיק טוק ? איך זה שונה מ-מיוזיקלי

מה זה טיק טוק ? היא אפליקציה שמבוססת על אותו שיטת פרסום סרטוני וידיאו בצורה קצרה 15-60 שניות אך היא רחבה בהיקפה בהרבה ובניגוד ל-מיוזיקלי אינה מתמקדת רק בסנכרון שפתיים למוזיקה.

אפליקציית טיק טוק מציעה למשתמשים מבחר רחב של צלילים וקטעי שירים, יחד עם האפשרות להוסיף אפקטים ופילטרים מיוחדים. יש גם אפשרות להוסיף ישירות סרטונים שנוצרו בטלפון שלך.

בספטמבר טיק טוק הוסיפה את תכונת התגובות המאפשרת למשתמשים להקליט את התגובות שלהם לסרטונים ולשתף. טיק טוק הוסיפה גם פיצ'ר רווחה דיגיטלי המתריע בפני המשתמשים כאשר הם מבלים יותר משעתיים באפליקציה.

האפליקציה החדשה מקודמת כרשת חברתית לשיתוף וידיאו. משתמשי טיק טוק יכולים ליצור מגוון סרטונים הנעים מאתגרים, סרטי ריקוד, קסמים וסרטונים מצחיקים. הגורם המבדיל את המפתח בין מיוזיקלי לטיק טוק הוא שלאחרון יש היקף רחב בהרבה ליצירת וידיאו.

מה זה טיק טוק – איך טיק טוק התחילה להיות פופולריות

אחרי שענינו על מה זה טיק טוק, יש לשאול איך נהיתה פופלרית כל כך ? מאז השקת טיק טוק, הפופולריות שלה גדלה מאוד. באוקטובר 2018 זו הייתה אפליקציית התמונות והווידיאו שהורדת ביותר בחנות אפל, ברחבי העולם. על פי הדיווחים, האפליקציה צברה למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים בחודש, כאשר ארה"ב היא המדינה הפופולרית ביותר בה הורדתה למעלה מ-80 מיליון פעמים.

כמה מהסיבות העיקריות העומדות מאחורי הזינוק בפופולריות של אפליקציית טיק טוק הן:

המלצות ידוענים

האפליקציה חביבה ומשתמשת בכמה מפורסמים, כמו ג'ימי פאלון, שעזרו להניע את הפופולריות של האפליקציה.

האפליקציה שילמה שותפויות עם כמה מפורסמים, באזורים שונים, המקדמים את האפליקציה לקהלים מקומיים.

התעניינותו של ג'ימי פאלון באפליקציה החלה באופן טבעי אך לאחר מכן נוצרה על ידי האפליקציה, באמצעות שותפות בתשלום.

בנובמבר 2018 ג'ימי פאלון התחיל קטע "אתגרים" בתוכנית שלו והשתמש ב-טיק טוק כפלטפורמה לאתגר.

הוא דחק בצופיו לקחת על עצמם את האשטג- #TumbleweedChallenge ולפרסם סרטונים ב-טיק טוק של עצמם מתגלגלים כמו נענע.

מגיש הטלוויזיה עצמו לקח את האתגר, להתחיל את המגמה הזו.

מה זה טיק טוק #TumbleweedChallenge של ג'ימי פאלון

תמונה דרך טיק טוק

האתגר הפך לוויראלי ואסף מעל 8,000 כניסות ו-10.4 מיליון התקשרויות, תוך שבוע.

לאפליקציית טיק טוק יש גם שותפויות ידוענים באזורים אחרים.

כשהיא הושקה ביפן, האפליקציה החלה להתפרסם על ידי ידוענים כמו קינושיטה יוקינה, קארי פמיו פמיו ווטאנבה נעמי.

בתאילנד שיתף פעולה טיק טוק עם סלבריטאי המדיה החברתית קייקאי סאליידר, ובהודו עם עאשיקה בהטיה.

שותפויות ידוענים היו טקטיקה מרכזית באסטרטגיית ההתרחבות הגאוגרפית של טיק טוק.

האפליקציה משתמשת בסלבריטאים ומשפיעים בכדי להניע באז סביב הרציף ולהפיק תוכן ויראלי.

ידוענים אלה לא רק מפרסמים תוכן ב-טיק טוק אלא גם מקדמים את טיק טוק בערוצי מדיה חברתית אחרים.

לדוגמא, בפוסט שלמטה, הסלבריטאית ההודית, אשיקה בהטיה, קידמה את אפליקציית טיק טוק באינסטגרם.

מה זה מיוזיקלי סלבריטאי הודי, עאשיקה בהטיה

תמונה דרך אינסטגרם

מלבד שותפויות בתשלום, המותג נהנה גם משפיעים חברתיים פופולריים ומפורסמים המשתמשים בפלטפורמה.

ידוענים אלה עוזרים להכניס את העוקבים שלהם לאפליקציית טיק טוק.

תוכן מקומי

גורם מניע נוסף לפופולריות של אפליקציית טיק טוק הוא העובדה שלמרות היותה אפליקציה עולמית, יש לה דגש חזק על תוכן מקומי.

האפליקציה מנהלת לרוב תחרויות ואתגרים מקומיים ולוכדת מגמות מקומיות באמצעות שימוש בחשימות מקומיות.

חברת טיק טוק מנהלת את תחרות "מיליון האודישנים" ברחבי מספר מדינות, בנפרד.

לכל תחרות נותנים למשתתפים נושאים ליצירת סרטונים ואז מוענקים יוצרי הווידיאו המובילים.

תחרות זו לא רק מובילה ליצירת אלפי סרטונים מקומיים, עבור כל מדינה בה היא מתקיימת, אלא גם עוזרת ליוצרי טיק טוק להשיג הכרה ועוקבים.

תחרות אחת כזו שהתקיימה ברוסיה בספטמבר 2018 צברה 31,000 כניסות וידאו ומיליוני צפיות ממשתמשי טיק טוק.

כך, זה עזר לקדם את האפליקציה במדינה.

האפליקציה משתמשת גם ב-אשטגים מקומיים במגמה כדי להציע למשתמשים שלה נושאים ליצירת תוכן.

זה עוזר לאפליקציה לנצל מגמות מקומיות ולייצר תוכן ויראלי לפלטפורמה. לדוגמה, "ריקוד אצות ים" היה סוג וידיאו מהנה שהפך לוויראלי בסין.

עשרות אלפי משתמשי טיק טוק יצרו סרטון בנושא זה.

טיק טוק גם שולחת המלצות בהתאמה אישית לכל אחד מהמשתמשים בה.

זה מבטיח שמשתמשי טיק טוק יתעדכנו תמיד בסרטוני הווידיאו האחרונים ומעולם לא יצאו מרעיונות ליצירת וידאו.

באמצעות טכניקות אלה, טיק טוק הצליחה לסלק את הלוקליזציה בקנה מידה עולמי.

יצירה קלה, שיתוף וצפייה בתוכן

אפליקציית טיק טוק פישטה את יצירת ושיתוף הווידיאו ולקחה אותה לשלב הבא.

כל המשתמשים צריכים לעשות זה לרשום כל דבר מהשגרה היומית שלהם ולפרסם אותם באופן מיידי.

בגלל הפורמט הקצר, לא יצירת וידיאו ולא תהליך הצפייה דורשים הרבה זמן או מאמץ.

בנוסף, תוכן וידאו קצר טופס זה מופעל ברגע שמשתמש פותח את האפליקציה. הסרטונים מתחילים לנגן אחד אחד וצופה הולך לאיבוד בים של תוכן וידאו מהנה, מבדר וממכר.

בשל אופיו הממכר הזה של סוג התוכן, קל מאוד לאנשים להמשיך לצפות בסרטונים אקראיים במשך שעות.

כיצד מותגים יכולים לנצל את טיק טוק?

ל-טיק טוק אין מקום למודעות תצוגה מסורתיות והיא אפילו לא מתחרה עם פלטפורמות מדיה חברתיות אחרות, מבחינת היותה ערוץ שיווקי.

עם זאת, בזכות הצמיחה המהירה והגידול בפופולריות, מותגים רבים מבינים כעת את הפוטנציאל של טיק טוק כערוץ שיווקי.

מספר מותגים השתמשו בטכניקות כמו אתגרי טיק טוק ותחרויות כדי לגרום למשתמשים לייצר תוכן הקשור למותג.

מותגים גם ממנפים אשטגים, באופן פחות או יותר דומה לזה שבפלטפורמות המדיה החברתית האחרות, כדי לקדם את קמפיין השיווק שלהם ב-טיק טוק.

קח למשל את קמפיין #InMyDenim של המותג Guess.

ב -1 בספטמבר 2018, המותג Guess השתלט על טיק טוק והזמין את כל משתמשי טיק טוק, אמריקאיים, לאתגר ה- hashtag #InMyDenim שלהם.

התחרות הפצירה במשתמשים ליצור תוכן וידאו לובש ג'ינס (כמובן) ושימוש ב-hashtag.

זו הייתה תחילתה של שותפויות המותג של טיק טוק בארה"ב.

דרך נוספת בה מותגים יכולים להשתמש ב-טיק טוק היא לשתף פעולה עם ידוענים של טיק טוק כדי ליצור תוכן פרסומי ספציפי למותג.

זה יהיה דומה לכל שיתוף פעולה משפיע אחר, רק עם פורמט הווידיאו של טיק טוק בן 15 שניות.

עתידו של טיק טוק

הפופולריות הנוכחית של אפליקציית טיק טוק מדהימה אך עדיין אינה מבטיחה שהיא תגיע אי פעם לרמות שהשיגו רשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם ו-יוטיוב.

Vine הייתה פלטפורמה לשיתוף וידאו פופולרית במיוחד באותו היום, אך היא לגמרי מחוץ לתמונה כעת.

ויש עוד הרבה אפליקציות שעלו במהירות לתהילה ואז נעלמו.

כדי לשמור על הפופולריות הנוכחית, טיק טוק תצטרך להמשיך לחדש ולמצוא דרכים חדשות לעסוק בבסיס המשתמשים שלהם.

הם גם יצטרכו להפוך את הפלטפורמה לידידותית יותר לשיווק עבור מותגים על מנת להקים את האפליקציה כרשת חברתית שהולכת להישאר.

עם יותר מותגים המחפשים טיק טוק להרחיב את טווח ההגעה השיווקי שלהם במדיה החברתית, טיק טוק בדרך הנכונה.

אם הוא מסוגל לנצל את ההתקשרויות עם המותג, הוא בטוח יצמח עוד יותר ואולי אפילו יוכל להתמודד עם פלטפורמות מדיה חברתיות אחרות.

סיכום – מה זה טיק טוק ?

על קצה המזלג, אחרי שהבנו מה זה טיק טוק שהיא אפליקציה מהנה, משעשעת וממכרת שזכתה לעלייה בפופולריות בחודשים האחרונים. לאפליקציית טיק טוק יש גם פוטנציאל להפוך לפלטפורמת השיווק והרשתות החברתיות הגדולה הבאה.

עם זאת, עדיין לא נראה כיצד יוצרי האפליקציות ממנפים פוטנציאל זה ושומרים על הפופולריות הנוכחית של האפליקציה.

לאיזה סוג של תוכן טיק טוק אתה מכור? 

אודות על avichay

בדוק גם

110 אתרי תמונות בחינם ללא זכויות יוצרים להורדה בחינם

110 אתרי תמונות בחינם ללא זכויות יוצרים להורדה בחינם

במדריך זה תמצאו מעל 110 אתרי תמונות בחינם ללא זכויות יוצרים, אתרים להורדת תמונות בחינם, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *