דף הבית / פרסום בגוגל – המדריך השלם

פרסום בגוגל – המדריך השלם

פרסום בגוגל עוזר לעסק שלך להביא לקוחות חדשים או הפניות דרך מודעות חיפוש בגוגל אדוורדס, מודעות רשת לתצוגה ומודעות יוטיוב.

וזה נראה לכאורה די פשוט ניהול קמפיינים בגוגל …

אבל פרסום בגוגל אדוורדס יכול להיות קשה ליישום אם לא מבינים את העקרונות. כמו נושאים כגון: פרסום ממומן בגוגל | ניהול קמפיינים בגוגל | פרסום בגוגל מחירים ועוד.

ואם אתה לא מעודכן בפלטפורמה של גוגל אדוורדס ? אם אינך מנצל את כל התכונות והאסטרטגיות החדשות?

ההצלחה שלך יכולה להפוך לסיוט יקר.

פרסום בגוגל אדוורדס הושק בשנת 2000, כאשר גוגל טיפלה ב 20 מיליון חיפושים דלים מדי יום.

כעת הם מטפלים במיליארדים, וב גוגל מודעות מיליוני מפרסמים המשתמשים ברשתות המודעות שלהם כדי להפוך את המחפשים ומשתמשי האינטרנט ללידים ומכירות.

זה מוערך כי בשנת 2020 , 36 אגורות מכל שקל הפרסום הדיגיטלי יוקדש בגוגל מודעות.

אבל מודעות בגוגל היא אחת הפלטפורמות המאתגרות ביותר כשמדובר במעקב אחר ההצלחה שלך. אתה יכול להוציא במהירות מאות, אם לא אלפי שקלים, ולראות מעט החזר השקעה.

הערכים הם קשים לביסוס ואתה יכול למצוא את עצמך משקיע אלפי שקלים ללא תוצאות. אז איך אתה יודע אם פרסום בגוגל מתאים לך ? מהו פרסום בגוגל מחירים וכיצד הוא עובד ?

מדריך זה ייקח לך זמן. הוא כל כך מלא במידע שאתה לא יכול פשוט לדפדף בו, אתה צריך לקרוא אותו.

יש לנו הרבה מה לעבור, אז בואו נתחיל ללמוד על פרסום ממומן בגוגל בהצלחה!

תוכן עניינים הצג

פרסום בגוגל מחירים – מה זה פרסום ממומן בגוגל ?

פרסום ממומן בגוגל במילים פשוטות, פרסום בגוגל מחירים לפי קליק באמצעות מודעות ממומנות כוללות את רשתות הפרסום של גוגל ברשת החיפוש, ויוטיוב.

פרסום ממומן בגוגל לדוגמה, כך נראית מודעת חיפוש בגוגל עבור חיפוש נתון:

ניהול קמפיינים בגוגל

להלן מראה מודעת תצוגה של גוגל באתר CNN.com:

והנה איך נראית מודעת יוטיוב, הצגת מודעת טריילר לקולנוע לפני סרטון טריילר לקולנוע גם זה נחשב פרסום ממומן בגוגל:

חברות משלמות לגוגל כסף על סמך קליקים שיופיעו, בתקווה לתפוס קונים מעוניינים ולייצר לידים או מכירות.

גוגל מרוויחה כסף מהמפרסם בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעה.

פרסום ממומן בגוגל זה די פשוט נכון ?

ממשק המשתמש החדש של מודעות גוגל (ומה זה מביא איתו)

לאלו מכם פשוט טבלו את הבוהן במודעות גוגל, אתם במזל. הם הוציאו עדכון חדש ממש לאחרונה וזה ממש שיפור.

הממשק החדש ידידותי יותר למשתמש ומציע דיווח אנליטי מעולה:

ניהול קמפיינים בגוגל

הממשק החדש מקל על המפרסמים ליצור קבוצות מודעות וגישה למחזור בין מסעות הפרסום שלהם מלוח מחוונים אחד.

הוא מציע תמונות של קמפיין, תובנות מתקדמות, ודף הסקירה החדש (שמציג את כל חשבון הפרסום שלך ברגע שאתה נכנס).

מהו ציון האיכות וכיצד הוא עובד?

ציון האיכות הוא מרכיב מכריע בהפעלת קמפיין מוצלח של מודעות גוגל.

זה מורכב משלושה גורמים עיקריים:

  1. דף הנחיתה של קמפיין המודעות שלך: כמה מהיר טוען דף הנחיתה שלך? מהו שיעור ההמרות? מה שיעור הכניסה? בקיצור, האם גוגל שולחת את האנשים שלוחצים לאתר שנראה כאילו הוא מענה לצרכים שלהם?
  2. שיעור קליקים צפוי: כיצד פועלים בדרך כלל ניהול קמפיינים בגוגל שלך ? האם שיעור הקליקים שלך טוב או גרוע מהממוצע?
  3. רלוונטיות מודעה: עד כמה המודעה שלך ספציפית ביחס לחיפוש?

מדוע ציון האיכות חשוב מעבר לדירוג המודעה?

מצאנו כי ציוני איכות ורלוונטיות גבוהים יותר מביאים לשיעור קליקים גבוה יותר ולירידה משמעותית בעלויות לקליק:

שיפור ציון האיכות שלך הוא דרך נהדרת לדרג את המודעות שלך גבוה יותר מבלי שתצטרך להציע הצעות גבוהות יותר. אתה יכול להפחית את העלויות לקליק ולשפר את הביצועים שלך על ידי התמקדות בשלושת הגורמים המרכיבים את ציון האיכות.

האם פרסום ממומן בגוגל מתאים לי ?

אני שומע את השאלה הזו הרבה: האם פרסום ממומן בגוגל מתאים לעסק שלי ? אני פשוט לא חושב שזה יעבוד בשבילי.

או אפילו נפוץ יותר: פרסום ממומן בגוגל לא עובד בשבילי.

כדי להבין אם מודעות גוגל מתאימה לעסק שלך, אתה צריך לשאול את עצמך שאלה אחת מכרעת: האם יש לך תקציב לחסוך?

אם יש לך כסף לחסוך ולא אכפת לך להפסיד כסף זה, מודעות גוגל מתאימה לך. כמו שאומר האמרה הישנה, ​​אתה אף פעם לא יודע אם אתה לא מנסה.

מודעות גוגל יכולות לעבוד כמעט בכל עסק. זה רק עניין של ניסוי וטעייה. לפי מודעות:

חברות מכפילות בממוצע את ההחזר על ההשקעה שלהן בפלטפורמה.

כלומר רוב המשתמשים ימצאו ככל הנראה הצלחה באמצעות פרסום ממומן בגוגל.

אתה רק צריך להיות מוכן לגלגל את הקוביות ולבדוק את המים. אפילו אם יש לך 50 שקל לחיסכון, זו דרך נהדרת לבדוק את השוק ולראות אם מודעות יכולות להיות טובות לעסק שלך.

אבל אם אתה רוצה משהו יותר קונקרטי, בוא נדבר על נתונים ממוצעים בענף לגבי עלות לקליק.

עלות לקליק היא הכסף שתחיוב לגוגל עבור כל לחיצה על המודעות שלך.

העלות הממוצעת עבור כל קליק על מודעות גוגל בכל הענפים הוא 2.69 ש"ח ברשת החיפוש, וזה 0.58 ש"ח ברשת המדיה. בהכרת נתונים אלה, אתה יכול לצפות לשלם כמה שקלים עבור כל קליק, תלוי בנישה שלך ובתעשייה שלך. בשלב הבא תוכלו להסתכל על שיעור ההמרות הממוצע בענף שלכם. עם נתונים אלה יחד עם עלויות ממוצעות לקליק, תוכלו להתחיל לחשב כמה זה יעלה לכם להנחית המרה אחת.

לדוגמה, אם התעשייה שלך מכונית, המחיר הממוצע לקליק שלך הוא 1.43 שקל ושיעור ההמרות הממוצע שלך הוא 2.27%. משמעות הדבר היא לקבל המרה יחידה, דרוש לך כ 45 ביקורים ותשלם כ-64.35 ש"ח עבור המרה.

בצע חישוב פשוט זה בעצמך על ידי איתור שיעור ההמרות הממוצע והעלות לקליק שלך. לאחר מכן, ראה כמה קליקים שיידרשו כדי לבצע המרה וכמה תשלמו עבור זה.

אם העלויות עולות על השוליים שלך, מכירת מוצר ספציפי זה ישירות באמצעות מודעות גוגל אינה אפשרות מעשית.

זכור שכל המטרה של מודעות היא להרוויח כסף, ולא רק להשיג מכירות באמצעות פרסום ממומן בגוגל.

אתה לא רוצה מכירות שמתפרקות. אתה רוצה להביא מכירות ותוצאות לעסק שלך עם החזר על ההשקעה חיובי.

סוגי פרסום בגוגל אדוורדס עם מודעות ממומנות

גוגל מודעות מציעה כמה סוגים שונים של פרסום עבור חברות.

אתה יכול לבחור בין ארבע דרכים שונות שתוכל למצוא אצל מחפש נתון:

נכון לעכשיו, אתה יכול להופיע במודעות לתצוגה, מודעות וידאו, מודעות ברשת החיפוש ומודעות מבוססות אפליקציה.

רשת החיפוש היא הפופולרית מכולם.

מודעות ברשת החיפוש מופיעות כמודעת טקסט עבור חיפוש בגוגל נתון.

לדוגמא, נניח שמישהו צריך אינסטלציה בקרבת מקום והם מחפשים אינסטלטור. אתה יכול להופיע כמודעה בגוגל עבור החיפוש ברשת החיפוש:

רשת החיפוש פועלת על ידי מיקוד למילות מפתח ספציפיות שאליהן ברצונך להופיע.

אתה מציע להם להופיע גבוה יותר ולקבל סיכוי טוב יותר ללכוד מבקרים ולהמיר תנועה בתשלום.

בשלב הבא, יש לנו את רשת התצוגה.

מודעות לתצוגה פועלות כמודעות טקסט או באנר ויכולות להופיע ב-Gmail ובאתרים שונים ברשת התצוגה.

עסקים משתמשים בהם לרוב לשיווק מחדש כדי להחזיר מבקרים באתר שלא התגיירו.

אם שמתם לב למודעה באתר כלשהו, ​​היא ככל הנראה מרשת התצוגה.

מודעות מבוססות וידאו מאפשרות לך ליצור מודעת וידאו שתופיע בסרטוני יוטיוב:

לבסוף, יש לך את מודעות האפליקציות המאפשרות לך לפרסם ביישומים פופולריים מבוססי רשת של גוגל.

עם תוספות חדשות, אתה יכול גם ליישם את קניות גוגל אם אתה מנהל אתר מסחר אלקטרוני, ומאפשר לך לפרסם מוצרים ישירות בגוגל באמצעות החנות המקוונת שלך:

נכון לעכשיו, צורות הפרסום הפופולריות ביותר נוטות להיות: רשת חיפוש ומבוססת תצוגה.

קל להתקין אותם עם מעט עבודה יחסית וללא צורך בהפקת וידיאו.

אם אתם מעוניינים להופיע בחיפושים פופולריים בענף ולקבל ייעוצים או מכירות חדשים, רשת החיפוש היא מקום נהדר לעשות זאת.

כיצד להשתמש במודעות גוגל

מוכנים להתחיל עם פרסום בגוגל אדוורדס באמצעות מודעות ממומנות ?

ובכן, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתעקוב אחר פרוטוקול ההתקנה של מודעות גוגל.

הם בדרך כלל מובילים משתמשים שוללים בתהליך ההתקנה, ומקלים הרבה יותר על הוצאת כסף מבלי לראות החזר.

אם אתה רוצה לעבור במהירות מאפס לגיבור, עקוב אחר ההדרכה הקלה הזו של מודעות גוגל, ותהיה פועל תוך זמן קצר.

כדי להתחיל, עבור אל מודעות וצור חשבון חדש.

לחץ על "התחל עכשיו" כדי ליצור את חשבון גוגל מודעות החינמי שלך.

כיצד לבחור תקציב

עבור תקציבים יומיים, אין תקן "גודל אחד מתאים לכולם".

בעיקרו של דבר, אתה רוצה לבחור מספר שאתה מרגיש בנוח לבזבז בו מדי יום ולהתאים אותו משם.

זכור שתמיד תוכל לשנות את המספר הזה אחר כך.

כיצד לבחור קהל יעד

בשלב הבא בחר את מיקום הקהל שלך לפרסום:

אם אתה מוכר רק בארצות הברית או בקנדה, הקפד לבחור בזה.

אינך רוצה לבזבז את כספך על קליקים שלא יקנו ממך או שאינך יכול למכור להם.

כיצד ליצור קהלים מותאמים אישית

בנוסף למיקוד ולדמוגרפיה לפי מיקום, מודעות אורזות כמה שיטות קהל מותאמות אישית עוצמתיות המתחרות כמו הפייסבוק, לינקדאין וטוויטר.

כדי ליצור קהלים מותאמים אישית, פנה אל מנהל הקהל במרכז השליטה של ​​המודעות שלך:

כאן תוכלו ליצור קהלים מותאמים אישית המבוססים על שתי קבוצות זיקה וכוונה:

עם קהלי זיקה, אתה יכול ליצור קבוצה מותאמת אישית חדשה המבוססת על תחומי עניין, כתובות אתרים, מקומות או יישומים ניידים:

לדוגמה, אם אתה רוצה למקד לאנשים המעוניינים בריצת מרתון, אתה פשוט מקליד את הביטוי הזה ולוחץ על Enter. בשלב הבא תוכלו להתחיל להוסיף תחומי עניין נוספים שקשורים ישירות לשכלול הקהל:

עם קהלים עם כוונות מותאמות אישית, אתה יכול לבסס את הרשימה שלך על מה המשתמשים מחפשים:

לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרי מסחר אלקטרוני כמו טלוויזיות או נעלי כדורסל, אתה יכול להזין כתובת אתר של מאמר השוואה. זה מסמן כוונה גבוהה לרכוש מכיוון שאנשים הצופים בביקורות השוואה קרובים להמרה ולקבלת החלטת רכישה.

קהלי כוונות אורזים כלים עוצמתיים שיעזרו לכם ללכוד משתמשים בכל שלב במשפך. כך תוכלו ליצור מספר קמפיינים ולשנות את ההצעה עבור כל קהל עם כוונות מותאמות אישית!

כיצד ליצור רשימת שיווק מחדש

לאחר יצירת קהלים מותאמים אישית והכנסת תנועה באמצעות מודעות, אתה יכול ליצור רשימות שיווק מחדש.

מה הם? שיווק מחדש הוא הפעולה של שליחת מסרים שיווקיים נוספים לאנשים אליהם שיווקתם בעבר.

לדוגמה, אם מישהו ביקר באתר שלך אך עזב מבלי לקנות ממך, אתה יכול בקלות להפעיל קמפיין לשיווק מחדש כדי להחזיר אותו.

למה לך? כי 98% מהאנשים לא רוכשים בביקורם הראשון באתר שלך!

כדי ליצור רשימת שיווק מחדש, פנה אל מנהל הקהל שלך וצור רשימת חדשה על בסיס מבקרים באתר, משתמשי אפליקציות, יוטיוב או רשימת לקוחות משלך:

זה יאפשר לך למקד לאנשים שביקרו באתר שלך או שראו את המודעה שלך אך לא קנו.

מחקרים אחרונים מראים שלקמפיינים לשיווק מחדש יש עלות נמוכה יותר בקליק של 22% לקליק ועלויות נמוכות ב 25% להמרה לעומת קמפיינים רגילים.

שיווק מחדש הוא חסכוני וגם מייצר המרה.

כיצד לבחור רשת

כעת תוכלו לבחור את הרשתות עליהן תרצו לפרסם:

זכור: רשת החיפוש מאפשרת לך להציע הצעות מחיר למילות מפתח, המכונות "שאילתות חיפוש" שמשתמשים אמיתיים מחפשים ברשת.

לדוגמה, אם מישהו מחפש "נעלי כדורסל", אתה יכול להציע במונח זה להופיע בתוצאות החיפוש המובילות כמו זו:

רשת המדיה היא המקום בו אתה יכול לפרסם באופן חזותי באתרי תוכן בגוגל ובאתרי שותפי תוכן.

כדוגמה, כך ייראו המודעות שלך באתר נתון:

אתה יכול למקם את המודעות שלך מבוססות הוויזואלית באתרים שונים ולהגיע ללקוחות חדשים או כאלה שביקרו בעבר באתר שלך.

קהלים בתוך השוק מגיעים לקמפיינים ברשת החיפוש

פרסום בגוגל מחירים לפי קליק משתמש במודעות כעת בלמידה של מכונות כדי לזהות קהלים בשוק בכל רשת החיפוש. אמנם זה לא מושג חדש, אך הוא היה זמין בעבר רק ברשת המדיה של גוגל.

באמצעות קהלים בתוך השוק, פרסום בגוגל אדוורדס יכול לזהות קונים עם כוונת רכישה. זה עושה זאת על ידי איסוף נתוני שאילתות חיפוש וניתוח הפעילויות המקוונות של הלקוח הפוטנציאלי.

הערכים שהוא מודד כוללים את התוכן של אתרים אחרונים שהם ביקרו, אילו מודעות קשורות לחצו עליהם והיכן המירו עבור חברות אחרות.

קהלים בתוך השוק יכולים להיות לא יסולא בפז עבור חברה מכיוון שהם עוזרים לך למצוא קונים שמתקרבים לסוף מחזור הקונה שלהם. התהליך רק יעיל יותר עם הזמן כשהמערכת ממשיכה להבין מה עובד ולא עובד דרך למידת מכונה.

גוגל ממליצה לערבב את קמפיין הקהלים שלך בשוק עם קמפיינים לשיווק מחדש קיימים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהמרות. זה מגביר את טווח ההגעה שלך מבלי לוותר על הרלוונטיות.

ריגול אחר מתחרים כדי לקבל רעיונות ניהול קמפיינים בגוגל

לאחר שתבחר ברשת שעליה ברצונך לפרסם, תמיד כדאי מאוד לרגל אחרי המתחרים שלך.

לפני שאתה צולל במודעות שעולות כסף, מחקר צריך להיות הצעד הבא שלך בשביל ניהול קמפיינים בגוגל.

זה יכול לעזור לך להעריך את השוק הנוכחי בכל הקשור לטקסט של מודעה להצעות ערך ומילות מפתח למיקוד.

בנוסף, זה מראה לך מה עובד ומה לא ויכול להצית רעיונות נהדרים לכתיבת מודעות משלך או לפיתוח קריאייטיב למודעות יוטיוב ותצוגה.

הדרך הפשוטה ביותר לחקור היא לפנות אל גוגל ולחפש מילות מפתח בענף שלך כדי לראות אילו מודעות מופיעות בשביל לבצע ניהול קמפיינים בגוגל בצורה נכונה:

אתה יכול לנתח מהן הצעותיהם וכיצד הם מבנים את המודעות שלהם.

לדוגמה, כל אחת משתמשת בתוספי מודעות שונים וקריאות לפעולה, כמו ביקורת תשלום לפי לחיצה בחינם.

המפתח כאן הוא להרחיב את מה שמתחרים שלכם עושים. השתמש באלה כרמת הבסיס שלך והתמקד ביצירת מודעות טובות יותר.

בעזרת כלי כמו SEMRush תוכלו גם לנתח את מילות המפתח המדויקות בהן מתחרים שלכם משתמשים:

רשימה זו תציג בפניכם באילו תנאים הם מציעים, דפי הנחיתה שלהם עבור כל אחד מהם ואיך הם מדורגים, ותאפשר לכם את הנתונים המושלמים ליצירת הקמפיין הבא שלכם כדי להתעלות עליהם.

לרוב החברות המשתמשות במודעות מוצגות המודעות שלהן באמצעות SEMRush, מה שמאפשר לך ליצור רעיונות להעתקת מודעות מיידיות שבדרך כלל יכול לקחת שעות של סיעור מוחות:

לעולם אל תפתח קמפיין חדש מבלי לעשות מחקר מתחרה. תחסוך זמן וכסף על ידי מציאת מילות המפתח הטובות ביותר וביצוע מידות המודעות הנוכחיות כנקודת הבסיס שלך.

שימוש בכלי מילות המפתח של מודעות פרסום בגוגל אדוורדס

כעת, לאחר שבחרת ברשתות שלך, הגיע הזמן להקים כמה מילות מפתח:

גוגל מתחילה לאמר לך "הוסף כ-1520 מילות מפתח."

אל תעשה את זה. זה רעיון רע. ברצינות.

הרשה לי להסביר.

לכן, גוגל מאפשרת לך להגדיר "קבוצות מודעות" למיקוד לקבוצה של מילות מפתח.

כך תיראה קבוצת מודעות כשתוסיף 1520 מילות מפתח:

לאחר שתגדיר קבוצות מודעות אלה, תוכל להתחיל ליצור מודעות.

אבל אז אתה מבחין בבעיה.

איך לכל הרוחות אתה יכול ליצור 13 מודעות שרלוונטיות לכל המונחים המגוונים האלה?

אתה לא יכול. וכאשר המודעות שלך אינן ספציפיות ומותאמות במיוחד, אתה מקבל ציון איכות נמוך יותר.

ככל שציון האיכות נמוך יותר, כך תשלם יותר כסף עבור אותן תוצאות.

תחשוב על זה:

מה אם אתה מכוון ל"שמלה אדומה של נשים "ו"שמלה שחורה" באותה קבוצת מודעות? הם עשויים לראות מודעה שגויה, ויעלו לכם קליק יקר שאינו ממיר המרה.

במקום זאת, בחלק מילות המפתח בתהליך ההתקנה שלך, מצא מילת מפתח אחת שאליה תרצה למקד.

לחץ על 'שמור' ואז צור את המודעה הראשונה שלך המבוססת על מילת מפתח זו:

לאחר ששמרת את המודעה ומילת המפתח החדשים שלך, עבור אל החלק קבוצות מודעות בלוח המחוונים שלך.

מצא את קבוצת המודעות שיצרת זה עתה, והשלים אותה על ידי הוספת מילות מפתח בסוגי ההתאמה הבאים:

  • התאמה רחבה שונה: תנאי התאמה רחבים משתנים מאפשרים לך להופיע עבור טונות חיפושים בגוגל המכילים את מילת המפתח שלך בכל סדר.

הם בנויים כך:

+ מילת מפתח

לדוגמה, אם אתה מוכר נעלי כדורסל, זה יהיה: + נעלי כדורסל +

  • התאמה לביטוי: התאמה לביטוי יכולה לעזור לך להופיע בחיפושים המכילים ביטוי מדויק עם מילות שאילתה אחרות.

הם בנויים כך:

"מילת מפתח" "נעלי כדורסל"

לדוגמה, אם מישהו בגוגל מחפש "נעלי כדורסל אדומות", היית מופיע מכיוון שמילת המפתח להתאמה לביטוי נמצאת שם.

אבל אם מישהו מחפש "נעלי כדורסל אדומות", לא תופיע.

  • התאמה מדויקת: התאמה מדויקת תעזור למודעות שלך להופיע בחיפושים התואמים את המונח או להציג גרסאות קרובות.

זה מובנה כך:

[מילת מפתח]

קבוצת המודעות הסופית שלך צריכה להיראות כך:

לסיכום עבורך, ברצונך ליצור קבוצות מודעות לכל מילת מפתח שאתה רוצה למקד עליה באמצעות צורות התאמה רחבה לביטוי, מדויק ושינוי של מילת המפתח שלך.

באופן זה, כל מודעה שתיצור עומדת להיות מותאמת ביותר למילת מפתח זו.

במקום לנסות לכוון 23 מודעות עבור 1520 מילות מפתח, אתה ממקד ל 23 מודעות עבור מילת מפתח יחידה, נותן לך את התצלום הטוב ביותר בשיעור קליקים גבוה יותר והרבה יותר המרות בפחות כסף.

בחר את מילות המפתח הנכונות לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

בעת בחירת מילות מפתח לקמפיין המודעות החדש שלך, יש גורם מכריע אחד שיש לזכור:

כוונה.

מה מצפה המחפש לקבל מחיפוש זה? מה הם מחפשים ומה מספר החיפוש הספציפי על שלבם במסע הקנייה ?

בהתאם לשלב המשפך של משתמש נתון, החיפושים שלו יהיו שונים בהרבה.

לדוגמה, אם מישהו רק מתחיל את מסע הקנייה שלו, הוא לא יודע עדיין איזו טלוויזיה הוא רוצה. הם כנראה יחפשו להשוות בין מוצרים או לצמצם את סוג המוצר:

ואילו משתמשים הנמוכים במשפך (קרוב יותר לקנייה) יחפשו טלוויזיות, גדלים ספציפיים או היכן הם יכולים לרכוש אותם.

הכוונה חיונית למודעות מצליחות. אם אתה ממקד למילות מפתח כמו "פלזמה או lcd" עם מודעה המתמקדת בקנייה של אחת מהן, אף אחד לא יומר. הם מחפשים להשוות קודם, לא לקנות מיד.

האם אתה צריך להציע בתנאי חיפוש ממותגים?

עם כוונת מילות מפתח בראש, השאלה הבאה היא בדרך כלל: האם מתן הצעות מחיר למונחי חיפוש ממותגים שווה את זה?

מונח חיפוש ממותג פשוט מציע הצעות מחיר לחיפוש עם שם המותג שלך.

כמו זה:

מתן הצעות מחיר למונחי חיפוש ממותגים עשוי להראות חסר טעם:

מדוע אתה צריך לשלם עבור חיפושים המחפשים את החברה שלך כשאתה מדורג לראשונה באופן אורגני?

להלן מספר סיבות מרכזיות.

ראשית, הם זולים בעפר:

ושנית, המתחרים הולכים להציע במונחים המותגים שלך:

זה בלתי נמנע, ואתה לא יכול להסתכן במתחרים שגונבים את התנועה שלך ממותגת כאשר זה פרוטות לשקל כדי להציע בתנאים המותגים שלך.

צור קמפיין פשוט שרץ עם הצעות מחיר זולות בתנאים המותגים שלך. רוב הקליקים יגיעו לתוצאות האורגניות שלך בכל מקרה, לא יעלו לך כלום. אך פעולה זו מבטיחה שכמעט כל הקליקים בתשלום עדיין יעבור לאתר שלך ולא למתחרה.

מונחי חיפוש: מה הם וכיצד להשתמש בהם לקמפיינים חדשים

רשת החיפוש של מודעות מבוססת על מילות מפתח.

אתה מחפש אותם באמצעות מתכנן מילות המפתח, ויוצר קמפיינים חדשים המבוססים עליהם. בנוסף, אתה אפילו מציע עליהם.

אבל אתה לא ממש משלם עבורם.

הרשה לי להסביר:

מילות מפתח הן בדיוק זה: מילות מפתח. הם אינם בהכרח התנאים הישירים שאתה משלם עליהם. במודעות, תלוי בסוגי ההתאמה שבהם אתה משתמש, אתה משלם עבור עשרות מונחי חיפוש קשורים שונים.

אמנם יתכן שאתה מתמודד על "סוכנות תשלום לפי לחיצה" אתה משלם עבור "סוכנות תשלום לפי לחיצה בסביבי" וביטויים קשורים אחרים.

אתה יכול לראות ביטויים אלה ישירות בחשבון המודעות שלך תחת הדוח 'מונחי חיפוש' בלוח המחוונים של מילות המפתח שלך:

הדרך הטובה ביותר להשתמש בדוח זה היא למיין את התוצאות על ידי המרת מונחי חיפוש ולהשתמש בהן כרעיונות חדשים לקמפיין.

זהו מחקר מילות מפתח בחינם וקל שאתה יודע שעובד. מצא מונחי חיפוש עם שיעורי המרה גבוהים, שיעורי קליקים גבוהים ועלויות זולות.

לאחר מכן תוכל להפוך אותם ישירות לקמפיין פרסום ממומן בגוגל חדש כדי לנצל המרות זולות.

ואם אתה מוצא מונחי חיפוש שאתה לא רוצה לשלם עליהם, הנה מה שאתה צריך לעשות …

מילות מפתח שליליות: מה הם ואיך הם יכולים להפחית את ההוצאה המבוזבזת

בדוח מונחי החיפוש שלך, זה לא נדיר לשים לב למונחים שמבלבלים אותך.

לדוגמה, מתחרים אחרים או "חינם" כשאתה לא מוכר מוצרים ושירותים בחינם.

אלה מסוכנים להצלחה שלך מכיוון שאתה עדיין משלם עבור הקליקים גם אם הם לעולם לא יתגיירו.

כלומר התקציב שלך לאט לאט יכול להיות מתרוקן מקליקים שלעולם לא יקנו ממך.

למרבה המזל, מודעות פרסום בגוגל מחירים מאפשר לך להוסיף אותן כמילות מפתח שליליות, כלומר המודעות שלך לא יופיעו בתנאים אלה.

לשם כך, פשוט בחר אותם בדוח מונחי החיפוש שלך והוסף אותם כמילות מפתח שליליות:

זה ישמור על ההוצאות המבוזבזות שלך על המפרץ ויאפשר לך לבזבז כסף על קליקים שעושים המרה.

כיצד להשתמש במודעות ממומנות פרסום בגוגל מחירים לפי קליק:

עכשיו הגיע הזמן לכתוב את המודעה הראשונה שלך הממוקדת לכיוון SKAG החדש שלך.

אני ממליץ לעקוב אחר המדריך הפשוט הזה מ Unbounce:

הקפד לכלול את מילת המפתח שלך בכותרת ובכתובת האתר, שכן הדבר יסייע לסמן למחפש שהוא מוצא בדיוק את מה שהוא מחפש.

כיצד לשפר את שיעור קליקים של מודעות באמצעות תוספים למודעות

לאחר שכתבת את המודעות הבסיסיות שלך על מודעות, תוכל לשפר באופן משמעותי את הביצועים שלהן באמצעות תוספים למודעות.

תוספים למודעות הם כלים המאריכים את האורך והעומק של המודעות שלך ממש על ידי הכללת תכונות שונות כמו מספרי טלפון, כתובות ועוד.

ולדברי גוגל, יש להם את הכוח להגדיל את שיעור הקליקים שלך ב-10% לפחות.

לגוגל יש כרגע סוגים רבים של תוספים לבחירה בהתאם לסוג העסק שלך ויעדי הקמפיין שלך:

  • תוספי מיקום:

אלה יכולים להציג את הכתובת, הפרטים העסקיים ואפילו ההוראות המקומיות המשולבות במפות גוגל. אלה נהדרים להפעלת תנועה רגלית מקומית לעסק שלך.

  • תוספי מיקום של שותפים עצמאיים:

הראה למחפשים היכן הם יכולים למצוא את המוצרים שלך בחנויות קמעונאיות מקומיות. לדוגמה, אם המוצרים שלך מועברים בחנויות קמעונאיות גדולות יותר.

  • תוספי הסבר:

הוסף טקסט נוסף למודעות שלך כמו הצעות ייחודיות וקבצי CTA.

  • תוספות הודעה:

נהל שיחות הודעת טקסט עם לקוחות ישירות מהמודעה שלך.

  • תוספי Sitelink:

עודד אנשים לבקר בדפי נחיתה ספציפיים באתר שלך הקשורים להצעה המקורית שלך:

אלה התוספים הפופולרים ביותר פרסום בגוגל אדוורדס באמצעות מודעות.

השתמש באלה בקמפיין הבא שלך כדי להפוך את המודעות שלך למפורטות יותר ולשפר את שיעורי הקליקים שלך.

כיצד לתזמן מודעות פרסום בגוגל אדוורדס

כשאתה כותב פרסום בגוגל אדוורדס שלך, אתה עשוי לחשוב: כיצד אוכל להציג אותן רק בשעות העבודה?

אם אתה משתמש במספרי טלפון וכתובות כדי לנהל ביקורים מקומיים או שיחות טלפון, אתה מעוניין להציג מודעות רק בשעות הפרימיום.

אם לא, תשלם עבור שיחות טלפון שפשוט לא נענו.

כדי לתזמן מודעות, עבור אל החלק "תזמון מודעות" במרכז השליטה שלך:

כאן תוכל לערוך את היום והשעה הספציפית שתרצה להציג את המודעות שלך. התאם אישית את לוח הזמנים התואם את שעות העבודה שלך כדי להבטיח שהכסף שלך לא יבוזבז:

כיצד ליצור מודעות ספציפיות לנייד

עם תנועה ניידת שעולה על תנועה בשולחן העבודה, עכשיו זה הזמן להכניס מלאי רב יותר למודעות לנייד.

למרבה המזל, למודעות ישנם סוגים נהדרים של מודעות ספציפיות לנייד אותם ניתן לנצל:

  • חפש מודעות ברשת לנייד בלבד
  • הצג מודעות ברשת לנייד בלבד
  • מודעות לאפליקציות לנייד
  • מודעות להתקשרות טלפונית בלבד

כל אחד מסוגי המודעות הללו יעזור לך לתפוס יותר תנועה לנייד באמצעות פרסום בגוגל מחירים לפי קליק.

בעת יצירת מודעה חדשה, אתה יכול ליצור גרסאות ספציפיות לנייד על ידי הגבלת המיקוד שלך ובחירת שיחות טלפון או הורדות אפליקציה מהקטע של יעד הקמפיין:

השתמש באלו כדי ליצור קמפיינים ממוקדים במכשירים ניידים אשר יתפסו המון תנועה.

לאחר שיצרת כמה מודעות עם עותק שונה עבור כל SKAG, הגיע הזמן להגדיר את מעקב ההמרות שלך.

הגדרת דפי הנחיתה שלך

דפי נחיתה הם העמודים באתר שלך שמשתמש נתון ינחת עליהם כאשר ילחץ על המודעה שלך.

לאחר חיפוש בגוגל ומציאת המודעה שלך, משתמש ילחץ עליה ויחזור לאתר שלך.

אך אינך יכול פשוט להגדיר את דף הבית שלך כדף בו הם נוחתים.

ניהול קמפיינים בגוגל פרסום ממומן בגוגל מצליח של מודעות.

הספציפיות היא המפתח, ודף הנחיתה הוא חלק גדול מציון האיכות שלך כפי שדיברנו קודם.

דפי נחיתה טובים יותר = ציוני איכות טובים יותר = מודעות זולות יותר והמרות רבות יותר.

דפי נחיתה צריכים להיות ספציפיים לכל קמפיין שאתה מנהל.

לדוגמה, כשאני מחפש קפה קלוי אורגני קל, אני אחזיר מודעות לחיפוש זה:

בלחיצה על המודעה, אני מצפה לראות בדיוק את מה שחיפשתי, ולא רק קפה גנרי שאינו אורגני או קלייה קלה. ולמרבה המזל עשיתי:

עבור כל קמפיין שאתה מנהל, צור דפי נחיתה חדשים.

אם אתה מנהל קמפיין לנעלי טניס אדומות, הצג דף נחיתה עבור נעלי טניס אדומות בלבד שאתה מוכר. אל תעשה חיפוש למשתמש באתר שלך. תן להם בדיוק את מה שמילת המפתח מראה שהם רוצים.

כשאתה מעביר דפי נחיתה בשידור חי, הגיע הזמן להוסיף אותם לקמפיינים / מודעות שלך.

לשם כך, ערוך מודעות קיימות או צור מודעות חדשות ושחרר את קישור דף הנחיתה שלך לקטע "כתובת אתר סופית":

כתובת האתר הסופית היא דף הנחיתה אליו יופנו המשתמשים בעת לחיצה על המודעות שלך.

לאחר שתעשה זאת, יש לך גישה לדוח חדש בתוך מודעות שנועד לעזור לך לשפר את דפי הנחיתה ואת ציוני האיכות שלך:

דוח דף הנחיתה.

בעזרת דוח זה אתה יכול לנתח טונות של נתונים ממיקומים לקליקים והמרות:

פרסום בגוגל מחירים

התאם אישית את הערכים שאתה רוצה לראות והשתמש בדוח זה כדי למצוא אילו דפי נחיתה משיגים את הביצועים הטובים ביותר ואילו יש לשפר.

שפר את מהירות הדף שלך עם מודעות AMP

דפי הנחיתה של AMP של גוגל נועדו לשפר את מהירות העמוד, וזו אחת התלונות הנפוצות בקרב אנשים שנטשים אתרים.

AMP מייצג דפים ניידים מואצים, והוא תוכנן במיוחד עם מהירות אופטימלית בראש. דפדפנים קלים הרבה יותר לפרש AMP HTML, מה שהופך את התהליך כולו למהיר יותר ויותר יעיל.

דפי AMP נועדו במיוחד כדי לעזור למפתחים להימנע מבעיות קידוד. הם פשוטים ויעילים.

אתה רוצה מהירות בדפי הנחיתה ובאתר שלך מכיוון שאתרים מהירים יותר מעורבים יותר. המהירות היא גורם שמשפיע ישירות על המרות ונאמנות המותג.

מרבית הלקוחות מצפים שהאתרים שלהם יטענו תוך שלוש שניות. על פי פרסום בגוגל אדוורדס, בכל שנייה של זמן טעינה נוסף, שיעור ההמרות יורד ב-20%.

נוסף על כך, כל שנייה נוספת בזמן הטעינה מביאה לירידה של 16% בשביעות רצון הלקוחות .

זו בעיה ענקית שחברות רוצות לצאת ממנה. לדברי גוגל, מרבית האתרים הסלולריים מחמיצים את סימן העומס בן שלוש השניות עד 19 שניות .

נניח שאתה מרשים לקוח פוטנציאלי עם המודעה שלך. המשתמש לוחץ על המודעה ומחכה … ומחכה … ואז מחכה עוד קצת.

כאשר העמוד לוקח לטעון לנצח, הוא עושה רושם ראשוני גרוע מטעם החברה שלך. זמני טעינה איטית גורמים לך להיראות רע והפונקציונליות של אתר האינטרנט שלך דומה לשירות לקוחות בחנות.

אם הרושם של הלקוח מהיעילות של החברה שלך מוטה באופן מיידי, יהיה לך הרבה יותר קשה להמיר אותם.

כיצד לעקוב אחר תוצאות מודעות גוגל שלך

הגדר מעקב המרות

עבור לחלק ההמרות בלוח המחוונים שלך:

מכאן, צור המרה חדשה "אתר":

סוג המרה זה יאפשר לך לעקוב אחר המרות באתר שלך.

זה כולל כל דבר מטופס לרכישה סופית של מסחר אלקטרוני.

כעת, כדי לסיים את מעקב ההמרות שלך, עליך להתקין מספר קודים:

תג האתר העולמי יעזור לכם ליצור רשימות שיווק מחדש. יהיה עליכם להתקין אותו בכל אתר האינטרנט שלכם.

תג קטע האירוע הוא פעולת ההמרה החדשה שיצרת זה עתה. לדוגמה, מעקב אחר רכישות מסחר אלקטרוני.

קח את קטע האירוע הזה והדבק אותו בדף התודה שלך, כך שבכל פעם שמשתמש נוחת בדף זה לאחר רכישה, מודעות יכולות להקליט זאת ולתת לו זיכוי להמרה בקמפיין פרסום בגוגל מחירים לפי קליק.

ללא מעקב המרות, אין לך מושג עד כמה הביצועים טובים של ניהול קמפיינים בגוגל באמצעות פרסום ממומן בגוגל.

כעת, לאחר שהגדרת אותה, יחד עם קבוצות המודעות היחידות של מילות המפתח שלך, אתה מוכן לבצע ניהול קמפיינים בגוגל בעצמך.

הגדרת מעקב אחר שיחות

מעבר למעקב המרות כללי, מעקב אחר שיחות הוא הצעד הבא במפתח. המון קמפיינים במודעות ממוקדים בשיחות ויכולים להביא טונות של שיחות לעסק שלך.

לדוגמה, עם מודעות להתקנים ניידים תוכלו להשתמש במודעות לחיצה להתקשרות או מודעות להתקשרות טלפונית המתמקדות אך ורק בהבאת יותר שיחות טלפון.

אבל מעקב שיחות טלפון רגיל של מודעות אינו נהדר. למעשה, הנתונים שאתה יכול לנתח הם מוגבלים ביותר:

זמני התחלה וסיום לא מספרים לך כלום על הצלחת השיחה. משך הזמן? חסר תועלת. מיקוד? למי איכפת.

מדדים אלה אינם מראים לך המרות, הפניות או חוויה בזמן שיחה, קל וחומר בקבוצת המודעות הישירה או מילת המפתח שהניעה את השיחה.

הנתונים אינם טובים.

אם שיחות יהוו חלק גדול מהתנועה שלך עבור מודעות, חשוב מאוד להשקיע בתוכנת מעקב אחר שיחות מחוץ.

באופן אישי, CallRail מבצע את העבודה. עם מעקב אחר CallRail, אתה מקבל נתונים מעמיקים על כל המתקשר. לדוגמה, אתה יכול לראות את דפי האינטרנט המדויקים שבהם נצפו, מאיפה הם הגיעו ואילו מודעות ומילות מפתח הניעו את הביקור:

ניהול קמפיינים בגוגל

עם הקלטת שיחות בחינם, תוכלו להאזין לשיחות כדי לשפר את חווית המשתמש.

עם כניסת שיחות, הם משקפים בשידור חי בלוח המחוונים שלך, כלומר אתה יכול לראות מייד אם הם הגיעו מניהול פרסום ממומן בגוגל, ומאפשר לך להתאים את שיחת הטלפון שלך לתחומי העניין הספציפיים שלהם.

זה 2018, ואתה לא יכול להמשיך לשאול כל מתקשר חדש "איך שמעת עלינו?" השקיע במעקב אחר שיחות טוב שיכול לעזור לך לשפר את ביצועי הקמפיין וזה נקרא למעשה ניהול קמפיינים בגוגל.

ייחוס של גוגל: הכלי החדש של מודעות גוגל להגדלת המרות 

תכונה חדשה ופנטסטית נוספת שתעזור לכם להגדיל את שיעור ההמרות שלכם היא הדיווח המתקדם של פרסום בגוגל אדוורדס.

ייחוס של גוגל הוא פרויקט דיווח חדש המסייע לעסקים לקבוע מאיפה המרות שלהם מגיעות. זה מראה את ההשפעה של קמפיין פרסום ממומן בגוגל שלך ללא עלות נוספת, מה שמקל על תהליך קשה בהרבה.

למידת מכונה מתקדמת יכולה לקבוע מאיפה הגיעו קליקים על המודעות שלך, ולתת לך הזדמנות לעקוב אחר המרות בצורה מדויקת יותר. זה מאפשר לך למשוך יותר מתקציב השיווק שלך לשדרות המשתלמות.

גוגל מציעה גם דוח דפי נחיתה לנייד שמציע הצעות לייעל מיטבית את דף הנחיתה שלך.

באמצעות שירות זה תוכלו להבטיח שדפי הנחיתה שלכם יהיו מהירים מספיק תוך בחינת השימושיות בכל האתר.

זה אפילו נותן לך אפשרות לשוחח עם מומחים שיענו על השאלות שלך דרך קבוצת הדיונים של גוגל.

ניהול קמפיינים בגוגל

הדיווח חשוב להפליא לכל ניהול קמפיינים בגוגל שיהיה יעיל.

הוספת ניתוחים לכל תחום בתוכנית שיווק מעניקה רווח ממוצע של 0.39% . רק שלוש יחידות אנליטיקה המיושמות בתכנית יכולות להגדיל את הרווחים ביותר מ 1%.

פרסום בגוגל מחירים

אם אתה מוציא סכומים שווים על קמפיינים פרסומיים ברשת החיפוש והתצוגה, חשוב לקבוע איזה מהם (אם בכלל) משתלם.

אם אתה רואה באמצעות דיווח אנליטי שמודעות לתצוגה מוציאות יותר מדי ממסע הפרסום שלך בחיפוש, פירוש הדבר שתצטרך להבין אילו בעיות מציקות של מודעות החיפוש שלך.

פירוש הדבר גם שצריך לשפר יותר כסף לפרסום לתצוגה מכיוון שהוא ברור מהדהד את קהל היעד שלך.

התוצאה הסופית היא חברה שמבזבזת פחות ויש לה רווח גבוה יותר עם ניהול קמפיינים בגוגל.

פרסום בגוגל מחירים

פרסום בגוגל מחירים זה מה שאנחנו רוצים לדעת, כמה עולה פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס ?

זו שאלה סבירה, ושאלה שאנחנו שומעים כל הזמן, במיוחד מהחדשים לחיפוש בתשלום. אחרי הכל, אלה החדשים בתחום בתשלום לפי קליק הם ככל הנראה הכי מעוניינים בכמה שהם יצפו להוציא כסף פרסום בגוגל מחירים לפי קליק והאם הם אפילו יכולים להרשות זאת לעצמם!

למרבה הצער, אין תשובה קלה לכל גודל. התשובה הנפוצה ביותר (והמעצבנת) היא "זה תלוי."

עלות פרסום בגוגל מחירים לפי קליק תלויה בכמה משתנים. בפוסט זה אסביר כיצד משתנים אלו ישפיעו על הוצאת המודעות שלך, ואנסה לפשט את המושגים שעליך להבין כדי לקבוע תקציב ריאלי עבור ניהול קמפיינים בגוגל

  • מודעות גוגל מבוססות על מערכת מכירה פומבית המתגמלת עסקים שיש להם ניהול קמפיינים בגוגל פרסום באיכות גבוהה עם עלויות נמוכות יותר ומיקום טוב יותר של פרסום בגוגל מחירים לפי קליק.
  • אתה יכול להפעיל שליטה הדוקה על אופן השימוש שלך בתקציב מודעות גוגל שלך באמצעות טקטיקות כמו תזמון מודעות, מיקוד גיאוגרפי ומיקוד למכשירים.
  • ממוצע המחיר לקליק ב גוגל אדוורדס הוא בין 1 ש"ח ו-2 ש"ח ברשת החיפוש. העלות הממוצעת לקליק ברשת המדיה נמוכה מ -1 שקל.
  • מילות המפתח היקרות ביותר במודעות גוגל ובמודעות בינג עולות 50 שקל ומעלה לקליק. בדרך כלל מדובר במילות מפתח תחרותיות ביותר בענפים שיש להם ערכי חיים גבוהים ללקוח, כמו חוק וביטוח.
  • קמעונאים ענקיים יכולים להוציא עד 50 מיליון שקל בשנה על חיפוש בתשלום במודעות גוגל.
  • העסקים הקטנים הממוצעים המשתמשים בגוגל מודעות מוציאים בין 9,000 ל-10,000 ש"ח לחודש על ניהול קמפיינים בגוגל שלהם בתשלום בגוגל. זה בין 100,000 ל-120,000 ש"ח לשנה.

סיכום

פרסום בגוגל אדוורדס אינו בדיחה בכל הנוגע למי שחושב שזה קל, ומהיר וזול.

אתה יכול להרוג במהירות באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס, אך אתה יכול גם להפסיד במהירות כסף עם ניהול קמפיינים בגוגל ללא בקרה.

פרסום ממומן בגוגל מורכב מאוד ומאתגר, במיוחד אם אין לך היסטוריה באמצעות פלטפורמות תשלום לפי לחיצה. כמו כן הראנו במאמר פרסום בגוגל מחירים לפי קליק כמה עולים ומה העלויות.

מאמרים מומלצים:

מה זה קידום אתרים ? כל מה שרצית לדעת