זוהי רשימה של 15 הכלים הטובים ביותר לחקר מילות המפתח בשנת 2020 עבור מתכנן מילות מפתח.
ובמדריך זה אגלה את כלי מילות המפתח הטובים בעולם עבור מתכנן מילות מפתח.
ולעזור לך לבחור את הטוב ביותר עבורך.
15 כלי המחקר הטובים ביותר עבור מתכנן מילות מפתח
1. Soovle – מתכנן מילות מפתח
גרד מילות מפתח שהציעו ממקורות מרובים עבור מתכנן מילות מפתח.
Soovle נותן לך רעיונות מוצעים למילות מפתח מגוגל, יוטיוב, בינג, אמזון ועוד.
(הכל במקום אחד)
בדרך זו, תוכל למצוא מילות מפתח שלא נוצלו בהן התחרות שלך לא יודעת עליהן.
התכונה המועדפת עלי: הצעות שמורות
שמור בקלות את רעיונות מילות המפתח המועדפים עליך באמצעות תכונת ההצעות השמורות של Soovle "הצגה ושחרור".
לאחר מכן, הורד את מילות המפתח המועדפות עליך לקובץ CSV.
Soovle הוא אחד מכלי המחקר הטובים ביותר בחיפוש מילות מפתח שקיימים שם.
2. ג'אקסי – מתכנן מילות מפתח
קבל אלפי רעיונות למילות מפתח הקשורות תוך שניות עבור מתכנן מילות מפתח.
זהו כלי פשוט (אך עוצמתי).
אז מה מייחד את ג'אקסי?
ראשית, זה נותן לך המון רעיונות שונים למילות מפתח.
(כולל כמה שלא תמצא ברוב הכלים האחרים)
בנוסף, תקבל נתונים מועילים על כל מילת מפתח שהיא יוצרת (כולל תחרות, נפח חיפוש ותנועה פוטנציאלית).
התכונה המועדפת עלי: QSR
QSR מייצג את "תוצאת חיפוש מצוטטת".
זו דרך מפוארת לומר: "כמה אתרים אחרים מנסים לדרג את המונח המדויק הזה?".
ברור שככל שמספר זה נמוך יותר, יש סיכוי טוב יותר לדירוג מספר 1.
כלי פרמיום הגון. לא פחות טוב כמו משהו כמו SEMRush או Ahrefs. אבל במחיר של 50 $ לחודש, מדובר בעסקה לא הכי טובה.
3. קונסולת החיפוש של גוגל – מתכנן מילות מפתח
מצא מאות "מילות מפתח להזדמנות" עבור מתכנן מילות מפתח.
מסוף החיפוש של גוגל אינו כלי מחקר מסורתי למילות מפתח.
אבל יש לו תכונה ההופכת מציאת מילות מפתח מדהימות שלא חשבת עליהן.
דוח זה מפרט את העמודים באתר שלך שמקבלים את מירב הקליקים מגוגל.
(ומילות המפתח המדויקות שהביאו אותם לשם)
אז איך אתה יכול להשתמש בתכונה זו למחקר מילות מפתח?
זה קל: השתמש בו כדי למצוא "מילות מפתח של הזדמנות".
מילות מפתח להזדמנות הן המקום בו אתה מדורג בין מספר 8-20 ב- Google למילת מפתח ספציפית.
התכונה המועדפת עלי: גוגל אנליטיקס + מסוף החיפוש של גוגל
האם ידעת שאתה יכול לשלב את חשבון Google Search Console שלך ואת חשבונות Google Analytics ?
ובכן, אתה יכול.
וזה מאוד מועיל.
כשאתה כן תקבל נתוני מילות מפתח מעמיקות מכפי שהיית עושה עם כל הכלי בפני עצמו.
קונסולת החיפוש של גוגל היא כלי מחקר מוערך המוערך במילות מפתח. אף כלי אחר לא יכול לעזור לך למצוא מילות מפתח של הזדמנות כמו GSC.
מדריך למתחילים ל-Google Search Console וכיצד להשתמש בו
4. סייר מילות המפתח של Ahrefs – מתכנן מילות מפתח
קבל החלטות חכמות יותר בנושא מתכנן מילות מפתח.
אהרפס הפיק לאחרונה "סייר מילות מפתח" חדש ומשופר.
ומה שאני הכי אוהב בסייר מילות המפתח הוא זה:
זה נותן לך סופר מידע מעמיק על כל מילת מפתח.
בטח, אתה מקבל את הנתונים שהיית מצפה (כמו נפח חיפוש). אבל אתה גם מקבל פירוט של תחרות העמודים הראשונים … וכמה המחפשים באמת לוחצים על תוצאה.
התכונה המועדפת עלי: קושי במילות מפתח
רוב כלי מחקר מילות המפתח מעניקים לך מידע על קושי מעורפל (כמו "קל" או "קשה"). או ציון (כמו "89/100").
אבל Ahrefs אומר לך בדיוק כמה קישורים נכנסים תצטרך לדרג בדף הראשון של גוגל.
מדהים.
Ahrefs ידוע בעיקר כניתוח backlink. אבל אני חייב לומר: יש לו כלי לחיפוש מילות מפתח. אני מוצא את עצמי משתמש בו יותר ויותר בכל שבוע.
5. SECockpit
מחקר מילות מפתח עבור מקצוענים בקידום אתרים עבור מתכנן מילות מפתח.
זהו סכין של צבא שוויץ של כלי מחקר למילות מפתח.
כמו כל כלי מילות מפתח אחר, אתה נותן ל-SECockpit מילת מפתח ואתה מקבל רשימת תוצאות.
אבל מה מייחד את SECockpit הוא מובנית תכונות המאפשרות לך לקבל עומק על מגמות חיפוש, תחרות אורגנית אומדני תנועה.
מה שאומר שזה כלי המיועד ברובו למקצוענים בתחום SEO.
בטח, חידושים יכולים להפיק מזה ערך, אך אין ספק ש-SECockpit ממוקד לאנשים שישנים, אוכלים ונושמים קידום אתרים.
אם אתה חדש לגמרי ב-קידום אתרים, המספר העצום של התכונות בכלי זה עשוי להיות מדהים עבורך. אבל אם אתה מחפש המון עומק, סביר להניח שתשיג את הכסף שלך.
עם זה, הנה זה עובד.
כשאתם נכנסים כניסה אוטומטית ללוח המחוונים שלכם, שם תוכלו ליצור פרויקטים סביב קבוצות של מילות מפתח… או לקפוץ ישר לחיפוש מילות מפתח יחיד.
כדי להתחיל בתהליך מחקר מילות המפתח, לחץ על "התחל חיפוש מילות מפתח":
לאחר מכן הזן מילת מפתח זרע בשדה המסומן "ביטוי מילות מפתח":
אתה יכול להשיג תוצאות אפילו יותר על ידי בחירה לכלול את הצעות גוגל, חיפושים קשורים ומילים נרדפות שנשלפו ממודעות גוגל:
כשתסיים, לחץ על "שמור וסגור" והכלי יעבוד:
הנה מה שתראו:
אם השתמשת אי פעם במתכנן מילות המפתח של גוגל, הנתונים כאן צריכים להיראות לך מוכרים.
למעשה העמודות "ביטוי", "חיפושים חודשיים" ו- "עלות לקליק" נמשכות ישירות מ- GKP:
(ההבדל היחיד הוא שמחיר לקליק נקרא "הצעת מחיר לראש הדף" ב- GKP)
אז מה המשמעות של המידע האחר ב- SECockpit?
ובכן תבחין בחבורה של סורגים ירוקים מתחת לטור שכותרתו "נישה":
סרגל זה הוא מדד יחיד שלוקח בחשבון תחרות בדף הראשון, נפח חיפוש חודשי וכוונה מסחרית. במילים אחרות, בין אם שאלת החיפוש הזו היא בחירה כוללת טובה או לא. ככל שהסרגל גדול יותר, כך מילת המפתח תהיה טובה יותר.
לצד חיפושים חודשיים תבחין בסדרת סורגים כתומים שכותרתם "תוצאות מובילות":
סרגל זה מציין את הקושי בדירוג של אותה מילת מפתח מסוימת על סמך עשרת התוצאות המובילות כיום.
ותוכלו לקבל סקירה מעמיקה של SUPER על תחרות העמודים הראשונים של מילת מפתח בגוגל על ידי לחיצה על מילת מפתח.
כשתעשה זאת, SECockpit תציג מדדי תחרות חשובים עבור עשרת העמודים המובילים בתוצאות … כולל רשות הדומיינים וסך הכל קישורים נכנסים:
זוהי דרך נהדרת להגדיל במהירות את התחרות מבלי שתצטרך להסתכל בזה אחר זה בתוצאות החיפוש של גוגל.
ואתה חוזר לדף מילות המפתח, אתה יכול להוסיף לפחות 20 עמודות נוספות לתוצאות:
לדוגמה, אתה יכול לראות יחס של התחרות של מילת המפתח בהשוואה לנפח החיפוש שלה. לחלופין, תוכלו להשוות בין התעבורה המשוערת שתקבלו מפגיעת 3 הראשונות עבור אותה מילת מפתח. והרבה יותר.
התכונה החביבה עלי: סינון
אתה יכול להשתמש במעל 100 פילטרים כדי למצוא את מילות המפתח הרצויות.
לדוגמה, האם אתה רוצה רק מילות מפתח שמחפשות לפחות 10k פעמים בחודש? בוצע.
או אולי אתה רוצה מונחים שיש להם את היחס הטוב ביותר בין נפח חיפוש ותחרות. יש לך את זה.
מגושם? כן. אינטואיטיבי? ממש לא. עשיר בתכונות? בהחלט. אם אתה רוצה הרבה תכונות מתקדמות, ולא אכפת לך עקומת למידה תלולה, בהחלט בדוק את SECockpit.
6. מתכנן מילות המפתח של גוגל
התחבר למסד הנתונים הגדול של מתכנן מילות מפתח.
ה- GKP הוא וניל למדי לעומת רוב כלי המחקר האחרים בנושא מילות מפתח.
אז למה להשתמש בזה?
מכיוון שהנתונים שאתה מקבל מהם מגיעים היישר מגוגל .
(אז אתה יודע שזה חוקי)
התכונה המועדפת עלי: "הצעת מחיר לראש הדף"
זה כמה אנשים מפרסמים מציעים על מילת מפתח.
לדוגמה, מכם רואים הצעת מחיר לראש הדף של 10 $, אנשים מוציאים בממוצע 10 דולר לקליק.
ברור שככל שמספר זה גבוה יותר, כך יש לחיפוש אחר הכוונה המסחרית .
הנתונים ב- GKP הם האמינים ביותר שם. עם זאת, מכיוון שהוא מיועד למודעות, השימוש בו לקידום אתרים יכול להיות מסובך. מדריך לתכנון מילות המפתח של גוגל מראה לכם כיצד ה- GKP למחקר מילות מפתח ממוקד SEO.
7. KeywordTool
קבל המון של רעיונות למילות מפתח ממוקדות עבור מתכנן מילות מפתח.
להלן מגרד נוסף של Google Suggest (ממש כמו UberSuggest ו- Soovle).
מה מייחד את מפתח מילות המפתח?
שני דברים:
ראשית , KeywordTool נותן לך המון הצעות למילות מפתח.
לדוגמה, פשוט חיפשתי "SEO" … וקיבלתי 1,394 מילות מפתח רלוונטיות.
לא רע.
שנית , אתה יכול בקלות לסנן, להרחיב או להרחיב את התוצאות כדי למצוא את מילות המפתח המתאימות לך.
התכונה החביבה עלי: ניתוח מתחרים
זו תכונה מגניבה מאוד שאני לא רואה בכלי מחקר מילות מפתח רבים אחרים.
פשוט היכנס לאתר של מתחרה … והכלי יפיק רשימה של רעיונות למילות מפתח המבוססים על תוכן האתר.
אבל גם נתקלתי במונחים שאני לא משתמש בשום מקום באתר שלי … אבל קשורים קשר הדוק לסוג הדברים שאני כותב עליהם.
(כמו "שיווק דיגיטלי" ו- "כיצד לבדוק קישורים נכנסים")
אחד הכלים הטובים ביותר לחקר מילות מפתח בשוק. שווה לנסות.
8. סייר מילות המפתח של מוז
מצא מילות מפתח שיניבו את מירב התעבורה עבור מתכנן מילות מפתח.
סייר מילות המפתח של Moz עושה עבודה מדהימה במציאת רעיונות למילות מפתח לרוחב.
לדוגמה, קח מילת מפתח זרעית כמו "ירידה במשקל".
כמו רוב הכלים האחרים, אתה מקבל רשימה של מילות מפתח קשורות באופן הדוק:
אבל מה שמייחד את מוז הוא הוא כלי חכם.
מה שאומר שאתה מקבל הצעות מחוץ לקופסא שסביר להניח שלא תמצא בשום מקום אחר.
התכונה החביבה עלי: "שיעור קליקים אורגני" ו"עדיפות "
שתי תכונות מדהימות אלה מאפשרות לך לדעת כמה קליקים אתה יכול לצפות לקבל ממילת המפתח שלך.
שיעור קליקים אורגני הוא מספר הקליקים שאתה יכול לצפות לקבל אם אתה מפצח את המפתח 10. לדוגמה, אם ל- SERP יש המון מודעות PPC, תוצאות חדשות וגרף ידע, שיעור הקליקים שלך יהיה נמוך.
עדיפות לוקחת בחשבון את שיעור הקליקים, נפח החיפוש והקושי. זהו ציון "כולל" של השאלה אם עליך למקד למילת מפתח מסוימת או לא.
כך שאם אתה מוצף את נתוני מילות המפתח, אתה יכול להשתמש בערך יחיד זה כדי למצוא מילות מפתח שהולכות להביא לך את התנועה הרבה ביותר מגוגל.
כלי מילות המפתח של מוז הוא די מדהים. למרבה הצער, זה לא כלי עצמאי (אתה צריך לשלם עבור כל חבילת כלי ה- SEO שלהם כדי להשתמש בו.
9. מילות מפתח בכל מקום
קבל נפח חיפוש (ועוד) עבור מתכנן מילות מפתח.
מילות מפתח בכל מקום הוא כלי לחקר מילות מפתח המציג נתוני מילות מפתח על גבי 10 אתרים … כולל eBay, Amazon ו- Answer the Public.
ככה, אינך צריך להעתיק ולהדביק מילות מפתח במתכנן מילות המפתח של גוגל. הנתונים מופיעים בדפדפן Chrome שלך. מגניב מאוד.
התכונה החביבה עלי: "אנשים מחפשים גם"
קבל רשימת מילות מפתח הקשורות למונח החיפוש שלך … בתוצאות החיפוש של גוגל.
מה שמגניב בתכונה זו הוא שאתה יכול למצוא מילות מפתח שהלקוח היעד שלך מחפש בהן כאשר הוא לא מחפש את מה שאתה מוכר .
לדוגמה, כשאני מחפש "כלי קידום אתרים", אני רואה מונחים כמו "קידום אתרים מתכנן מילות מפתח" ועוד.
(שניהם מקבלים כמויות חיפושים מכובדות מדי חודש)
נחמד.
השורה התחתונה של בריאן
אם אתה רציני במחקר מילות מפתח אתה צריך להתקין סיומת זו. זה שולט.
10. keywordsnatcher
מצא 2,000 רעיונות למילות מפתח באמצעות חיפוש יחיד עבור מתכנן מילות מפתח.
אם אתה רוצה הרבה – ואני מתכוון להרבה – רעיונות למילות מפתח , חוטף מילות המפתח הוא חלום שמתגשם.
למעשה, בדרך כלל תייצר לפחות 2,000 מילות מפתח ממילת מפתח זרעית אחת.
ככה זה עובד:
פשוט פתח את הכלי ובחר את המקורות שברצונך ש- Snatcher מילות מפתח ימשוך את ההצעות שלו:
אני ממליץ לבדוק את כולם כדי שתוכלו לייצר כמה שיותר רעיונות למילות מפתח.
הבא, הזן מילת מפתח זרע לשדה ולחץ על "קבל הצעות":
ואחרי המתנה ארוכה תקבל כמות מטורפת של הצעות:
החיסרון הגדול של כלי זה הוא שהוא לא מראה לך מידע מועיל על מילות המפתח שהוא מייצר (כמו נפח חיפוש ותחרות מילות מפתח). זה פשוט כלי רעיון למילות מפתח.
כדי לקבל מידע זה, עליך לחלץ את רשימת מילות המפתח על ידי לחיצה על "הורד הצעות" ושמור את רשימת מילות המפתח שלך כטקסט או כקובץ CSV:
לאחר מכן העתק והדבק את מילות המפתח האלו בתכנון מילות המפתח של גוגל.
התכונה החביבה עלי: ספירת מילים
תכונת המיון הנחמדה מאפשרת לך להתמקד במילות מפתח שאורכן מסוים.
(כמו מונחים שאורכם לפחות ארבע מילים)
זה מקל על מציאת מילות מפתח עם זנב ארוך הרבה יותר.
לא כלי מילות המפתח הטוב ביותר שיצר אי פעם. אבל זה אחד הבודדים שם שלא דורשים מנוי חודשי.
11. מגמות גוגל
מצא מילות מפתח חדשות ומגמות חיפוש עבור מתכנן מילות מפתח.
ישנן שתי דרכים להשתמש ב- Google Trends למחקר מילות מפתח:
ראשית, אתה יכול לחפש מילת מפתח ספציפית …
… התבונן בקטע "שאילתות קשורות".
שנית, אתה יכול לראות אם מילת מפתח צומחת בפופולריות רבה או לא.
למה זה חשוב?
ובכן, נניח שאתה מתלבט בין שתי מילות מפתח:
"שיווק תוכן" ו- "שיווק נכנס".
כפי שאתה יכול לראות, העניין עבור "שיווק תוכן" צומח במהירות … ופחות אנשים מחפשים "שיווק נכנס" מאי פעם.
אין זה אומר ש"שיווק נכנסות "היא מילת מפתח רעה. אבל העובדה שהיא מגדילה היא גורם אחד שכדאי לזכור כשאתה מחליט על מילת המפתח הבאה שלך.
התכונה המועדפת עלי: חיפוש ביוטיוב
בדוק אם מילת מפתח מסוימת צומחת במנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם: יוטיוב.
אם אתה כותב הרבה תוכן ירוק-עד, אתה צריך להשתמש ב-Google Trends. בדרך זו תוכלו לראות אם מילת מפתח תביא לכם תנועה לאורך זמן ארוך… לפני שתכתבו מילת תוכן.
12. SEMRush
SEMrush עובד קצת אחרת מכלים אחרים שהראיתי לך עד כה.
במקום להזין מילת מפתח זרעית ולקבל רשימה ארוכה של רעיונות למילות מפתח, SEMrush מראה לך מילות מפתח שהתחרות שלך כבר מדורגת בהן .
(אלה בדרך כלל מילות מפתח מחוץ לתיבה שלא ניתן יהיה למצוא באמצעות כלי אחר)
ככה זה עובד:
ראשית, הזן את שם הדומיין של מתחרה בשדה שבראש העמוד.
אם אתה מבצע קידום אתרים במדינה מחוץ לארה"ב (לדוגמה, ב- Google.co.uk), אתה יכול לבחור לראות מידע על אותו שוק ספציפי. פשוט בחר את המדינה מהתפריט הזה:
בשלב הבא התבונן בקטע "חיפוש אורגני":
להלן פירוש המונחים השונים בסעיף זה:
- דרגת SEMrush היא המקום בו האתר מדורג במאגר המידע של SEMRush (כמו אלקסה, ככל שהמספר נמוך יותר, כך ייטב). דירוג SEMrush מבוסס על סך התעבורה האורגנית המשוערת.
- מילות מפתח הן המספר המשוער של המבקרים האורגניים החודשיים שמגיעים מגוגל.
- עלות תנועה מציינת עד כמה הערך של תנועה זו מבוסס על עלות לקליק של מודעות Google.
אז אם אתה רואה תחום עם הרבה תנועה לחיפוש אורגני אך בעלות תנועה נמוכה, אתה יודע שהם מדורגים לפי מילות מפתח שלא הופכות לקונים.
אבל הערך האמיתי של SEMrush מגיע מנתוני "מילות מפתח אורגניות":
תיבה זו תציג 5 מילות מפתח מובילות שאליהן מדורגים המתחרים שלך. כדי לראות יותר, לחץ על "הצג דוח מלא":
ותוכלו לקבל רשימה של כל מילות המפתח שהאתר או הכתובת מדורגות בהן:
דף זה בלבד יתן לך בדרך כלל קומץ של מילות מפתח מוצקות.
אבל אם אתה רוצה רעיונות נוספים, חזור לסקירת הדומיין ובדוק את "המתחרים" בסרגל הצד.
ותראה את התחרות בדף הראשון של האתר הזה:
כשאתה לוחץ על אחת מתוצאות אלה, אתה יכול לראות את שאילתות החיפוש המדויקות להן.
תהיה חפיפה ממה שראית זה עתה, אבל גם (לרוב) תחפר כמה אבני חן אמיתיות.
אתה יכול גם להתחיל את חיפוש ה- SEMrush שלך באמצעות מילת מפתח במקום באתר של מתחרה:
SEMrush יציג לך "דוח התאמה לביטוי", שהיא רשימה של מילות מפתח עם זנב ארוך הכוללות את מילת המפתח שהזנת:
זה מאוד מועיל למציאת וריאציות זנב ארוך של מילות מפתח לגוף ולגוף.
לדוגמה, אם רצית לדרג את מילת המפתח "ירידה במשקל", מהר מאוד תגלה שהיא פשוט תחרותית מדי.
אבל SEMrush יראה לכם וריאציות זנב ארוכות, כמו "מחשבון לירידה במשקל", שקל הרבה יותר לדרג עבור:
התכונה החביבה עלי: מילות מפתח קסם
כלי זה שואב הצעות למילות מפתח ממסד הנתונים העצום של SEMRush המונה 800+ מיליון מונחים.
SEMRush הוא כלי המחקר המועדף עלי על מילות מפתח. לא זול. אבל אם אתה רציני בקידום אתרים, זה חובה.
13. KWFinder
כלי מילות מפתח רב עוצמה שקל גם להשתמש בו עבור מתכנן מילות מפתח לקידום אתרים.
KWFinder הופך במהרה לאחד מכלי המחקר של מילות המפתח שלי.
למה?
מכיוון שיש בו המון מהתכונות שיש לכלים אחרים. אך בניגוד לרוב הכלי האחר, KWFinder מאוד אינטואיטיבי.
התכונה המועדפת עלי: קושי במילות מפתח
כפי שאתה יכול לצפות, זה אומר לך כמה קשה יהיה לדרג עבור אותה מילת מפתח.
אך בניגוד לרוב הכלים האחרים, KWFinder מציגה באופן אוטומטי ציון קושי במילות מפתח ליד כל מילת מפתח.
(אז אין צורך ללחוץ על כל אחד מהם כדי לראות את ציון הקושי שלו … שמתיישן מהר)
במחיר של 25 $ לחודש אתה באמת לא יכול להשתבש עם מנוי KWFinder. ערך רב.
14. QuestionDB
מצא המון רעיונות למילות מפתח ממוקדות שאלות (בחינם) עבור מתכנן מילות מפתח לקידום אתרים.
QuestionDB שולף מילות מפתח ממוקדות שאלות מהשרשורים ב- Reddit.
אז אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לתשובה לציבור, QuestionDB עושה את העבודה.
התכונה החביבה עלי: פופולריות
מיין את התוצאות לפי פופולריות. ככה תוכלו ליצור תוכן העונה על השאלות הבוערות הללו.
כשמדובר במציאת מילות מפתח לשאלות לתכני בלוג, אין אפשרות להכות את שאלה DB.
15. סרפסטאט
נתח את תחרות העמודים הראשונים עבור מתכנן מילות מפתח לקידום אתרים.
Serpstat היא חבילת תוכנה לקידום אתרים הכוללת כלים לתוכן, בניית קישורים ועוד.
שפירושו ש- Serpstat לא מתמחה במחקר מילות מפתח.
עם זאת, עדיין יש לו כלי מחקר מילות מפתח מכובד מאוד.
התכונה המועדפת עלי: גרף מתחרים
זה מאפשר לך לדמיין את האתרים שמתחרים על מילת מפתח נתונה (ותנאים קשורים).
אז אם אתה רואה בועות גדולות עבור "Wikipedia" או "Amazon", כנראה שהגיע הזמן לחפש מילת מפתח אחרת.
האם Serpstat הוא אחד הכלים הטובים ביותר בשוק? לא. אבל במחיר של 19 דולר לחודש, אתה מקבל הרבה תכונות מקצוענות לכסף שלך.
סיכום
הנה עומדת לרשותך: 15 כלים עבור מתכנן מילות מפתח הטובים ביותר לקידום אתרים.
עכשיו אני רוצה לשמוע את דעתך:
האם יש כאן כלים איכותיים שפספסתי?
או אולי יש לך שאלה לגבי אחד הכלים שסקרתי.
כך או כך, השאירו תגובה מהירה למטה ברגע זה.